J@9 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei. Har fått tak i en tynnklient som jeg fant ut at hadde 2.5" IDE tilkobling Men det som var i den fra før er kun et lite kretskort med et par minnemoduler som funker som harddisk, og dette er kobla rett på pinnene.. Det jeg har gjort nå er å kjøre en kabel som er ment for å gjøre om fra 3.5" ide til 2.5", som jeg bare har snudd, så jeg fikk ei 3.5" ide tilkobling ut, med strøm. Deretter kobla jeg på en 3.5" ide til 2.5" ide overgang, og kobla strømmen via disse 2 og dette funker utmerket, men tar litt for mye plass til at jeg i det heletatt kan tenke på å få plass i boksen. Så det jeg er ute etter er en 2.5" ide til 2.5" ide kabel, helst på ca 10cm eller noe. Har funnet noen på ebay, men dem blir nok for korte.. var vel rundt 2-3 cm bare. Så, noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt, og som helst ikke koster alt for mye? Gidder ikke legge så mye penger i boksen, siden det kun er en VIA 800Mhz CPU med 128MB ram, hvor noe går bort til skjermkort, så jeg sitter igjen med 112MB. Kjører en strippet XP på den, og via dvale (HORM ) så booter den på ca 11 sek hver gang Og den går på 12V så den passer fint som en Carputer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå