Gå til innhold

Bloatware på Acer Aspire 7735ZG

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg nettop en Acer Aspire 7735ZG, og det fulgte med en god del dritt innpå. Ikke bare er det 1000 vista ting, men acer har også mye annet rart som installeres første gang.

Jeg lurer på om det er mye av denne programvaren man egentlig har bruk for? Jeg kan tenke meg at crystal eye for webkameraet egentlig er en nødvendighet, men hva med alt det andre de installerer?

Lurer bare på om det generelt sett er noe å hente på å ha acers programmer installert på pcn. Hvordan er det f.eks med powersavings-greierne, fungerer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite om noe av det som kommer i form av demoer og ekstraprogrammer på topp en Windows trenger du i det daglige, og om du finner bruk for det finnes det ofte et godt gratis alternativ som ikke må fornyes om et år.

Du kan skjekke ut dette her for å renske opp i maskinen din :)http://www.pcdecrapifier.com/

Kyndige databrukere pleier ofte å bare formatere tvert når de får en ny maskin for å slippe å renske i sponsorprogrammene som produsentene bruker til å holde seg konkurransedyktige på pris :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...