ostov Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg lurer på om det er mye å hente med å kjøpe et kort som har den nyeste ver. av dx.. Jeg ser at de nye radeon korta har støtte for dx9, mens geforce 4 korta har dx8. Er det veldig dumt å velge et radeon kort fordi det har dx9??? øystein - Ha en god helg Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Joda, det kan vel være en idé å være framtidsrettet, men om du bare skal ha en middels løsninge, så er det ikke så veldig mye å hente fra et DX9.x kort. Utenom bedre ytelse i 3D, og evt. bedre bildekvalitet. Men ingen spill (Merk spill, ikke 3DMark'03) bruker DX9.x spesifikasjonene i dag. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Joda, det kan vel være en idé å være framtidsrettet, men om du bare skal ha en middels løsninge, så er det ikke så veldig mye å hente fra et DX9.x kort. Utenom bedre ytelse i 3D, og evt. bedre bildekvalitet. Men ingen spill (Merk spill, ikke 3DMark'03) bruker DX9.x spesifikasjonene i dag. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Gå for et Radeon 9500 (pro). Du får mye mer ytelse for pengene, samtidig som d støtter kommende spill. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg blir litt lei av at derre snakker om disse radeon kortene!! Jeg spurte ikke om åssen kort jeg burde ta, men om dx er viktig!!! Takk for en dobbel reply ExcaliBuR ostov Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 D var jo du som tok opp radeon og dx9. Vil du ikke at folk skal hjelpe deg, så kan du heller holde kjeft! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jo, Dx er viktig, kjøp et radeon kort du.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det veldig dumt å velge et radeon kort fordi det har dx9??? Hmm, vil heller si at det ikke er så dumt å velge et radeon kort i det hele tatt... Når DX9 spillene begynner å dukke opp, skader det vel ikke å være forberedt til litt seriøs gaming Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For å si det sånn: De som kjøpte DX8-kort forholdsvis tidlig er nok i ettertid fornøyd med at de gjorde akkurat det selv om det ikke var noen DX8-spill tilgjengelige når kortene kom på markedet. En annen sak er jo at de fleste DX9-kort er raskere enn DX8-kort i DX8/DX7/DX6... da. Det skjer jo utvikling i forbindelse med generell hastighet også - de legger ikke bare til DX9-støtte på en gammel GPU uten å gjøre noen andre forbedringer samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå