Stingah Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei Kom hjem fra ferie i dag og gledet meg til å ta i bruk min nye iPhone, men jævla Telenor har glemt å sende pin-koder.. Hva gjør jeg nå? Skal ringe dem i morgen, men de oppgir vel ikke disse over telefon? Vil jo ha den telefonen opp og gå asap.. Fredrik Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva gjør jeg nå? Skal ringe dem i morgen Problem solved. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Geni.. Spørsmålet er vel heller, kan jeg få pin-kodene kjappt, eller må jeg vente på ett nytt brev? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 De fleste operatørene sender pinkodene separat fra kortet, så trenger ikke være at de har "glemt" det. men noe så enkelt som at posten har surret her. Hva med å ringe Telenor å spørre? De gir ut kodene over telefon, så du ville fått tlf opp å gå med en gang. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvordan ble problemet løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå