johome Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Å du er inne på noe der , jeg har jo en USB pinne på 4GB som jeg ikke har brukt (har aldri brukt USB pinne før). Kanskje jeg kan installer fra den ? CD plater har jeg i massevis. Sikkert 20 stk RW , 10 DVD RW , 100 vanlige CD'er , 100 DVD+ Endret 10. juli 2009 av johome Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har nå fått tak i ny DVD brenner : Fra tidligere har jeg kun klart å installere Debian. Jeg måtte teste litt , og jeg klarte med letthet å installere Linux Mint med den nye brenneren (har nå fjernet Mint). Da har vel Plextor brenneren vært dårlig i lang tid. Jeg har nå installert Debian på nytt. Debian er på disk 0 Jeg installerte først Debian med andre enheter tilkoblet, men da ville den ikke boote (nyttet ikke å koble fra andre enheter ved oppstart). Deretter installerte jeg den på nytt med andre enheter frakoblet. Nå booter den , men kun hvis jeg kobler fra andre enheter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå