Gjest Trådstarter Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei Jeg og dama har sex ganske ofte, men hun vil ikje begynne på P-piller. Så vi må bruke Kondom. Men jeg synes ikke det virker så trygt... Hva om jeg tar på min penis før jeg setter på kondomen, så har det kommet ut en liten sædselle, så tar jeg etterpå på kondomen, slik at sædsella kommer på den... Så setter jeg den inn i hun. Eller hvis det kommer noen sædseller på når jeg setter den på penisen min... Er kondom trygt? Jeg vil så SYKT ikke at hun skal bli gravid!! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvis du ikke har hatt utløsning med kondom på og etterpå vrenger kondomen og tar den på igjen så skal dette gå veldig bra:) Men husk det er bare 99,9% sikkert, men P-piller er heller ikke helt sikkert. Lykke til! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ville ikke bekymret meg så mye. Så lenge kondomen ikke revner, så er sjansen for å bli gravid så god som null. Hvis du fremdeles er nervøs, så pass på å kjøpe kondomer med spermdrepende belegg på, så er du sikker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Så lenge du setter den på riktig, og at du sjekker at kondomen ikke er skadet, revnet. Så skal det være sikkert. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eg forstår likevel (sjølv om det somsagt er 99.9% sikkert) at du er bekymrer deg. Hadde nok vært utruleg paranoid hadde eg vært i dine sko. Tenk hvis ditt, tenk om datt. Men som du sikker vett burde ein jo nytte kondom samen med p-piller (ettersom eg har forstått/lest, eg har ikkje erfaring), så prøv å snakk med ho. Sei akkurat korleis du har det, og kva du er redd for. Ho forstår nok, og samen finn dei nok ei løysning. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Verken p.piller eller kondom er 100% sikkert, det går an å bli gravid allikevel, selv om sjansen er liten. Hvis dama di ikke vil gå på p.piller, synes jeg hun må få bestemme det selv. Det er mange bivirkninger den første tiden, og dersom hun glemmer å ta pille en dag, så kan dere bli gravid. . Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kondom er vell statisk sikrere enn p-piller? Eller var det bare før? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så lenge ein er påpasselig med når ein tar kondomen på og av samt ikkje sprekker den så bør det vel være sikrare enn pilla? Skulle du være så uheldig å få litt utanpå kondomen er framleis sjansen for at ein av cellene klarer jobben ganske liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå