cola01 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 noen tips til bra utstyr for CD-dj`ing? takker for alle svar vettu ^^ Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 kommer helt ann på hva du er ute etter. hva slags musikk spiller du? scratching? Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 kommer helt ann på hva du er ute etter.hva slags musikk spiller du? scratching? blir vel no hardcore eller no^^ varierer sikkert... scratching måå jeg jo ha! klart håper det var et bra nok svar^^ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 er du medlem på ghf? der er det egen underdel for dj-ing, eg har fått masse hjelp der Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 forresten, eg og skal kanskje begynne med cd-dj'ing, og vurderer å kjøpe 2 x denon dn-s1000 og ein Numark DXM09... for cirka 5k NOK på amazon.com og eit sett Stanton DJ pro 2000 ein siste ting: har du eit budsjett? Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 forresten, eg og skal kanskje begynne med cd-dj'ing, og vurderer å kjøpe 2 x denon dn-s1000 og ein Numark DXM09... for cirka 5k NOK på amazon.com og eit sett Stanton DJ pro 2000 ein siste ting: har du eit budsjett? neei... helst under 5000 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 det jeg kan anbefale deg er helt klart langt over budsjettet ditt. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 det jeg kan anbefale deg er helt klart langt over budsjettet ditt. kansje 10... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 eller du kan bytte ut dxm09 med dxm06... eller finne ein heilt random crappy mixer Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Uten å ha lest noe utenom spørsmålet som stilles på førstepost: For bra utstyr må du gjerne kjøre på med 2x Pioneer CDJ-1000 Mark 3 (3 stk. om du bruker å sample ved siden av), og en Denon DN-X1700 Mixer. Headset av personlig preferanse, og høyttalere avhengig av hvor du skal spille. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Uten å ha lest noe utenom spørsmålet som stilles på førstepost: For bra utstyr må du gjerne kjøre på med 2x Pioneer CDJ-1000 Mark 3 (3 stk. om du bruker å sample ved siden av), og en Denon DN-X1700 Mixer.Headset av personlig preferanse, og høyttalere avhengig av hvor du skal spille. Til hjemmebruk er det ikke noe som helst vits å kjøpe CDJ-1000. Klarer seg fint med 800 MK2, og som nybegynner så blir vel det kanskje litt mye og, men da får du absolutt bra kvalitet.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg startet med cdj 800 mk2 og djm 400. der har du alt du trenger og det er kvalitet for pengene. har du et sett som ikke mangler noe er sjansen liten for at du mister lysten til å mikse. det er lettere å selge et dyrt sett enn et billig et. ser på djbutikken.no ihvertfall at prisene på dj utstyr har steget. se etter dj pakker. det blir som regel billigere enn å kjøpe det hver for seg. å starte med cdj 1000 mk3 er slettes ikke værst. men er vel mer enn du trenger til å starte med når du skal spille hjemme og øve til å begynne med. tok meg ikke lange tiden før jeg oppgraderte til cdj 1000 og djm 800. helt klart et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå