mariust Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan er det å bruke denne telefonen med Mac? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Støtter denne telefonen Push? Lenke til kommentar
jotope Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Min N86 fikk plutselig mange feil på samme gang. Minnet tok kvelden (og med det bilder, videoer og annet på det), den låste seg ofte, veldig treg i menyene, batteriet varte bare noen timer osv. Så satser på at det er ordnet når den er tilbake fra verkstedet. Selv om den nå har vært der 3 uker. Tydelig Nokia har sendt ut noen eksemplarer med barnesykdommer. _Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen, vel og merke om den virker :-) Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal levere min på elkjøp snart nettopp pga batteri problemer. - Den tømmer seg noen ganger på 6 timer standby. - Batteri indikator viser fullt batteri helt til strømsparemodus kicker inn, da er den helt bånn. Fornøyd med mobilen men nå er jeg lei dette dritet. Elkjøp har prøvd å fikse den 2 ganger allerede så nå håper jeg at jeg får hevet kjøpet. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fikk min n86 igår, ser greit ut hittil, men det skjedde noe med hovedmenyen (etter at jeg oppdaterte firmwire), eller rettere sagt et av ikonene i hovedmenyen. Musikkikonet ble endret til et vanlig mappeikon. Noen som vet hvordan man kan endre tilbake? Ikke noe veldig bra bilde, men det gir en indikasjon. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Samme skjedde med mitt musikk ikon Lenke til kommentar
adolf2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fikk min n86 igår, ser greit ut hittil, men det skjedde noe med hovedmenyen (etter at jeg oppdaterte firmwire), eller rettere sagt et av ikonene i hovedmenyen. Musikkikonet ble endret til et vanlig mappeikon. Noen som vet hvordan man kan endre tilbake? Ikke noe veldig bra bilde, men det gir en indikasjon. Samme skjedde med mitt musikk ikon Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er veldig sugen på denne mobilen, men er det mye problemer med den? Batteri leser jeg flere sliter med, er dette rettet med FW oppdateringer? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke jeg hatt min så lenge, men er godt fornøyd hittil.. Ser ut til å må lade min ca. hver 3dag. Nå er ikke jeg den mest aktive brukeren, men å spille og bruke gpsen suger strøm. Eneste "problemet" jeg har hatt (utenom endringen av musikkikonet som nevnt over som er en bug med firmwire) er at jeg ikke får Opera mini 5b / mobile 10b til å funke på skolenettet, mini 4.2 fungerer av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg tror jeg fant ut hvorfor min sugde batteri hvertfall... Åpna man kameradekslet og stengte den lå kameraet "programmet" i bakgrunnen selv om dekslet var stengt og sugde strøm. men fikk hevet kjøpet av min telefon og sikler idag på en HTC HD2 eller Xperia X10 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ok, jeg har veldig lyst på denne. Jeg er ingen tung bruker, men denne har bra kamera, video opptak og bra på musikk Lenke til kommentar
adolf2 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Etter at jeg oppdaterte til siste versjon av firmware 20.115, er bildene i kameraet blitt ubrukelige og vidoavspilleren fungerer bare delvis. Jeg advarer sterkt mot denne versjonen, da jeg ser på andre forum at den er full av bugs. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som har noen tips til hva slags innstillinger man bør ha for og ta forholdsvis klare bilder i mørket + bevegelse med denne telefonene..? Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei. Min mobil har satt seg i "strømsparermodus". Mobilen sier den er fullt oppladet, men det er bilde av en måne på batteriet. Hvordan får jeg fjernet strømsparermodusen igjen? Jeg har vært inne på innstillinger for display, lyssensor får jeg ikke endret da det står at strømsparermodus er aktiv. Har ikke noe å si om jeg foretar noen instillinger på tidsavbrudd strømsparer heller. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Strømsparer er en profil, så om du trykker på av/på tasten og blar deg ned så finner du deaktiver strømsparemodus. Forøvrig så klarer jeg ikke å finne ut hvor tilgangen til minnekort og internminne er i menyen ? Har jo 16 gb totalt minne på telefonen og har lyst å rydde litt uten bruk av pc. så hvor i huleste ligger menyen for minnet? Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Strømsparer er en profil, så om du trykker på av/på tasten og blar deg ned så finner du deaktiver strømsparemodus. Forøvrig så klarer jeg ikke å finne ut hvor tilgangen til minnekort og internminne er i menyen ? Har jo 16 gb totalt minne på telefonen og har lyst å rydde litt uten bruk av pc. så hvor i huleste ligger menyen for minnet? Du må gå inn på filbehandleren, som jeg tror skal ligge i "Verktøy" dersom du ikke har flyttet den. Endret 19. desember 2009 av Tinki Winki Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da har det blitt en slik telefon på meg også, og virker være en god telefon. Det eneste som kanskje ikke var helt optimalt var de små knappene på fronten. Godt det er fler av oss her så kan man dele erfaringer etterhvert Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Strømsparer er en profil, så om du trykker på av/på tasten og blar deg ned så finner du deaktiver strømsparemodus. Forøvrig så klarer jeg ikke å finne ut hvor tilgangen til minnekort og internminne er i menyen ? Har jo 16 gb totalt minne på telefonen og har lyst å rydde litt uten bruk av pc. så hvor i huleste ligger menyen for minnet? Du må gå inn på filbehandleren, som jeg tror skal ligge i "Verktøy" dersom du ikke har flyttet den. Finner den ikke der, har ikke forandret noen ting på menyene ennå.. Edit: Fannt den, hadde sneket seg under kontor mappa Endret 20. desember 2009 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg sliter litt med å få ett oppsett slik jeg hadde på min gamle n95 8gb, der jeg alltid ble spurt om jeg ville bruke WLAN eller mobilnettet. Kløøøø... Lenke til kommentar
mortyboy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ny i dette forumet. Vurderer en slik tlf. Hadde en N97 i et par mnd før den ble stjålet men ble ikke videre imponert. Mulig en kjempetlf men til mitt bruk hvor jeg jobber aktivt ut i markedet med salg ofte fra bilen, ble den rett og slett for tungvindt å bruke. Alternativet er en N900 men tror ikke den er enklere. Samsung med 12 megapiksler frister men tror jeg vil savne standard-tastaturet man har på N86. Flere som har synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå