adolf2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har tatt en del bilder med N86. Telefonen sliter med de samme problemene andre mobilkamera har, nemlig problemer med motiv med høy kontrast og dårlige lysforhold. http://malnes.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen andre som har litt slark i skjermen når den er lukket? Lenke til kommentar
adolf2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen andre som har litt slark i skjermen når den er lukket? Jeg har også litt slark i skjermen når den er lukket. Er dette en feil, eller er det slik det skal være? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 har denne slarken eg og. litt skuff men er fortsatt den beste nokiaen eg har hatt med tanke på bygge kvalitet. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har problemer med bluetooth overføring på min N86.. Går usedvanelig tregt.. Prøver og oveføre en mp3 fil står det bare overføring pågår 0%.. Prøvde også på en annen pc og sammne skjedde.. Har nyeste Nokia Suit.. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har du prøvd med kabel? Vis det heller ikke funker med kabel gå inn på "Enhetsbehandling" og se om du finner noen drivere som ikke er innstalert. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Flere enn meg som har problemer med at mobilen låser seg eller tømmer seg for batteri ekstremt fort? Eksempel...La den på nattbordet full ladet og når jeg stod opp 7 timer senere var den av og batteri var flatt. Den har også i det siste begynt å fryse når man skrur den på slik at man må trykke på meny knappen flere ganger før man får noe bildet. Den er sendt på rep nå så håper problemet blir løst. Ellers må det nok bli en annen mobil ja.... Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Flere enn meg som har problemer med at mobilen låser seg eller tømmer seg for batteri ekstremt fort? Eksempel...La den på nattbordet full ladet og når jeg stod opp 7 timer senere var den av og batteri var flatt. Den har også i det siste begynt å fryse når man skrur den på slik at man må trykke på meny knappen flere ganger før man får noe bildet. Den er sendt på rep nå så håper problemet blir løst. Ellers må det nok bli en annen mobil ja.... Hadde samme problemene du beskriver, men det løste seg etter å ha vært inne på reparasjon Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Med kabel går det fort ja.. Var det derfor du sendte den in til rep?.. Tenkte jeg skulle legge inn firmwaren på nytt.. Trenger jeg sikkerhetskopiere brukerfiler fra masseminnet? Blir det borte ved firmware update? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Flere som opplever av tilkobling til pc også er mindre frisk på denne mobilen? Jeg må trykke på Pc Suit tilkobling 3 ganger på mobilen.. Og enkelte ganger lader den ikke lenger fra pc.. En gang sto ladetegnet og lyste selv om usbkablen var koblet fra pc'en.. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Da har jeg også fått meg en N86 og er fornøyd hittil. Jeg får ikke til å spille av MPG4 filmsnutter, lar dette seg ikke gjøre? Hvilket format må jeg i så fall laste snuttene ned i for å få de til å fungere? Endret 28. august 2009 av Rambol Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ingen som vet noe om dette med hvilket videoformat jeg må laste ned i for å kunne se de på mobilen? Har nå lagt inn Ovi da jeg leste et sted at dette prg skulle ha en koverter til videoer, men skjønte ikke så mye av det... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hører nå rykter om at det skal komme en ny firmware til N86 som skal gi oss ansiskts gjenkjenning samt bedre bilde og farge kvalitet Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nå er den nye firmwaren ute Kan lastes ned OTA.. Men noen som vet hvordan man fjerner den nye OVI Kontaker? Får ikke til og bruke Nokia Conversasions etter denne kom.. :/ Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lurer på hva den nye firmware heter? Kan den lastes ned fra nokia software updater? Finner bare at den nyeste er 11.043 men den er jo flere mnd. gammel. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 20.115 *#0000# Oppdater (på mobilen) Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 20.115 *#0000# Oppdater (på mobilen) Takk :-) Fekk det til nå :-) Lenke til kommentar
sjossang Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Åh, denne oppdateringen løste alle mine problem med denne telefonen (jeg hadde faktisk gått tilbake til min n82). - Bluetooth fungerer nå utmerket mot bilens anlegg - GPS-mottaket er mye bedre (fikk til og med fix innendørs) - Kamera er raskere, og ansiktsgjennkjenning ser ut til å fungere Noen som vet hva annet som er nytt i denne firmwaren? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen andre som ikke har fått oppdatert enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå