PappKassE Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har for tia store planer om å bygge maskin inn i dj-koffert, men vil ikke ødelegge kofferten med en svær skoff som kommer ut . så, jeg lurer på om det er non her som vet om/hvor d finnes en cd/dvd brenner md slot-inn. hadde vert digg md bare en tynn liten sprekk i kofferten...lissom! skal bli max mod md best of the best komponenter, muligens mekke in ei vannkjøling, muligens... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Pioneer har jo Slot in DVD ivertfall 400 på komplett.no Brenner veit jeg ikke.. mEn alle har jo en slik koffert, du kan jo lage ut av noe annet? 8) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Litt off-topic: Hva med å bygge inni en av de gamle transistorradioene isteden.. Lakke Med bilfinish og plexi i høyttalerhullet 8) Mange som har ødelagte sånne stående på loftet som de vil bli kvitt Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 veit at alle har de, men vill lage min egen vri..lage den på en måte som laptop...altså når den er åpna bruke lokket som skjem og legge plexi med katode under som "skrivebord" mekke transistor radio, hørtes fet ut, maby det blir min neste:) har fra før av en maskin mekka inn i trillekoffert, men begynner å bli lei:( så vill ha ny!!! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 veit at alle har de, men vill lage min egen vri..lage den på en måte som laptop...altså når den er åpna bruke lokket som skjem og legge plexi med katode under som "skrivebord" Den er laga akkurat lik. En her for en tid siden som hadde mekka slik. Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 ok...no bilder? skal lage uansett, gjør vell ikke noe om andre har slik...eller er d fali d? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Gjør ikke noe om andre har lik nei, ikke for meg i allefall. Skal nemlig bygge en sånn selv . (Selvfølgelig kunne jeg likt å hatt en litt mer "selvstendig" mod, men det er da grenser for hva dama tillater at man har i stua .) Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 word:) hehe koffert data er fett,transportabelt og gøy:) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 vanlige cd/dvd-drev er enkelt å få tak i i slot-in, men brennere er det litt være med tror jeg. Anbefaler å lete etter eksterne drev. Der er det mye med slot-in og det er jo like lett å bygge in. Ulempen er at de som regel er litt dyrere. Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 k tnx for forslget...har tenkt litt på å kjøpe d og...men er jo dyrt som du sa...jeje...får se hva jeg finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå