HDSoftware Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Heisan folkens Jeg har en app jeg må publisere somjeg har gjort endringer i, men jeg får kunn publisert en gang. Nå får jeg konsekvent denne meldingen: Error 1 The assembly 'C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.20506\Temporary ASP.NET Files\fellestrening\ea578183\9313f21f\App_Code.dll' is already loaded in another appdomain. Setting <deployment retail="true" /> in machine.config can help solve this issue. Hva i alle dager er dette for tøys? Jeg har ikke satt noe som helst noen plass og det må da være mulig å publisere mer enn en gang ?!? Noen som vet noe om dette? Og ja - dette er Visual Studio 10 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Du driver kanskje å deployer apps i debug-mode? Forsøk å sett release før du kompilerer og deployer... -C- Endret 21. juli 2009 av ChristianW Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Det har jeg ikke prøvd. Takk for tipset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå