bonne89 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei! Jeg skal flytte til en leilighet i Trondheim til høsten og lurer derfor på hvordan jeg får flyttelasset mitt opp dit på billigste måte. Foreløpig har jeg tenkt å leie en varebil og kjøre opp der selv. Fikk tilbud på 4000kr + bensin (vi er 2 som spleiser på utgiftene). Vi har ca 5kbm med ting og tang. Hvis noen har tenkt å kjøre en varebil fra Trondheim til Bergen og trenger å få transportert bilen tilbake, står jeg til disposisjon . Lenke til kommentar
sfb Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei! Dette høres interessant ut! Hvor stor bil er det snakk om? Må man ha annet enn B på førerkortet? Når skal du kjøre til Trondheim? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 De fleste leiebil firma har 7kbm(Vivaro osv) og 12kbm(Ducato, Movano osv) til førerklasse B. En måte er å ta det med hurtigruten, det tar kanskje litt lenger tid, og du trenger nok varebil til å flytte/hente det ved havnen. Har ikke peiling på hva det koster, men du kan no kanskje se om det er noe å hente der om du tar lasset med båten. Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Hei! Dette høres interessant ut! Hvor stor bil er det snakk om? Må man ha annet enn B på førerkortet? Når skal du kjøre til Trondheim? Hei! Vi har muligens tenkt å kjøre opp rundt 1. august. Skal du dra motsatt vei? Lenke til kommentar
sfb Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg skal fra Trondheim til Bergen ja. Etter 1. august en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå