Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Legges det post i postkasse, hvis person står på annen adresse?

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at jeg bor to steder, men bor mest der hvor jeg har oppført adressen min i folkeregisteret. Ettersom jeg i perioder bor i det andre komplekset lurer jeg på om det er mulighet for at jeg bare kan slenge opp en postkasse med navn, så vil jeg få posten(som jeg har bestilt på internett, til adressen og navnet)?

Eller må jeg endre adresse offentlig? Ettersom det er en liten bygd. Noen som har noen konkrete svar på dette? Har blant annet fått hentelapper ol. på jobben, fordi det ikke finnes noe på meg her i denne kommunen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal gå fint å ha en postkasse på det andre stedet og få levert post adressert dit.

har gått bra hittil som student. er ikke regisrert med hos posten der hvor jeg leier, men jeg får det som blir regisrert på adressen.

og om du i tilfelle er student, så kan du registrere en ekstra postadresse kostnadsfritt hos posten :)

Lenke til kommentar

Ok. Ja får nesten bare forsøke. Brev og liknende som jeg får tilsendt vil komme til der hvor jeg er oppført. Men det som jeg selv bestiller og legger inn adresse på bør vel nesten komme fram! :)

Nei jeg er ikke student. Så det hjelper ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...