Vebbis Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hei! Skal kjøpe meg en ny tv, men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge. Har satt meg en grense på 10.000 kr, og det må være en 40" (har ikke plass til større, og vil heller ikke ha mindre). Har sett på en rekke tv-er, men sliter med å finne ut hva som er best.. Disse har jeg sett på: Sony 40V4000 Sony 40W4500 Sony 40W5500 Samsung LE40A656 Samsung LE40A856 Samsung LE40A466 Samsung LE40B653 Er det noen som vet hvilken av disse som er best? og om det kanskje finnes noe bedre? På forhånd takk ps. befinner meg forresten i svolvær, og det er kun elkjøp det går i her! :/ så hadde vært supert om tv-en fantes hos elkjøp, eller hos noen med rask levering. Endret 1. juli 2009 av Vebbis Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det var en lang rekke med tv-er du har valgt deg ut... Selvsagt kommer det litt ann på hva du skal bruke tv-en til, men hvis du skal koble til pc, surfe på nett og spille PS3 eller Xbox 360 så er Sony W4500 et godt valg. Det samme er Samsung B653, men denne har en del input lag som kan påvirke spillingen en del. Hvis ditt hovedfokus er film og vanlig tv så kan du vurdere plasma fremfor lcd. Lenke til kommentar
Vebbis Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Den skal brukes til tv og film. takk for raskt svar Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den skal brukes til tv og film. takk for raskt svar Hvis du da skal ha lcd så burde du velge B6 serien til Samsung. Den har nemlig det beste 100hz systemet og hvis du ikke liker video effekten dette ofte gir så kan du justere det bort uten å skru 100hz helt av. Dette er en stor fordel siden lcd har en tendens til å hakke ganske mye uten 100hz. Plasma er uansett det systemet som er best egnet for film og tv. Sjekk ut Panasonic G10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå