Gå til innhold

Skal bygge min første pc til 10-12k, skal brukes til gaming.

Anbefalte innlegg

Skal bygge en PC som skal brukes til spill. Vil kunne spille fallout3,oblivion og WoW med alt på det høyeste, og vil kunne spille crysis , vil rett og slett kunne spille de aller fleste spill som er ute nå. Og også ha muligheten til å spille nye spill som kommer ut uten og oppgradere, ivertfall ikke på en stund.

Vil ikke gå over 12k i pris. Dette er første gangen jeg skal bygge ned pc, men kommer til å få hjelp med selve byggingen av en kompis som har gjort det før.

Jeg trenger kabinett, innmat, skjærm og headset. Skaffer kanskje ny mus og nytt tastatur også, så hadde vært flott med forslag til det også :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du spør om mye for lite om jeg forstår deg rett ...

... Vil du ha en PC som kan spille Crysis med alt på full guffe?

For å komme med eksempler, så har du til eksempel The Alchemist

Du får en god 22">24" LCD til under 2000 kroner, slik at du havner på 12k totalt.

Trenger ikke nødvendigvis kunne spille crysis på full guffe, men vist dataen kan gjøre det, så vet jeg vel egentlig at jeg ikke vil ha problemer med noen andre spill som er ute nå :p

Lenke til kommentar

Hva syntes dere om dette?

CPU: Intel QX6850 1333MHz 775

Memory: Kingston DDR2-1066 PC2-8500 4GB

Motherboard: MSI G43TM-E51

Video: nVidia GeForce 9800gtx

Case: Antec Nine Hundred II

Hard disk: Seagate Seagate SATA 1000GB 32MB

Får jeg noe bedre en det for en lavere pris? Og hvor burde jeg bestille?

Lenke til kommentar

Må bare si en ting. Jeg skulle bygge min egen maskin for ca. måned siden. Nå står den bare å sturer på rommet etter at jeg har sendt prosessor, minne og skal i morgen sende inn hovedkortet. Det er viktig å utdype at du bør tenke om kunnskapene dine er gode nok.

Men jeg liker å bygge og lete etter feil. Bygget i forgie uke en maskin til brosjan og den fungerer utmerket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...