Gå til innhold

KRISE vedr. "ESTA-visum"

Anbefalte innlegg

Skal til USA til uka og har søkt visum eller hva det nå er via esta sine hjemmesider..

Fikk godkjenning om innreise med engang.. Så jeg noterte ikke noen ting ned.. regna med at det var ok..

Men nå sier mine medreisende at jeg måtte ha printa ut siden osv osv hvor godkjenningen er..

Jeg lurer på om det er nødvendig?? går ikke alt elektronisk nå a?? noen som akkurat har vært i USA og har erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ingen erfaring med ESTA, men som en generell erfaring så burde ikke være nødvendig å skrive den ut, men et referansenummer er de fleste glad i da det går litt raskere å finne deg igjen i systemet.

selv liker jeg å notere ned kritisk informasjon 3-4 steder, på mobilen, gmail, og lokalt på laptoppen (I tilfelle jeg ikke har tilgang til internett der og da) og gjerne på en good old fashion lapp. Dette fordi jeg er et surrehue med teflonhjerne som glemmer informasjon, og glemmer igjen ting som jeg burde hatt med meg.

Lenke til kommentar
jeg har ingen erfaring med ESTA, men som en generell erfaring så burde ikke være nødvendig å skrive den ut, men et referansenummer er de fleste glad i da det går litt raskere å finne deg igjen i systemet.

selv liker jeg å notere ned kritisk informasjon 3-4 steder, på mobilen, gmail, og lokalt på laptoppen (I tilfelle jeg ikke har tilgang til internett der og da) og gjerne på en good old fashion lapp. Dette fordi jeg er et surrehue med teflonhjerne som glemmer informasjon, og glemmer igjen ting som jeg burde hatt med meg.

står ingenting på utskriften om at esta søknaden tilhører deg.. så lenge du vet du har gjort det så er det ikke ett problem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...