Gå til innhold

KJøp av ps3 imåro? bakoverkompatibilitet nedlastbart?

Noiz

Anbefalte innlegg

lurer på å gå til elkjop å kjøpe meg ein ps 3 imåro, men eg lurer på om bakoverkompatibilitet som alle snakker om no kommer til å være nedlastbart eller om eg ikkje vil kunne skaffe det seinere.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

En eventuell special edition av GoW3 kommer etter ryktene, muligens med nr.1 og 2, slik at du får spillt de, selv uten bakoverkompabilitet.

Lenke til kommentar

Det er ryktet at det kommer som emulering i senere tid.

Men om det skulle være at du vil spille PS2 spill får du PS2 til rundt 800 kr, noe jeg personelig mener er verd pengene for å få tilgang til mange av PS2s klassikere.

Lenke til kommentar
Det er ryktet at det kommer som emulering i senere tid.

Men om det skulle være at du vil spille PS2 spill får du PS2 til rundt 800 kr, noe jeg personelig mener er verd pengene for å få tilgang til mange av PS2s klassikere.

Utrolig kjipt å fylle opp stereohylla med så mange konsoler, for å ikke snakke om tilkoblinger å ledningsrot, med kabler mellom konsoll til stereo og TV og i tillegg strøm

Lenke til kommentar
Wow, hele 1 ekstra strøm kontakt og 1 ekstra TV kabel :wow:

For ikke å snakke om den enorme størrelsen på PS2en. Nei, du har rett...

Du bryr deg tydeligvis ikke så mye om hvordan det ser ut hjemme i stua.

Konsoller er generelt ikke særlig fine. PS3 er kanskje det nærmeste man komme en elegant konsoll, men til og med den passer dårlig inn flere steder.

Og PS2 kommer etter hva meg bekjent fortsatt med kablet kontroller, så ja, du får synlig ledningsrot. Eventuelt må man ta seg bryet med å rydde den bort hver jævla gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Vel, flertallet ville ikke betale for 60 gigeren av ps3'en. Det er jo derfor den er trekt ut av markedet. Folk idag vil jo betale en urimelig liten pris for PS3. Mindre enn ved en XboX360. Latterlig spør du meg. Skal du spille PS2 spill nå, må du enten ha '60 gig versjonen' av PS3, eller en PS2.

Lenke til kommentar

Konsoller er generelt ikke særlig fine. PS3 er kanskje det nærmeste man komme en elegant konsoll, men til og med den passer dårlig inn flere steder.

Og PS2 kommer etter hva meg bekjent fortsatt med kablet kontroller, så ja, du får synlig ledningsrot. Eventuelt må man ta seg bryet med å rydde den bort hver jævla gang.

Har en X360, Wii, PS2, PS3, Onkyo reciever, LG 32" LCD TV og en Canal Digital kabelTV boks stående i stuen min. Alt er lagt i kabel kanaler eller stiftet til veggen, ingen ledninger fyller gulvplassen. Koble fra kontrollen, snurre opp, legge i skuffe eller inn blant konsollene. Simpelt.

Det som er tydelig her er at du ikke har snøring på hva du utaler deg om.

Lenke til kommentar

Har en X360, Wii, PS2, PS3, Onkyo reciever, LG 32" LCD TV og en Canal Digital kabelTV boks stående i stuen min. Alt er lagt i kabel kanaler eller stiftet til veggen, ingen ledninger fyller gulvplassen. Koble fra kontrollen, snurre opp, legge i skuffe eller inn blant konsollene. Simpelt.

Skjønner ikke helt den frekke tonen Bear, bare kommer med et synspunkt på hvorfor jeg personlig ikke ønsker en PS2 i stereo hylla mi og heller kunne tenkte meg en PS3 som er bakoverkompatibel. Og faktisk ja, jeg syns det er pes med en ekstra kontakt til alt i tillegg til tråden til kontrolleren. Har personlig Wii, 360, xbox, stue PC og stereo. Har altfor mange skjøteledninger bak TVen, og snart ikke flere tilkoplingsmuligheter til TV'en, og jeg syns det er pes og surre opp kabelen til kontrolleren etter hvert bruk, noe du tydeligvis ikke gjør.

Lenke til kommentar

Neivell, så jeg er helt på jordet da jeg syntes konsoller ikke er særlig pene?

Og PS2 har HVERTFALL ikke kablet kontroller?

80gb har også bakoverkompatibilitet.

Om du ønsker kjøpe en pent brukt så ta kontakt. Vil ikke 'forpeste' tråden her med salg.

80GB versionen har ikke bakoverkompabilitet, det er det kun 60GB versionen som har.

Lenke til kommentar

Neivell, så jeg er helt på jordet da jeg syntes konsoller ikke er særlig pene?

Og PS2 har HVERTFALL ikke kablet kontroller?

80gb har også bakoverkompatibilitet.

Om du ønsker kjøpe en pent brukt så ta kontakt. Vil ikke 'forpeste' tråden her med salg.

80GB versionen har ikke bakoverkompabilitet, det er det kun 60GB versionen som har.

Rart jeg har da spillt mange ps2 spill på min.

Mulig det er er 60gb jeg har da.. Har den som er utgått, som hadde ekstra usb porter og minnekort leser osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er nok 60gb versjonen du har ja, ettersom 80gb-en kun har kompabilitet for PSone-spill.... Men dvs at den har bakoverkompabilitet, men ikke for ps2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...