Gå til innhold

Bytting av åpnet spill i butikk?

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg et spill i går til PS3 på Platekompaniet, men spillet hakker, spillet er jo selvfølgelig åpnet og jeg lurer da på om jeg har mulighet til og bytte det i et annet spill eller eventuelt få et gavekort?

(Det er ikke noe galt med min PS3, leste om flere som hadde det samme problemet.)

Jeg har et annet også, som jeg ikke har tatt av plasten/forseglingen på som jeg også kjøpte i går, er det mulig og bytte dette?

Hadde vært fint med kjappe svar, tenkte meg ut i butikken før det stenger ;)

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis spillet ikke virker, så er jo det reklamasjonsgrunnlag. Det betyr ikke nødvendigvis at du kan få penger tilbake eller bytte, men bare at butikken må fikse problemet på en eller annen måte, eller dersom det ikke går, så skal du få penger tilbake.

Lenke til kommentar

Men hvordan skal de "fikse" et spill som hakker? Det er jo absolutt ikke interessant og sende inn spillet til en leverandør osv. det er jo for dårlig hvis det skal være sånn.

Nå kan jo heller ikke PS3 spill piratkopieres så vidt jeg vet, så det burde jo være fult mulig og bytte det?

Lenke til kommentar
Men hvordan skal de "fikse" et spill som hakker? Det er jo absolutt ikke interessant og sende inn spillet til en leverandør osv. det er jo for dårlig hvis det skal være sånn.

Nå kan jo heller ikke PS3 spill piratkopieres så vidt jeg vet, så det burde jo være fult mulig og bytte det?

Det er teoretisk mulighet.Det kan da være feil på disken spillet leveres på, så en mulighet eksisterer det for omlevering. Jeg vil ellers helt klart si at du skal ha penger tilbake såfremt den PS3-boksen din ellers fungere.

Lenke til kommentar

De nølte litt først, men etter litt om og men fikk jeg byttet begge to til et gavekort, det gjorde susen, da ble det 2 andre spill istedet!

Takk for innspill iallefall..

@Tanner

Det var Need for Speed Undercover (hadde ikke store forhåpningene, men tenkte det var så billig, og kunne ikke skade ettersom at jeg syntes NFS Most Wanted for et par år siden var ganske fett.)

Hakkingen var i den form av at spillet stoppet 30-40 millisekunder av og til med mye politi rundt eller andre motspillere. Det er jo helt meningsløst i et bilspill etter min mening.

Men nå der det iallefall løst! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...