Predecessor Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Etter at maskinen (HP Omnibook 6100) er fullstendig avslått lyser fortsatt den gule dioden på WAN kontakten. Dette skjer hver gang maskinen har vært tilkoblet nettverket. For å få lampen til å slukke, så har jeg vært nødt til å fjerne batteriet et lite øyeblikk. Jeg har opplevd at batteriet har blitt tappet helt ned p.g.a. denne idiotiske feilen. Har noen en eller annen forklaring på dette fenomenet. Jeg utelukker ikke at jeg gjør en eller annen "fingerfeil". På forhånd takk! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For å ta den delen, så trekker en lysdiode rundt 20mA ved 2.2V, så den skal stå på en GOD stund før batteriet er tomt Det er snakk om 40mW her Lenke til kommentar
knut Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det virker som at du har aktivert wake on lan på den bærbare, Dette kan sannsynligvis deaktiveres i biosen. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Takker for svarene. Jeg er også klar over at en lysdiode trekker et minimum av strøm, men den indikerer jo at et eller annet er aktivt. Jeg skal sjekke om Wake on Lan er aktivisert. edit: Det var Wake on Lan som var aktivisert. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå