Robocoop Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå har vikarene og studentene inntatt redaksjonslokalene. Internett er et langt gjesp.......... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 kilde? Internetz....? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 å takk, nå trenger jeg bare å lete igjennom 100 milliarder artikler. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 å takk, nå trenger jeg bare å lete igjennom 100 milliarder artikler. Alle vet jo at journalister reiser på ferie og at noen sommervikarer overtar i 5 uker. Det er derfor vi får agurknytt.... Og det er vel det jeg irriterer meg over. Ikke at de skriver så mye interessant ellers heller. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 For et agurkinnlegg. Daniel Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 "Se agurken til Itzhak (70)" http://www.vgtv.no/?id=23095 tredje eller fjerde agurken jeg ser i dag Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 For et agurkinnlegg. Daniel Jeg tror jeg kjenner deg IRL. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 For et agurkinnlegg. Daniel Jeg tror jeg kjenner deg IRL. Spennende. Hvem er du 'a? Jeg kjenner tre folk fra Drammen. Daniel Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mission Completed, reporting out. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 At nyhetsbildet har tatt ferie bekreftes jo i den overdrevene dekningen av Michal Jacksons død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå