Alompi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg skjønte den ikke Men, jeg er relativt ny i otaku-miljøet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 han her heter dannychoo. trådstarter heter dannycool. http://www.youtube.com/user/tokyostormtrooper dette spillet har jingrish dialog fordi japanere sin engelsk er meget meget fin=P Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Blir vel litt så som så, jeg foretrekker japansk tale (men jeg ser helst filmer/serier på originalspråk uansett hvilket språk det er, fransk, spansk, japansk, engelsk, portugisisk you name it, helst originalspråk med undertekst på engelsk/norsk) Men, dette blir jo bare det jeg er vant med og det jeg liker, prøv å se den både på engelsk og japans, så finner du fort ut hva du liker best. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hmm, må berre si eg fortsatt halder meg tel engelsk dub. Etter å ha prøvd litt japansk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er ingen Engelsk dubb som i det hele tatt kommer i nærheten av kveliteten på de japanske voice-actorene. Jeg ser megen skjelden noe som helst dubbet, jeg mener det ødelegger filmen, og anime er inget untak. Å dubbe anime er etter min mening å desikrere et kunstverk. De engelske Naruto voice-actorene burde skamme seg. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er ingen Engelsk dubb som i det hele tatt kommer i nærheten av kveliteten på de japanske voice-actorene. Jeg ser megen skjelden noe som helst dubbet, jeg mener det ødelegger filmen, og anime er inget untak. Å dubbe anime er etter min mening å desikrere et kunstverk. De engelske Naruto voice-actorene burde skamme seg. Vel, sjå på wolf's rain. Der kan sjå skikkelig bra dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå