Gå til innhold

Gode sko til asfaltjobbing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja vist det er et krav at du må ha vernesko er nok det viktigeste sålene.

vist ikke er det jo bare å bruke joggesko med demping.

BTW du tjene mer på å trene styrke enn å bytte sko vist du vil fikse ryggen din:)

Er ikkenoe krav om værnesko, men kan alltids få meg det likevel. Men er det ikke veldig varmt å jobbe i vernesko?

Lenke til kommentar

Dersom det ikkje er krav til vernesko kan jo joggesko vera eit godt alternativ, eventuelt få laga spesialsolar hjå ein spesialist som kan hjelpe deg. I tillegg er det lurt å finne ut kva fottype du har, då dette kan vera med å bestemme kva type sko du treng. Dette kan du gjera hjå spesialist eller i ein sportsbutikk, sikkert fleire stader og ;)

Dersom du har ein Løplabbet(?) butikk i nærleiken av der du bur veit eg dei har gode reidskapar til å stadfeste kva fot og kva tråkk du har.

Dersom du ikkje har det, kan ein tur til den næraste sportsbutikken vera ein alternativ då stort sett alle sportsbutikkar har speglkassar som iallfall gir ein indikasjon på kva type sko du treng.

Hugs at dersom du går/står mykje på jobb, vil du ha ein enorm slitasje på skoa og du må rekne med å bytte minst eit par gonger i året for å ha den effekten du ynskjer. Etter å ha jobba ein del i butikk der me må gå mykje veit eg at eit par gode joggesko er tråkka harde på om lag 3-4 mnd.

Lenke til kommentar

Sjølvsagt hjelper det å trene ryggen, men no var det vell strengt tatt ikkje heilt det trådstartar spurde om. For alt eg veit kan trådstartar trene styrkje kvar dag... Eg svarar berre på det han spør om. Å nemne styrkjetrening som allereie er nemnd tidlegare i tråden er vell strengt tatt ikkje vits i?... Treng det då stå i innlegg etter innlegg? Men for å vera klar på det: styrketrening er med på å stabilisere og styrkje musklar slik at ryggen får ein "ny start".

Styrketrening har god effekt det, men går ein med feil sko øydelegg det truleg(?) meir enn du trur.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...