Gjest Guest_-Christian-_* Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei! Har nå i det siste vært plaget med noe som kjennes ut som at noe går ut av ledd. Dette hender hver gang jeg legger med på høyresiden på kroppen. Området dette skjer er rett under det første ribbeient. Dette skjer også hvis jeg presser brystet fremover. Jeg synes dette er svært ubehagelig, og lurer på om det er noen som opplever/har opplevd dette selv. Bør jeg gå til lege? Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei! Har nå i det siste vært plaget med noe som kjennes ut som at noe går ut av ledd. Dette hender hver gang jeg legger med på høyresiden på kroppen. Området dette skjer er rett under det første ribbeient. Dette skjer også hvis jeg presser brystet fremover. Jeg synes dette er svært ubehagelig, og lurer på om det er noen som opplever/har opplevd dette selv. Bør jeg gå til lege? Hvis det er noe som plager deg, så er det alltid greit å gå til en lege. Å ta imot råd og slikt her, er litt usikkert, siden den som sitter på den "andre" siden, trenger ikke å være en proff lege Så ja, ta deg en tur til legen du, så får du nok fiksa problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå