Gå til innhold

Lenovo IdeaPad S12, noen "erfaringer"?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en PC til skriving av hovedoppgaven (som er sårt forsinket) og vil ha en bærbar, ikke flyttbar, PC som skal brukes på labben.

Har allerede en ASUS eee 7" men denne kan strengt tatt ikke brukes til å skrive oppgaver på. (Geek kjøp fra Hong Kong når den var helt ny... Ser nå at det kjøpet var litt for spontant)

Siden jeg har en ganske bra stasjonær til gaming har lurte jeg på å kjøpe Lenovo IdeaPad S12 når denne kommer.

En kompis har Samsung N20 og den så ganske bra ut, men noe stivt priset.

Noen som har noe erfaring med NIVIDA Ion? Eller bruk av 12" generelt?

Alternativt så kan man skaffe seg en av de billige 15" fra Lenovo (N500) til ca samme prisen, men en annen kompis var ikke så fornøyd med den (byggekvaliteten, ytelsen ol.)

[edit]

Lurer på hvorfor disse jeg ikke fikk disse artiklene når jeg søkte på HW? Men at de dukket opp på "side 2" i Google?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1116154

http://www.hardware.no/artikler/lenovo_lanserer_s12/69935

Endret av IceDale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne har vel ikke kommet i salg enda, så det er tvilsomt at noen har fått prøvd den enda.

Ta en kikk på you tube, der ligger det noen "review" av den. Ser lovende ut....

Jeg kommer garantert til å kjøpe meg en. Også veldig positivt at den kan oppgraderes til 2 GB RAM og kjøre Win 7.

Lenke til kommentar
Har du sett på Acers Timeline serie? 13.3" er ganske pen med aldeles brukbart tastatur, skjerm og batteri. Eneste ankepunktet for meg må være Atomprosessoren. Treigt. Ugh.

Nice, men litt stiv pris for min del. Til den prisen er jeg mer fristet til ukens tilbud fra komplett.

Heller mot Packard Bellen, men ankepuntet er at kjæresten min hadde en som ikke imponerte meg (kjøpt før hun ble sammen med meg :) )

Ellers så kan man jo vente til Lenovoen kommer med Ion, selv om jeg tipper at denne også kommer til å få en litt stiv pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...