Leifi93 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Var i spania, og ble plutselig obs på at jeg hadde fått noe som så ut som en svær rosa flekk på den ene lomma på shortsen min. Så nærmere på den, og fant ut at det må ha vært et eller annet stoff som missfarget den kjemisk, siden bare de svarte stripene, og ikke de hvite er rosa. Er det noe som helst jeg kan gjøre for å få den tilbake til original tilstand/ bøte på skadene? Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Plumbo flekkfjerner er ihvertfall effektive greier. Ellers kunne jeg tenke meg at din mor har noen råd. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Siden du sier at det ser ut som at det er kjemisk så tviler jeg på at du får gjort noe da det ikke er noe ekstra som kan "gå bort" men heller at det måtte blitt farget på nytt. Skulle nesten tro du hadde fått noen dråper med sterk klor på shortsen. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det ser helt klart bleket ut. Jeg har mange tskjorter som ser sånn ut fra tiden da jeg bleket håret. Å fikse det skal godt gjøres, siden det er like mye avfarget som misfarget. Eneste løsningen må være å bleke hele plagget og evt. farge det på nytt. Stripene er nok mer eller mindre lost uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå