Zoxom Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har et Logitech X-540 surroundanlegg, og har tenkt til å prøve å få kobla det på tv'en. Jeg VET at dette er mulig, fordi jeg har hørt om folk som har hatt det på tv'en før. Alle høytallerne på anlegget kobles inn i bassen, og derfra er det følgene 3 pluger som skal inn i et lydkort: RØD, SVART, og GRØNN. Noen som vet noe om hvordan jeg skal koble dette? Hvilke kabler trenger jeg? Spørr hvis det er noe! (Tilkoblinga er generelt til TV, pga. at jeg skal kjøpe meg ny tv nå, er ikke helt sikker på hvilken enda ). Lenke til kommentar
kjell23 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 lurer egentlig på det samme Lenke til kommentar
Orbitron Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kansje du må gå via en reciever? Disse inngangene har jeg aldri sett på en tv. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Kansje du må gå via en reciever? Disse inngangene har jeg aldri sett på en tv. Jeg skal sjekke på et annent hjemmekinoforum som det er mere "fart" på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå