gthaman Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For å gjøre en lang historie kort - Jeg har ngt charlie - fikk 4mbit - SVÆRT USTABILT - ringer dem - hastighet satt ned - stabilitet opprettet... TAKK for flott hastighet i helgen. svindel og bedrag. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Okaaaaaay. Så du er sur pga du bare får det du betaler for? Du burde være glad du får full hatighet på Charlie Det at det ble ustabilt var vel ike dems feil? Lenke til kommentar
Mastiphal Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For å gjøre en lang historie kort - Jeg har ngt charlie - fikk 4mbit - SVÆRT USTABILT - ringer dem - hastighet satt ned - stabilitet opprettet... TAKK for flott hastighet i helgen. svindel og bedrag. Det skyldes mest sannsynelig dårlig kvalitet på kobber inn i din bolig. Og det må du skylde på Telenor for, ikke NGT! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 selvfølgelig er jeg sur fordi jeg bare får det jeg betaler for, når de andre som betaler likt får mer... dette er kanskje vanskelig for deg å skjønne... kobberet til min bolig er nylagt så det der er bare surr. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Slutt og syt .... Betal 1750,- i måneden! Så får du nok stabile linjer Lenke til kommentar
rocgen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For å gjøre en lang historie kort - Jeg har ngt charlie - fikk 4mbit - SVÆRT USTABILT Hva mener du med ustabil? At du mister forbindelsen? Jeg opplevde i dag tidlig at forbindelsen var nede, men alt lys på ruteren var ok. Måtte reboote ruteren for å komme på nett igjen (da hadde ruteren vært oppe i over 140 dager:) Irriterer meg skikkelig at slikt skjer. Har alt mulig av servere gående, kjipt når det bare slutter å virke... Ellers får jeg opp mot 4Mbit, til tross for såvidt over 3000 meter til sentralen. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 herregud for en fyr. Irriterer noe grusomt. Her tilbyr nextgentel en 4mbit linje gratis i en helg. Jeg er overlykkelig! ufattelig fett. Vist du synes det er dårlig selv om det ble ustabilt så få du bytte leverandør. Hadde ikke skadet med flere slike "test" helger fra nextgentel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå