osse-mon waits for alice Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fin test! - Støtter meg til påstanden om at Einar lager gode artikler (Jeg spår meg selv en strålende karriere innenfor filmbransjen etter denne videoen. Einar åpner dører ) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er det noen grunn til å kjøpe Pro 2 over gamle Pro, eller Xperia for den saks skyld? Jeg ser ikke hva som er så nytt og fancy med denne. Den har litt større skjerm, okei, men den faller jo gjennom på andre områder og virker å være på samme nivå teknologimessig som snart ett år gamle modeller. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Større (det er ikke bare litt større skjerm) og bedre skjerm, avanserte og veldig gode konferansemuligheter, video-ut, bedre batteri(levetid), zoome-felt under skjermen, større og bedre tastatur og mulighet for tilting av skjerm i forhold til tastatur, raskere enn forgjengeren og gratis offisiell oppdatering til WM 6,5. Det den mangler for å bli komplett er 3,5 mm minijack (og bedre kamera). Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hehe, det virker jo som den er 10 ganger så kjapp som forgjengeren. Skulle tro det var grunn nok. Endret 6. juli 2009 av Marasmus Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Minnekapasiteten for brukeren er 288 MB, eller egentlig 279 MB siden deler av minnet brukes til filsystemet. I tillegg er det et hurtigminne for programmer på 188 MB. Og når telefonen har så lite som 288 MB minnekapasitet for brukeren, bør det følge med et minnekort i pakken. Dette blir jo helt feil å si. Telefonen har 288 MB RAM, noe som er meget bra. Den har også i tillegg 512 MB ROM. Dette kan i tillegg utvides med minnekort til en billig penge. Endret 8. juli 2009 av rakanishu Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Bra test og video! Synes bare det er merkelig at dere ikke har fått med dere den nye meldingsfunksjonen som er i nye TF. Den er jo nesten revolusjonerende. Den "vanlige" meldingsfunksjonen er jo elendig, og dette gjør tlf enda mer brukervennlig! Eller? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fikk min idag! En ting, skal det være åpent mellom bakdekselet og selve kameralinsen? På min er det åpent, ser for meg at det kan komme støv inn der, noe som ikke høres spesielt bra ut. Lenke til kommentar
Chevis Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ved synkronisering mot Exchange, oppdateres både kalender oppgaver og notater i tilleg til selve e-posten? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Velkommen til forumet! Det er instillinger du må gjøre selv i ActiveSync-oppsettet. Her kan du velge hvilke elementer du vil synce! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vi har egentlig ikke helt sett noen god grunn til at forretningsmenn ikke skal kunne se film, høre på musikk med god lydkvalitet eller ta like gode bilder som andre mobilbrukere. Hva med forretningskvinner? De har vel like mye bruk for film og musikk som menn? Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Viktig! HTC Touch Pro 2 kommer faktisk uten FM radio, selv om det er utlyst at den har FM Radio. Men frykt ikke, FM Radio er faktisk programmert inn. Den er bare ikke aktivert. Du kan aktivere radio ved aa foelge anvisningene paa denne linken. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=521356 Den tar for seg step-by-step hvordan du faar Radioen igang. Lenke til kommentar
oberon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jesus Kristus for en fet "mobiltelefon". En computer i lommeformat. Dette hadde definitivt vært valget mitt nå, hvis jeg hadde hatt råd til det. Prisen er etter min smak sinnsyk, men det er vel det man må regne med for en telefon som dette. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det noen som har en slik telefon som også har muligheten til å teste den i en nyere BMW med telefon-støtte i bilen (bluetooth)? I følge BMW så skal HTC Touch Pro (den gamle) ha mer eller mindre full støtte i de fleste BMW'er av nyere dato, men hvem vet om denne støtten er videreført til HTC Touch Pro II. Får vel nesten finne en forhandler (av telefoner) som lar meg teste, hvis ingen her inne har muligheten til å teste (tilgang på bil og telefon). Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Vi har egentlig ikke helt sett noen god grunn til at forretningsmenn ikke skal kunne se film, høre på musikk med god lydkvalitet eller ta like gode bilder som andre mobilbrukere. Hva med forretningskvinner? De har vel like mye bruk for film og musikk som menn? Bump! Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Vi har egentlig ikke helt sett noen god grunn til at forretningsmenn ikke skal kunne se film, høre på musikk med god lydkvalitet eller ta like gode bilder som andre mobilbrukere. Hva med forretningskvinner? De har vel like mye bruk for film og musikk som menn? Bump! Hehe ja du har nok rett i det, jeg fikk min nylig og er veldig fornøyd med den, Kjører nå SPB Mobile Shell v3 som er verdt og ta en titt på som erstatter Touch Flo 3D Ganske så fancy da jeg kan lage menyene sånn jeg vil ha dem selv siden jeg kan flytte på alt og legge til nye widgets. Endret 6. september 2009 av Digidice Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Vi har egentlig ikke helt sett noen god grunn til at forretningsmenn ikke skal kunne se film, høre på musikk med god lydkvalitet eller ta like gode bilder som andre mobilbrukere. Hva med forretningskvinner? De har vel like mye bruk for film og musikk som menn? Bump! Litt usikker på hvilket svar du er ute etter, men ja det har de vel sannsynligvis. Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 hey bare lurer på hvordan mobil excel virker (mest om at man kan bla i mange regne ark faner) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 hey bare lurer på hvordan mobil excel virker (mest om at man kan bla i mange regne ark faner) Ikke noe problem å bla mellom faner. Lenke til kommentar
HaavardM Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er en sinsykt bra bra telefon. Rask og god skjerm. Tastaturet gjør det mye raskere å skrive fort. Jeg digger den Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dere har jo fått så fænsi måter å teste kamera på. Hadde det vært mulig å teste denne på samme måte for sammenligning med andre mobiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg