Groening Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg er da ute etter en australsk nettbutikk som er pålitelig og "proff". Jeg har ingen erfaringer med nettbutikker i Australia (så selvfølgelig må jeg komme over en DVD som bare er tilgjengelig i Australia). Noen som har noen linker? Lenke til kommentar
IQM Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg er da ute etter en australsk nettbutikk som er pålitelig og "proff". Jeg har ingen erfaringer med nettbutikker i Australia (så selvfølgelig må jeg komme over en DVD som bare er tilgjengelig i Australia).Noen som har noen linker? Jeg har brukt EzyDVD ett par ganger uten problemer. DVDCrave er vel også australsk, jeg har også bestilt ett par ganger derifra uten problemer. Endret 1. juli 2009 av IQM Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Takk skal du ha. Var innom de, men når jeg ikke vet noe om en side tar jeg ikke sjansen. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kom forresten på en til, har hørt bra ting om DeVoteD men aldri bestilt der selv. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ville bare si at jeg selv også har bestilt fra ezy og dvdcrave uten problemer.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Takk skal du ha, alltid greit med ekstra "vitner". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Dobbelpost og bump, men bare for å si at butikken er grei. DVD-ene kom i posten i går, ganske kjapt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Får man spørre hvorfor den skulle være australsk? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har ingen erfaringer med nettbutikker i Australia (så selvfølgelig må jeg komme over en DVD som bare er tilgjengelig i Australia). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå