scandie Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg er på utkikk etter ny telefon, og den skal spesifikt ha godt (og raskt) kamera, 5 mpix eller mer, og selvsagt mulighet for lyd/videoopptak. Ellers bør den ha de vanlige finesser; bluetooth, god batterikapasitet, muligheter for e-post/internett, brukervennlighet, og den bør være fin å se på/ha bra design og absolutt ikke for stor og klumpete. Jeg har en forkjærlighet for designet til Samsung og Logitech, men har hatt SE de siste gangene, og har vært/er fornøyd pga. stabiliteten. Jeg liker ikke for dillete/"rosa" telefoner, og musikkmobil er jeg ikke spesielt interessert i; der bruker jeg like gjerne iPoden min. Noen forslag til meg? Endret 1. juli 2009 av scandie Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Den beste kameratelefonen no til dags, er vel SE C905:) Sjølv om den er litt stor, so er det ein super telefon. Lenke til kommentar
scandie Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Men jeg vil ikke ha en stor, klumpete telefon Den skal være liten og snerten! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 kanskje denne faller i smak? Det er bare 3.2 Megapixler, også mangler den Wifi. Men ser ellers ut som en god telefon. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Eg veit Men er ikkje dei fleste kameramobilar med 5mpx ganske store da ? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva med omnia hd? Har et 8 megapixels kamera, men den er kanskje ikke så liten da. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hva med omnia hd? Har et 8 megapixels kamera, men den er kanskje ikke så liten da. W995 er meget snerten, og har et godt kamera. Selv om det er en musikkmobil. Er en god slider også. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fant en liten telefon med 5 megapixler kamera. Sony Ericsson C901 Test -->HER<-- Eller så kan du se igjennom -->denne<-- lista fra SE, kanskje noen kamera telefoner faller i smak? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 w995 eller samsung s8300 jobber på tele avdeling Lenke til kommentar
Ms.Rabbit Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Sier meg enig med birdy og marty her. W995 har et utrolig godt kamera, selv om det ikke er helt på høyde med C905 sitt. Men til gjengjeld er den også mye mindre! Utrolig snerten mobil, i grunn. W995 er faktisk heller ikke en musikktelefon, til tross for Walkman-kjennetegnet. Det er den første modellen i en ny serie fra SE, som tar det beste fra både Cybershot og Walkman. Og ja, jeg jobber også på teleavdeling, så jeg vet hva jeg prater om. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Og ja, jeg jobber også på teleavdeling, så jeg vet hva jeg prater om. Det er da ingen selvfølge at man vet hva man prater om bare fordi man jobber der.. Lenke til kommentar
scandie Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 w995 ser ut til å fylle alle kravene. Jeg tenkte litt på Samsung Ultra Touch, men den har ikke Wi-fi, og det vil jeg svært gjerne ha. Lenke til kommentar
Ms.Rabbit Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Og ja, jeg jobber også på teleavdeling, så jeg vet hva jeg prater om. Det er da ingen selvfølge at man vet hva man prater om bare fordi man jobber der.. Haha, sant nok! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå