MuLtiPoWa Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hallo.. er det none som vet hvordan man kan legge inne en ny cd key i windows xp for så og aktivere den hos microsoft?? har fått ny original nøkkel?? :smile: En av de få kanskje... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja, legg inn Windows på nytt... Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 51. Change WinXP CD Key It is possible to change the WinXP CD Key without reinstalling completely. Run System Restore to create a new Checkpoint. So that you can rollback if something goes wrong Start regedit and change at least one digit of the "oobetimer" value : [HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows NTCurrentVersion WPAEvents] oobetimer = ? (Change at least one digit) Start the Activation screen by running this command : %systemroot%system32oobemsoobe.exe /a At the activation screen, select the second option "Activate by Phone" At the product key change screen, type in your new product key (Make sure to use a key which match your Windows license) If it returns to the activation screen, after typing in the new key, click "Remind me later" Close the window and reboot the machine After the reboot run the command to start the Activation Screen again and make sure that it says "Windows is already activated" Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jupps, det står en forklaring på dette på www.microsoft.com. De la ut en offisielt forklaring på hvordan bytte CDKey ikke så alt for lenge siden. Prøv å søke etter det der... Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 selger du premien din blib? hva med å henge den på veggen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 selger du premien din blib? hva med å henge den på veggen? Mjoa, tanken har falt meg inn, men siden det er såpass bra som det er tror jeg heller jeg skal selge det til noen andre. Skulle gjerne brukt det selv hvis jeg hadde råd.. Banna Intelpriser :/ Lenke til kommentar
Bungalow Bill Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Med programmet Magical Jelly Bean Keyfinder bytter du greit ut cd-key'en. Her er adressen: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Byttet skjer under "options". Så er det opp til deg om nøkkelen er gyldig. Lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå