Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

 

Eh, veldig vanlig med kun en pantemaskin..

Har vært innom rimelig mange butikker i årenes løp, fra Oslo i sør til Bardufoss i nord. Har aldri opplevd at det er mindre enn to maskiner.

De fem nærmeste butikkene til hvor jeg bor har bare en.

 

Er vel bare på en lokal Rema dem har 2 maskiner , resten har bare 1 maskin.

Lenke til kommentar

Sorry at jeg åpnet munnen og skapte så mye off-topic. Lenge til det skjer igjen. Sa bare at jeg aldri har sett mindre enn to maskiner noe som helst sted. At dere handler på en liten kiosk i en lavo ute på viddene med kun én maskin betyr ikke at alle andre butikker også bare har en.

 

Men drit i det. Jeg gidder ikke ha denne tråden i mine innlegg lengre. Er jo bare bullshit off-topic her uansett.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Eh, veldig vanlig med kun en pantemaskin..

Har vært innom rimelig mange butikker i årenes løp, fra Oslo i sør til Bardufoss i nord. Har aldri opplevd at det er mindre enn to maskiner.

 

Btw, sorry, skal ikke dra det off-topic mer. :)

 

 

Med tanke på at dette kommer fra en som rotet seg bort inne på toalettene uten og finne veien ut, så tar jeg det med en klype salt hva du mener og ha sett/ikke sett.. haha. =)

Lenke til kommentar

Sorry at jeg åpnet munnen og skapte så mye off-topic. Lenge til det skjer igjen. Sa bare at jeg aldri har sett mindre enn to maskiner noe som helst sted. At dere handler på en liten kiosk i en lavo ute på viddene med kun én maskin betyr ikke at alle andre butikker også bare har en.

 

Men drit i det. Jeg gidder ikke ha denne tråden i mine innlegg lengre. Er jo bare bullshit off-topic her uansett.

Bor i Bergen... Ute på viddene er kvadratmeterprisen så lav at de antakeligvis kan sette opp egen lavo til pantemaskinene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg panter av og til i stort kvanta (etter LAN for studenter etc), men pleier gjerne å stoppe opp i min panting for å la andre med en liten pose slippe til. Jeg har alltid satt av grei tid til slik en panting da det vil ta lang tid uansett. Pleier å ende opp med 150-200kr minst i pant (minst en stor sort søppelsekk).

 

Tror skjeldent jeg har vært i en butikk som har noe mer enn 1 pantemaskin (Kristiansand-Grimstad området)

Lenke til kommentar

Dreiv å fylte i brus på Coop her om dagen da jeg overhørte en litt vel merkebevist kunde...

 

Kona tar opp ei flaske med helt vanlig vann uten kullsyre, fra et billigmerke og skal til å legge den i vogna.

Mannen utbryter: Nei, sånn der kan vi ikke ha! Den smaker jo ufyselig, kjøp heller Imsdal!

 

Ehm, det er jo bare helt vanlig vann? What?  :huh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kan dere GI FAEN i off-topic ? Dere ødelegger jo denne tråden..

Bruk rapporter-knappen, du er 100% like ille nå. Faktisk verre, da jeg synes de andre innleggene er mer interessant enn ditt.

 

On-topic:

Som kunde merker jeg at jeg unngår lokalbutikken min som er 20 meter unna og heller kjører fem minutt til neste butikk. Alt dette fordi noen av de som jobber der er noen surpomper og gir 100% faen i kundeservice. Burde vel levere en anonym klage. Gjelder et par av de yngre som jobber der.

 

Har jobbet i butikk og andre service-yrker selv, og vet hvor lett det er å gi god service.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg pleier også å høre en versjon av pante- og brødmaskinirritasjonen på de siste par sidene her. Enkelte kunder blir irriterte når de må vente på tur for å bruke en billettautomat.

 

For NSBs kunder er det mulig å kjøpe billett på mobilapp, så de har enda mindre grunn til å bli sure. Men generelt bør man ikke ha dårlig tid verken når man skal pante flasker, skjære brød eller kjøpe togbillett, hvis ikke man kan betjene seg selv, for eksempel på en app. Man kan jo ikke forvente at det alltid skal være en ledig maskin som står og venter.

 

Selv står jeg som regel på treningssenteret når jeg venter på min tur til å bruke noe. Det er det spesielt stor risiko for under ettermiddagsrushet. Men det ville jo vært fullstendig dust av meg å bli irritert fordi noen andre var der først og tar seg tid til å bli ferdig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...