Schreiber Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Fyren kommer på bussen som vanlig, og går av bussen med 977 kroner i stort sett små mynter. Tulling Tullig? Du lot han ta bussen gratis to søndager på rad, og det er tvilsomt de eneste to gangene han har reist gratis. Tror nok han visste hva han gjorde. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 28. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Nettopp. Derfor lot eg han ikke holde på lenger. Er smålig og barnslig å holde på slik. Tulling. Eg sa ingenting om at fyren var dum... Endret 28. januar 2016 av Jotun 10 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Haha, det er ganske bra gjort å gi tilbake pengene i så små mynter som mulig. Prøvde han seg igjen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Eg såg han ikke igjen. Var svært sjeldent eg kjørte samme skift tre søndager på rad. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kirikovski Skrevet 28. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Kom på en til her nå: Kunden legger inn bestilling og fyller ut navnet sitt og adresselinje 1. Ved adresselinje 2 fyller kunden ut adressen til sitt andre hus. Bokstavelig adresse nr 2. Endret 28. januar 2016 av Kirikovski 15 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Eg såg han ikke igjen. Var svært sjeldent eg kjørte samme skift tre søndager på rad. Sier bare at det neppe var første gang han har prøvd det trikset, og blir neppe det siste. Du lot han jo slippe unna med det to ganger, og det er garantert andre som også har gjort det. At du lot han sitte der med en hel masse mynter har lite å si. Er jo bare å banken å sette dem inn automatisk med en tellemaskin. Dermed: Er det han eller du som er tullingen her? Men nok om det. Vi kjører heller gratis med en ny kundehistorie eller to. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Bussjåfører har 50 av småmynter og 20 av store mynter, pluss sedler. Eller, de hadde det før hvertfall. Var på Mega i dag, hvor de har selvscanning av medlemskort. Det er utrolig hvor dumme folk blir når de skal bruke denne scanneren. <Holder kortet helt inntil laseren> (Kunde) "Du må holde det litt unna" (Kasseperson) <Snur kortet og holder helt inntil> Sånn? "Nei, hold kortet med strekkoden mot scanneren og ca en håndlengde unna" <Prøver å stikke kortet inn i scanneren> Osv. 9 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Og det er ikke gamle folk heller. Folk i 20årene blir helt retards når de ser scannerene. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Var kunde på McDonalds for noen dager siden og traff på noen der som manglet sans for humor, men skal ha for forsøket. *snip* McDonalds her i byen er på torget, som brukes til stort sett alt mulig rart (utenom torg). En dag i høst var det satt opp til konsert der, og de testet lydanlegget - noe som ikke hørtes spesielt pent ut om du sto ute, og enda mindre om du hadde vinduene til McD i mellom. Så da jeg troppet inn på McD i passe godt humør ba jeg vedkommende bak kassa om "tree cheese, en pommes frites, og et hørselvern". Nope, humoristisk sans (eller evne til å skjønne sammenhengen) var ikke på menyen. Endret 28. januar 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ingen grunn det. Hvis noen holder på å dø av hjerteinfarkt så vil en fødende bli stående bak i køen. Enkel matematikk, uansett hvor kjipt det enn er å være den som blir "sviktet" og ikke får hjelp. Ambulansene kan ikke bare fylle opp bilen med mange folk samtidig. Kom til å tenke på Franks pirat-ambulanse (spilt av Otto Jespersen) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Var på Mega i dag, hvor de har selvscanning av medlemskort. Det er utrolig hvor dumme folk blir når de skal bruke denne scanneren. Jeg har kun prøvd medlemskortscanning på Prix, men jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Man holder bare opp kortet med strekkodesiden mot scanneren, justerer avstanden hvis det ikke piper med en gang, og done. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 28. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Eg såg han ikke igjen. Var svært sjeldent eg kjørte samme skift tre søndager på rad.Sier bare at det neppe var første gang han har prøvd det trikset, og blir neppe det siste. Du lot han jo slippe unna med det to ganger, og det er garantert andre som også har gjort det. At du lot han sitte der med en hel masse mynter har lite å si. Er jo bare å banken å sette dem inn automatisk med en tellemaskin. Dermed: Er det han eller du som er tullingen her? Men nok om det. Vi kjører heller gratis med en ny kundehistorie eller to. Ok. Neste gang får du opplyse om hvordan eg da skulle unngått å være tullingen. Eg lot ingenting. Eg hadde ikke lov til å nekte han å være med bussen fordi eg ikke hadde vekslepenger nok, og eg hadde ikke lov å ha med meg så mye i veska at en tusing ikke ville lage problemer. Derfor tok eg en pose i sekken. Men greit eg kan godt være en tulling. Han andre er isåfall en tragisk idiot. Endret 28. januar 2016 av Jotun 16 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ok. Neste gang får du opplyse om hvordan eg da skulle unngått å være tullingen. Du kunne latt være å la ham sitte på, eller bare holde deg til topic. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 28. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2016 Han skrev jo at han ikke hadde lov til å nekte ham å sitte på.. 15 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Bussjåføren slo meg inn pensjonist en gang, fordi det var lettere med tanke på veksel. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Han skrev jo at han ikke hadde lov til å nekte ham å sitte på.. Da gjenstår den andre halvparten av setningen. Dvs dette med on-topic og greier. Alle innleggene dine på de to siste sidene har vært off-topic. (Ja, jeg vet at jeg også er off-topic nå.) Jeg har ingen kunder jeg tar hånd om, men jeg er jo kunde av og til. For å prøve å lage noe som kan ligne på on-topic kan jeg jo fortelle at jeg er veldig fornøyd med garantiene til dagligvarebutikkene. Noen er jo nesten for gode, har bare benyttet meg av dem noen få ganger, men det har fungert veldig bra. På Rema 1000 f. eks. trenger man verken kvittering eller emballasje. Endret 29. januar 2016 av ^fmj 8 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Moderatormelding Tilbake til topic. 4 innlegg fjernet pga. avsporing. Videre brudd på retningslinjene kan medføre fjerning av innlegg og eventuelt utestengelser. Kommentering av moderering tas på PM. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Var på Mega i dag, hvor de har selvscanning av medlemskort. Det er utrolig hvor dumme folk blir når de skal bruke denne scanneren. Jeg har kun prøvd medlemskortscanning på Prix, men jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Man holder bare opp kortet med strekkodesiden mot scanneren, justerer avstanden hvis det ikke piper med en gang, og done. Tro meg, det er plenty av folk som verken greier å bruke scannere eller betalingsautomater. Beste jeg har hatt til nå stappet kortet under selve foten til betalingsautomaten. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nedward Skrevet 31. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) [...] Nope, humoristisk sans (eller evne til å skjønne sammenhengen) var ikke på menyen. Minner meg om en situasjon på et utested en gang. Jeg: En Morgan og Cola Bartender: Jepp! *snur seg* Bartender: *snur seg tilbake* Vi har bare Bacardi. Jeg: Det går bra Bartender: *snur seg igjen* Bartender: *snur seg tilbake* Vi har bare Pepsi. Jeg: *smiler* Kan jeg betale med monopolpenger? Bartender: *legger på alvorlig mine* Nei, vi tar bare norske kroner. Endret 31. januar 2016 av Nedward 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg :utakt Skrevet 31. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2016 Lurte på om jeg var med på skjult kamera i går. Skulle ha en baguett i en butikk som bare selger denslags. Sjekket disken raskt før bestilling og fant noe jeg hadde lyst på. - Hei! Jeg kan få en baguett med ost og skinke, jeg. - Dessverre, det har vi ikke. Vi har bare sånn "Ham and Mozzarella". 22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå