Mr. President™ Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Butikkene må begynne å selge pinner sånn at alle kan ha sin egen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 6. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Butikkene må begynne å selge pinner sånn at alle kan ha sin egen. Det hjelper ikke, for da vet ikke kassadama om pinnen som ligger på båndet skal ligge for å skille mellom kundene, eller om det er en pinne som skal kjøpes og ligger midt i mellom de andre varene til kunden. Endret 6. januar 2016 av Emancipate 27 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Moderatormelding Setter en pinneben strek for pinnediskusjonen her. Videre avsporing vil bli fjernet, og advarsler kan bli delt ut. Kommentering av moderering tas på PM eller i kategorien for tilbakemeldinger. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg aklla Skrevet 7. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2016 Var på elkjøp i går og skulle ha Just Cause 3 og spurte en ansatt om de hadde den til xbox. Nei, vi har ikke til xbox 360 på lager, men vi har til xbox one og playstation. Ja, er jo xbox one jeg skal ha til. Nei, den har vi ikke på lager... 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Nei, vi har ikke til xbox 360 på lager, Ikke finnes spillet til den heller Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Det har nå strengt tatt ikke så mye å si heller... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Castano89 Skrevet 8. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2016 Da jeg jobbet på statoil kom en kunde inn og skulle ha gullvask til bilen sin. Jaja tenkte jeg å ga mannen det han ville ha. Etter 5 min kom mannen inn igjen å sa at bilen ikke passet i vaskehallen, wtf tenkte jeg å ble med mannen ut. Trodde ikke mine egne øyne da han hadde prestert å presse den største bobilen jeg noen gang har sett inn i vaskehallen. Jeg sa at dette er en bilbask å til vanelige biler. Mannen stå på sitt å sa at en boBIL er en bil. Det var både høyde og bredde skilting å står jeg bil vask. Han nakta plent på at det var han som hadde krølla samtlige dyser og børster inne i hallen. Men at vi måtte skilte bedre. Klaska meg godt i tryne etter den hendelsen. 20 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Moderatormelding 3 bilder ikke relatert til kundehistorier er flyttet hit https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1430121Melding slutt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (Heldigvis) ikke min kunde. 5 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (Heldigvis) ikke min kunde. Har sett noen videoer (vines) om dette :o Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Det går vel ikke an å åpne den feil vei. Er nok et tulleinnlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Selvsagt går det an..... Men likefullt er det en vits ja. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Da må du i så fall rive opp eller skjære opp esken. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Da må du i så fall rive opp eller skjære opp esken. Du må jo ikke det. Du snur esken opp ned og åpner den som du skulle åpnet den riktig vei... On topic: Fikk kjeft av en kunde her om dagen, da jeg angivelig skulle ha glemt å ta med noe mat på en bestilling. Skal nevnes at dette er en stor kunde av oss og jeg kan huske den aktuelle leveringen. Det var ikke måte på hvordan han måtte sulte på jobb, bla bla bla. Sa at det ikke var så mye jeg fikk gjort med det og at han skulle ta kontakt med sentralen og klage via dem. Stusset litt over at jeg skulle ha glemt noe på den leveringen, så da jeg kom tilbake, så sjekket jeg i arkivet på jobben. I følge kunden, så hadde de selv sjekket opp om de hadde bestilt mat til han og han kunne bekrefte at de hadde betalt for varen som da var glemt. I dette tilfellet hadde ikke kunden rett gitt og jeg husket riktig, maten han skulle ha var ikke på bestillingen. Så da er det enten de som har driti seg ut, eller så er det sentralen. Det er helt utrolig at folk henter ut så mye energi på å kjefte på andre, også atpåtil ljuge... Endret 10. januar 2016 av Hotel Papa Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Da burde man i så fall fratas retten til å stemme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Man burde ikke få lov til å være politiker mener du vel? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Du må jo ikke det. Du snur esken opp ned og åpner den som du skulle åpnet den riktig vei... Murphy's pizzaeskelov: Hvis en eske først kan åpnes feil vei, så vil det også skje, før eller senere. Min lokale pizza-sjappe bruker esker som kun kan åpnes fra oversiden, slik som nummer to fra venstre her: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Vel, nå er jo den "spøken" opprinnelig postet på Dominos sin twitter konto? Tror, og håper, at folk er såpass oppegående at de ikke snur esken opp ned før de åpner den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Pizzaeske-vitsen er eldgammel. Mao - vits postet på Facebook-siden til Peppes for å høste inn liker-klikk. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Vel, nå er jo den "spøken" opprinnelig postet på Dominos sin twitter konto? Tror, og håper, at folk er såpass oppegående at de ikke snur esken opp ned før de åpner den. Da den aller første pizzaen ble laget, klaget den første personen som fikk den servert at det ikke var noe på den. Dermed snudde den første fyren den, og vitsen var oppbrukt. 'nough said. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå