Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Det er faktisk flere mennesker enn den Oslodamen i dette landet som har en tendens til å gjøre sitt fornødende når de er på tur med offentlig transport. Er en person som er temmelig kjent her hvor jeg kommer fra også. Når jeg var helt fersk gjorde jeg den tabben å kjøre vedkommende. Bilen stod på verksted for avrensing i tre uker etterpå.

Lenke til kommentar

Bra gjort å ikke huske å ha laget tråd om det.

Tråden hadde vel lite med historien å gjøre? "Kunde på jobben din" -historien var vel at han spurte om han kunne sote enda en gang. Det blir lite morsomt og informativt å skrive "en vanskelig kunde kom akkurat tilbake og ba om tilgivelse"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg opplever ofte morsomme kunde-historier, men nesten hver eneste gang jeg skriver en historie så kommer det en eller annen besserwisser som skal fortelle folk hvordan ting "egentlig fungerer".

Er bare å bli vant til det i denne tråden.

 

"Pinnen skal være foran på samlebåndet når du handler!"

"Nei, bak!"

"Jo, foran!"

"Bak!

"Foran!"

(fortsett i en halvtime, og partene endelig blir enige, under sterk tvil.)

 

"Hva med poser?"

 

Here we go again... :p

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Jeg opplever ofte morsomme kunde-historier, men nesten hver eneste gang jeg skriver en historie så kommer det en eller annen besserwisser som skal fortelle folk hvordan ting "egentlig fungerer".

Er bare å bli vant til det i denne tråden.

 

Du glemmer kanskje fort, men det gjør ikke jeg, mr. "du burde aldri jobbet med kunder!" + en drøss med personangrep!

Så kanskje se seg selv i speilet først kan være en god start..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Morsom historie fra dum kunde spør du meg.

 

Vet ikke om jeg har fortalt den delen her før, men forteller den på nytt. Soter vinduer og driver reg. firma. Hadde en vrien kunde som kom innom og absolutt skulle se på at vi jobbet. Pekte her og der og sa "du glemte litt her og her og her" osv. Klaget på at vi brukte mye vann. Klaget på det meste. Klaget på at jeg var fyllesyk (ja hva forventer han kl11 på søndagmorgen hvis han absolutt skulle være med inn i garasjen) alt i alt en vanskelig kunde. Vi sotet bakvinduene som er lovlige, og han skulle komme tilbake for å sote vinduene foran en annen gang. Så sier han at han ville prøve 2 forskjellige nyanser for å se hvilken han synes er finest. Greit det, men jeg bare minnet han på det at det koster ekstra hvis vi skal bytte filmen hvis vi har satt den på. Han ble sur og forbannet og skjønte ikke hvorfor vi skulle tatt ekstra penger for det. Vi sa jo tross alt at "Ja det er jo bare å bytte film hvis du ville ha en annen nyanse likevel". Det er jo ganske tydelig at vi ikke soter 2 vinduer foran i halvannentime gratis for å så rive av filmen og sette på ny. Man tror vel heller ikke at det er "fargefornøydgaranti" når noen maler døra di, og skraper av maling på nytt og maler en annen farge for deg, gratis, hvis du ikke likte fargen?

 

Uansett, flere uker senere klager han på at vi har ødelagt høytalerene hans fordi de har blitt fuktige. De har absolutt ikke blitt mer fuktige eller fått se mer vann enn om man skulle åpnet døra i pøsregn. Bilen er 15 år gammel så det er jo levetid inn i bildet her og. Ikke vår skyld sier vi. Vi tar gjerne på oss skylda, hvis det er vår feil. Han var misfornøyd med resten og sier han, og vi ville bare få det her ut av verdenen og ga han hele beløpet tlbake så han satt igjen med gratis solfilm. Truer forsatt med advokat forbrukerrådet osvosv for høytalerene som koster 200kr, og som et merkeverksted skulle sette inn for han, han skulle sende videre faktura osvosv og vi eller han skulle ikke røre en skrue!!! (ja, ha brukte så mange utropstegn)

 

Hører ikke noe på flere mnd inntil nylig.... han lurer på om den gamle prisen for å sote vinduene foran på bilen hans forsatt gjelder, for at han ikke skulle ha noe fargeforskjell fra en annen leverandør! Kokte inni meg at han trodde han kunne få oss til å gjøre noe for han igjen, men holdt responsen rolig.

 

"Hei, siden det har vært så mye problemer og du har vært misfornøyd med oss tidligere kan vi dessverre ikke hjelpe deg."

 

Svaret hans var "seriøst?? men ok"

 

Gud....

 

kunne sakt:

Vi er ikke komponente nokk til å kunne gjøre denne jobben for deg. for det første er jeg hangover og for det andre hopper jeg over for mye når jeg gjør jobben så tror jeg ikke kan gjøre jobben for deg

Endret av Christoffero89
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk denne om dagen, brukeren hevder han har problemer med nedlastingshastigheten fra tjenesten vår.

 

 

et eksempel er at jeg i regel da har en minimumst på rundt 200 kg bytte pr sek (men som regel ca1,5 mb pr sek). I går og i dag var den på 17 kg bytte pr sek. Dette er den hastigheten jeg hadde for mange år siden, altså den gangen vi brukte ISDN linjer for å komme på nett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

kunne sakt:

Vi er ikke komponente nokk til å kunne gjøre denne jobben for deg. for det første er jeg hangover og for det andre hopper jeg over for mye når jeg gjør jobben så tror jeg ikke kan gjøre jobben for deg

Hva baserer du dette på? Er du tidligere kunde hos meg? Siden du påstår jeg "hopper over for mye" - tror kanskje det heller er du som hoppet over norsktimene på skolen, ihvertfall skriftlig, nå som vi er så godt i gang med personangrep.

 

Edit; forsatt veldig spent hva du mener jeg hopper over mens jeg soter, siden du vet hvordan jeg soter, og siden du tydeligvis selv er ekspert.

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...