Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor vanlig er det at dersom en har kjøpt en vare, men neste dag er det plutselig halv pris feks, at man kan pent spørre om å få tilbake forskjellen? Ble nærmest kjeftet ut av butikken og sett dumt ned på når jeg lurte på om det var mulig å gjøre noe med... fikk stygt og kjeftene "nei selvfølgelig ikke er du gærn" fra selveste butikksjefen (i en Jernia butikk) og når jeg sa at da kan jo jeg levere tilbake varen siden dere har 30 dagers "fornøyd"garanti for å kjøpe den nye billigere fikk jeg kjeft at "det går jo ikke an når du har åpna boksen selvfølgelig"... hva er fornøydgaranti når man ikke en gang kan åpne boksen, ikke minst ihvertfall teste varen? Burde det ikke heller hete åpent kjøp eller noe i den dur? Kan umulig vite om man er fornøyd...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis de kaller det fornøydgaranti, så vil jeg si at det må gå an å prøve produktet, det er hele poenget. På jernia.no står det imidlertid bare at det er 30 dagers åpent kjøp ved uåpnet originalemballasje. (Formuleringen "åpent kjøp" pleier alltid å innebære uåpnet emballasje.)

Lenke til kommentar

De kalte det ihvertfall fornøydgaranti så vidt jeg mener å huske.

 

Løsningen blir vel å kjøpe ny grill til lavere pris, returnere den nye en uke senere (uåpna) med den gamle kvitteringen og få tilbake det større beløpet...

 

Uansett er det ikke det jeg reagerer på, men måten de behandlet og snakket til meg. Han første lo rett og slett, og hentet sjefen som snakket i telefon, som faktisk ble sur på meg, selv om jeg forholdt meg veldig høflig og snill med tanke på at jeg spør om å få noe, men istedenfor fikk jeg tilbake kjefting som om jeg var en idiot og ble nærmest jaget ut av butikken...

 

Det hadde holdt med et "det kan vi dessverre ikke gjøre pga ... og ..., beklager".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor vanlig er det at dersom en har kjøpt en vare, men neste dag er det plutselig halv pris feks, at man kan pent spørre om å få tilbake forskjellen? Ble nærmest kjeftet ut av butikken og sett dumt ned på når jeg lurte på om det var mulig å gjøre noe med... fikk stygt og kjeftene "nei selvfølgelig ikke er du gærn" fra selveste butikksjefen (i en Jernia butikk) og når jeg sa at da kan jo jeg levere tilbake varen siden dere har 30 dagers "fornøyd"garanti for å kjøpe den nye billigere fikk jeg kjeft at "det går jo ikke an når du har åpna boksen selvfølgelig"... hva er fornøydgaranti når man ikke en gang kan åpne boksen, ikke minst ihvertfall teste varen? Burde det ikke heller hete åpent kjøp eller noe i den dur? Kan umulig vite om man er fornøyd...

Du kan jo pent spørre, men slik jeg ser det blir det litt for dumt. Hvis en kampanje begynner f.eks på onsdag, så starter den altså ikke tirsdag. Det er det som ofte er greia med kampanjer, de varer fra en dato til en dato. :)

Hvis du som kjøpte 1 dag før skal få kampanjen, vil også han som kjøpte 2 dager før få kampanjen. Da burde jo egentlig han som kjøpte den en uke før få den også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forferdelig kundeservice spør du meg. De burde i det minste ha gitt beskjed dagen før kjøpet at varen kom på salg dagen etter. 

Min personlig erfaring (jobber i sportsbransjen) er at hvis en kunde kommer å ser varen på salg, som kunden kjøpte for fullpris, så gir jeg ut mellomlegget. Er ikke noe å snakke om en gang. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...