N-4K0 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg forstår rett og slett ikke hva som er så #%#¤% vanskelig med å plassere de ulike kurvene på rett plass/i rett kurvstabel. Har man øyne i hodet, skulle det være enkelt å se hva som er hva og plassere kurvene riktig. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sett eksempler på dette. Har butikken den lille rektangulære og den dype med hjul, skulle det være en smal sak å klare å plassere dem på rett sted OG få de rektangulære skikkelig oppi hverandre. Jeg forstår godt frustrasjonen til makingFaces over dette. Det er ikke vanskeligere enn man gjør det selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 For å pitche inn i diksusjonen, jeg approver de fikantkurvene man bærer selv, de andre er møkk å bruke. Uansett skjønner jeg ikke hvordan dere kan klage av å være butikkmedarbeider, jeg var det selv tidligere, det var hærlig, jeg syns det var en flott jobb med masse positive kunder. Prøv kundeservice og se hvordan det er til sammenligning. 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Posediskusjon er ut, heretter er det diskusjonar om kurver som tingen.Og bankterminaler. Forandring fryder. Kan ikke folk bare la andre bruke den type kurv de ønsker? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Problemet er ikke at de fleste ikke ser forskjell på formene på disse kurvene, og tror at de passer. Problemet er at kasseområdene er ofte så forbanna trange og stappa med "sjokkselgere" og andre stativ at det faktisk ofte ikke er praktisk mulig å ha TO stabler med kurver og samtidig kunne bevege seg normalt for de fleste kunder(med vogner, kurver, barnevogner, rullestoler og gjerne to køer i samme trange passasje). Derfor prøver eg å vise hensyn til resten av verden med å prøve å trykke de satans forskjellige kurvene nedi hverandre. Og for å glede alle butikkansatte - eg trykker de gjerne litt nedi hverandre og kun for ekstra effekt når de skal deles. Sånn. Da var det sagt. Nå kan posediskusjonen begynne. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 4. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. august 2015 Rullekurver er satans verk og et tegn på at endetiden vil komme snart og vel fortjent. 11 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg forstår rett og slett ikke hva som er så #%#¤% vanskelig med å plassere de ulike kurvene på rett plass/i rett kurvstabel. Har man øyne i hodet, skulle det være enkelt å se hva som er hva og plassere kurvene riktig. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sett eksempler på dette. Har butikken den lille rektangulære og den dype med hjul, skulle det være en smal sak å klare å plassere dem på rett sted OG få de rektangulære skikkelig oppi hverandre. Jeg forstår godt frustrasjonen til makingFaces over dette. Det er ikke vanskeligere enn man gjør det selv. Det er ofte ikke plass. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Denne tråden trenger en avstemning om hvilken kurvtype vi vil ha. Så kan vi oppnevne en talsmann som kan overleve resultatet til næringstoppene. Da får vi nok en slutt på alle sine problemer. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Ja da, skyld på kundene for at dere ikke har klart å kjøpe inn kurver som passer i hverandre. Det er fullt mulig å designe. Jeg har selv måttet sette kurven i feil kurv fordi det rett og slett ikke er plass i kasseområdet. Du har selvfølgelig ventet med å ta bilde til alle folkene som gjør at det ikke er plass har gått. 4 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Enig. Jeg setter de gjerne hver for seg, men når det ikke er praktisk mulig og kasseområdet er tettpakket med annet søppel, gidder jeg ikke å legge sjelen i å finne en god løsning på det. Da putter jeg den oppe i en av de andre kurvene (som man forøvrig KUN bruker når alle de små er borte fra inngangen). 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Sist jeg var i norge veltet jeg en halvannen meter høy stabel med kurver så de sprutet til alle kanter og blokkerte inngangen til en av kassene. De var dårlig stablet. Ikke mitt problem. Betalte varene mine og gikk. 3 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Sist jeg var her var dette en tråd hvor man snakket OM kunder på jobben sin, ikke MED dem Hade. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg RattleBattle Skrevet 4. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 4. august 2015 Sist jeg var her var dette en tråd hvor man snakket OM kunder på jobben sin, ikke MED dem Hade. Hadet. http://forum.kvinneguiden.no 29 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Sist jeg var her var dette en tråd hvor man snakket OM kunder på jobben sin, ikke MED dem Hade.EMK har jo definert baksnakking som en menneskerett. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Må si jeg liker disse trillekurvene godt, mye greiere å dra med seg ting enn å holde dem. Eneste minuset er vel at dem har avrunnet kant 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Foreslår du lager en egen tråd hvor forumbrukere kan bestemme hvordan du skal hilse fra uke til uke. Boom done! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1677172 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Kunder er dumme - Fra en kundes perspektiv Var innom MAX burger i karl johan her om dagen forførste gang på lenge. Oppdaget disse nye bestillingsautomatene og at de sto tomme, så jeg bestilte noen menyer derfra. Fikk så bestillingsnummeret ropt opp av noen bak disken og maten var klar på rekordtid. *Imponert* Forundrer meg at noen likevel velger å stelle seg i kø for å bestille manuelt. Idioter tenker jeg da. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Antar jeg kommer til å få en shitstorm med dritt her nå, men i dette tilfellet er jeg litt interessert i å høre hva folk mener jeg skal gjøre: En fyr med navn.... La oss kalle han "Geir"... og med svensk aksent, kom inn der jeg jobber pga en reklamasjonssak. En reklamasjonssak han tydeligvis ikke var enig i. Han har eid en støvsuger i 1 måned, og den lukter KATTEPISS som bare fankern! jeg har luktet på en del defekte maskiner opp igjennom årene, ingenting kommer i nærheten av dette! Han begynte med å strekke ut hånden å hilse, en gest jeg på ingen måte er bekjent/komfortabel med i butikkfaget.. Da måtte jeg i så fall ha håndhilset på rundt 500 kunder daglig. Derfor nøler jeg litt, før jeg håndhilser. Da jeg forklarer status på reklamasjonen begynner "Geir" å hisse seg litt opp men ingenting markant. Han begynner å kalle meg «arrogant» pga jeg nølte når han ville håndhilse. Han legger mye vekt å trykk på spesifikt dette argumentet, noe som er rart da det ikke har noe med reklamasjonen å gjøre. Da sier jeg «Jeg er ikke så veldig bekjent med dette (håndhilse) i dette landet». Da begynner vedkommende å implisere at jeg er rasist «Åja… I detta ländet! Då vet jag vad DU menar/är!» Da han går rundt med et ansattkort fra den banken jeg er kunde i rundt halsen, sier jeg «Jeg er faktisk kunde i banken din… Kanskje jeg burde vurdere å bytte bank?» Da får jeg kort og kontant tilbake ” det tycker jag fan mig du ska gjöra ” Jeg er som regel ganske hardhudet, men det er 2 ting i denne saken jeg reagerer veldig på: 1. Jeg blir kalt rasist. 2. Jeg har vært kunde i den banken i over 30 år, og pga han er sterkt uenig i vår behandling av denne saken så skal jeg bytte bank? Jeg har noen miller i lån der! Dette er utenfor min toleranse-grense, da jeg i alle mine år i butikkfaget er: Gir du deg til kjenne i butikken du representerer (i dette tilfellet et ansattkort), så representerer du også butikken (banken (ja, jeg har også jobbet i bank)). Derfor vurderer jeg seriøst å sende en mail til hans overordnede (jeg ringte sentralbordet og fant all info ganske raskt). Hva ville dere gjort? 4 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Gjør det! Statuer et eksempel. Lag en egen tråd, og hold oss oppdatert. Ferdig snakka. Punktum! 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg enixitan Skrevet 5. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2015 (endret) 1. Jeg blir kalt rasist. 2. Jeg har vært kunde i den banken i over 30 år, og pga han er sterkt uenig i vår behandling av denne saken så skal jeg bytte bank? Jeg har noen miller i lån der! Hva ville dere gjort? Det siste først: fikse font-taggane. 1. Du oppfattar at det blir implisert at du er rasist. "Det er ikkje så ofte kundane mine handhelsar" er ei heilt ufarleg forklaring. Du gav han eit svar der du påberopar deg avgrensa forståing for skikkar i "dette landet" (kvar no det er), og med mindre det er innlysande at du har det (du er utlending, sett frå landet du er i) er det vanskeleg å sjå kvifor det er den beste forklaringa. Enkelte legg ekstrem vekt på fast/godt/hardt/skikkeleg/whatever handtrykk (sjå alle jobbintervjuguidar som nokon gong er skrivne). Han er kanskje ein av dei, og i tillegg ein av dei som meiner dei har rett og andre tek feil ved å ikkje legge nøyaktig like mykje vekt på det. Då kan det gå slik. 2. Du kom med eit passiv-aggressivt spørsmål, han gav deg det svaret du ville ha. Om du er ute på byen og går bort til den fullaste og mest bråkete fyren i lokalet og seier "ro deg ned, ellers bankar eg deg", kva trur du skjer då (om me legg ein gjennomsnittleg fysikk til grunn for begge partar)? At du som privatperson er kunde i banken han tilfeldigvis jobbar i har ingenting med reklamasjonssaka å gjere. Eg ville bedt mine (hypotetiske) tilsette om å oppføre seg når dei ber ein synleg firmalogo eller tilsvarande, eller skjule den. Eg har ikkje noko problem med at du sender ei tilbakemelding til banken. Du er likevel den profesjonelle parten i denne utvekslinga, og du prøvar å bruke di private knytning til banken mot han. Kunden har ikkje alltid rett, men når kunden er på villspor er det ingen grunn til å drive samtala endå lenger vekk frå det eigentlege temaet. Om eg var ein tilfeldig tilskuar hadde eg sannsynlegvis skrive like mykje om deg og kunden i denne tråden. Endret 5. august 2015 av enixitan 15 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg tillater meg å klippe en artig status fra facebook: "En dame ringte meg på jobb nå, 9 minutter etter åpningstid og lurte på om jeg hadde noe med Tinder-appen på telefonen hennes å gjøre.Appen hadde slettet alle matchene hennes, og hun mente derfor at siden hun hadde kjøpt telefonen hos meg burde jeg stå ansvarlig for tapte matcher. Oslo ass..." 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå