Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det du snakker om er å sperre abonnentet. Det jeg forsøker er å åpne det. Ser ingenting på Mine Sider om å åpne det igjen? Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 23. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2015 Det du snakker om er å sperre abonnentet. Det jeg forsøker er å åpne det. Ser ingenting på Mine Sider om å åpne det igjen? Du pleier ikke å være sen med å påpeke at tråden holder på å spore av, så kanskje du kan lage en egen tråd for dette problemet? 20 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 HEI! Jeg får ikke brukt appen deres som kun kan brukes på nett som også forresten er HELT ubrukelig og verdiløs uten en internatforbindelse. Hvordan får jeg brukt den når jeg ikke har Internett på mobilen? 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det du snakker om er å sperre abonnentet. Det jeg forsøker er å åpne det. Ser ingenting på Mine Sider om å åpne det igjen? Du pleier ikke å være sen med å påpeke at tråden holder på å spore av, så kanskje du kan lage en egen tråd for dette problemet? Sorry, min herre. Skal jeg kysse støvlene dine, herre? Eller er jeg ikke verdig? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 HEI! Jeg får ikke brukt appen deres som kun kan brukes på nett som også forresten er HELT ubrukelig og verdiløs uten en internatforbindelse. Hvordan får jeg brukt den når jeg ikke har Internett på mobilen? Wifi? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 HEI! Jeg får ikke brukt appen deres som kun kan brukes på nett som også forresten er HELT ubrukelig og verdiløs uten en internatforbindelse. Hvordan får jeg brukt den når jeg ikke har Internett på mobilen? Wifi? Nei, den krever Internett, uavhengig av hvordan det leveres, det driter appen i. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Om du ringer får du mulighet til å gjenåpne abb mot at du lover å bet alle genererte faktura innen 3 dager. Enkelt men du får et gebyr på 250 å neste gang åpnes det kun når kundekonyo er ajur. Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 23. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Moderatormelding Vanlig dag på jobben: "Tilbake til topic. Videre avsporing vil kunne medføre fjerning av innlegg og advarsler. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM eller i kategorien for tilbakemeldinger." Og så hører dem ikke på meg. Endret 23. juni 2015 av Quote 14 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Haha, Quote. Good one. Overrasker meg faktisk at ikke moderatorer/veiledere her på forumet ikke kommer innom her av og til og klager på "kundene" sine. Men de har vel hendene fulle i uryddige tråder. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kontorpult (Øystein) Skrevet 24. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2015 Var innom Biltema idag, kjøpte ettpar ting, betalte og fikk kvitteringa, men halve manglet... Viste den til mannen i kassa, han kikket på den og så bare "eehh ja", så snudde dama i kassa vedsiden av seg, og titter på den, "Ja, det var rart" og kikker bare rart mens hun står der... Det går ca.30sec, også sier jeg "Jaaa, er det mulig å få en ny en da?", begge to kikker på hverandre, og han begynner å fikle i kassa, og sier "Tror ikke det er mulig, jeg" Dama i kassa babler et eller annet til han, så sier jeg "Det skal være mulig det, for det ligger lagret i kassa, jobber i butikk selv så..." Så fikler han litt mer, mens hun peker, etter ca. 2min plinger de etter noen andre, han spurte hvor mye det kostet, 150kr var jeg sikker på, "Njaa, 159 da?" Nei, 150...2-3min etterpå har fortsatt ingen kommet, så bytter de kasse, hun tar over og det tok vel 30sec så var kvitteringen ute, hel... Enkelte altså.. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Glowman Skrevet 26. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Ikke helt en kunde på jobben historie, men min egen feilvurdering helt og holdent. En sitron historie Etter sin "fete" ferie kom sjefen tilbake og skrøyt om hvor flott det var på Malaga. Han la frem det ene etter det andre om hvor heftig det er der nede.I alt det vrøvelet han ga fra seg så var det en ting jeg bet meg merke i.Og det var beskrivelsen om hvordan en gin tonic ble laget.- Servitøren tok en halvparten av en sitron og presset den over drinken mens jeg så på, det smakte så friskt og deilig sa sjefen.hmm tenkte jeg. Dette kan jeg også få til her hjemme i Norge. Så jeg gikk til innkjøp av 10 sitroner, en flaske gin og 6 flasker tonic water. Så jeg klemte det hele ut av den halve sitronen over drinken min. Det smakte surt som faen. Men i mitt hode så hadde jeg bestemt meg for at dette er en frisk og sprek drink som de lager den i Spania. Og sånn gjorde jeg det til gin flaska ble tom. Dagen etterpå så våknet jeg med de mest skrukkete leppene du kan forestille deg. Det var da jeg innså at det å klemme en halvpart av en sitron over drinken ikke betyr at du skal klemme alt av saft ut av sitronen, men kanskje bare noen dråper! Endret 26. juni 2015 av Glowman 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 27. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2015 Vanskelig kunde. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article11247968.ece 18 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Synes ikke puppene var så store. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg DagErlend Skrevet 27. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2015 Er sikker på at om mora ikke hadde brydd seg hadde jenta digga og få være havfrue! Enkelte skal lage bråk om alt. 11 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Gjorde en tankefeil på jobb i går. Klokken 18 begynte en film, og da kom en kunde opp og spurte når den var ferdig. Av en eller annen grunn hadde jeg neste film i tankene, som begynte klokken 20:30, så jeg presterte å svare "22:40". Skal si de fikk store øyne da. Endret 28. juni 2015 av Therawyn 7 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 NÅ HAR JEG SITTI I KØ HER I 12 MINUTTER! Jeg trenger hjelp med *konkurrent*.Ah, da har du nok ringt feil, du må kontakte *konkurrent*.Da må jeg vel vente til over helga da._____________________Regner med at vi slo konkurrenten i ventetid 6 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Synes ikke puppene var så store. Nei, med skjell som bh er det umulig å si så mye om størrelsen. Ingen tvil om at det er kunden som gjør ting vanskelig. Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 27. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2015 er vel egentlig finnen som er urealistisk og uoppnåelig. 17 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Idag var jeg vitne til det kleine banan og kondom-kjøpet. Det var det eneste ho skulle ha og så ikke ut til å bry seg så mye om det. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Idag var jeg vitne til det kleine banan og kondom-kjøpet. Det var det eneste ho skulle ha og så ikke ut til å bry seg så mye om det. Det lukter utdrikingslag av det der... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå