PhelpsTransposed Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Takk for tips! Spørs om ikke jeg må forsøke meg på noe slikt ved neste kjøp, hehe. Hvor mye forventer folk å få pruta ned på f.eks komfyr til 9000? 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Best pris får du ved kjøp av flere ting, som ikke allerede er på tilbud. Kjøper du stekeovn og platetopp til 9000*2(18.000) er det ikke urimelig å gå for en pakke pris på 14-15.000. Undersøk litt hvor mye reduksjon produktgruppen pleier å ha i knallkampanjer, se på komfyrer med veil. 9000 og se hva de går for på tilbud. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det kommer litt an på situasjon. Skulle kjøpe et kjøleskap for 6000 kr for noen år siden, men de hadde ikke modellen inne. Han tilbydd meg et kjøleskap som kostet 7000 kr og før jeg egentlig rakk å kommentere at det var litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke sa han at jeg kunne få det for 6000 kr. Noen produkter har de mer å gå på enn andre. Den eneste gangen jeg har "prutet" på billige produkter var når jeg kjøpte meg en Xbox 360. I annonsen sto der at de fulgte opp for en HDMI, noe det ikke gjorde. Måtte kjøre tilbake til elkjøp og den eneste kabelen de hadde inne skulle de ha 399 kr for. Da sa jeg på en fin og litt klagene måte at det var alt for mye med tanke på at det skulle være gratis (følge med). Fikk den for 50 kr som et plaster på såret. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det kommer litt an på situasjon. Skulle kjøpe et kjøleskap for 6000 kr for noen år siden, men de hadde ikke modellen inne. Han tilbydd meg et kjøleskap som kostet 7000 kr og før jeg egentlig rakk å kommentere at det var litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke sa han at jeg kunne få det for 6000 kr. Noen produkter har de mer å gå på enn andre. Den eneste gangen jeg har "prutet" på billige produkter var når jeg kjøpte meg en Xbox 360. I annonsen sto der at de fulgte opp for en HDMI, noe det ikke gjorde. Måtte kjøre tilbake til elkjøp og den eneste kabelen de hadde inne skulle de ha 399 kr for. Da sa jeg på en fin og litt klagene måte at det var alt for mye med tanke på at det skulle være gratis (følge med). Fikk den for 50 kr som et plaster på såret. HDMI og andre kabler har sinnsyke avanser, så der er det mye å hente - man bør nærmest forvente å få kabel på kjøpet. Det var et yndet triks i elektrosjappa å gi prutere kabel på kjøpet for å gi dem en godfølelse - "beklager, det er ingenting å gå på på TV'n, men jeg kan slenge med en antennekabel(ja, det er så lenge siden jeg jobba der) til 199 på kjøpet..!" kostet 19kr inn, så begge parter er fornøyde. Jeg gir 19 kr, kunden får 199. 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Fikk 10% rabatt når jeg handlet hvitevarer for 30 tusen på elkjøp. Spurte bare om det var mulighet for pakkepris etter vi hadde valgt ut alt. Dagen etter fikk jeg tilbudsblad fra Lefdal med "20% på alle hvitevarer" Gikk tilbake til elkjøp å fikk 20% avslag hos dem og. Veldig god service på Elkjøp Tromsø iallefall. Endret 22. juni 2015 av Complexity 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg ARJ Skrevet 22. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2015 Eller du kan gjøre som meg.. skulle ha kjøleskap, fryseskap, mikro, platetopp, ventilator, komfyr og innebygnings kaffemaskin. Ba om et godt pristilbud for det er snakk om mellom 50-100K for alt der. Så han idioten på expert stormarked forus i stavanger satt sammen et uslåelig tilbud til meg.. Det ble 7000.- mer enn hva jeg hadde fått det for bare ved å bruke prisene satt sammen på de samme varene på plakaten i butikken. Kunne ikke ta hensyn til det som var på tilbud. Kaffemaskinen f.eks kostet 18000 men var på tilbud til 11990.- I tilbudet jeg fikk hadde han vært grei å slått av 3000.- så jeg skulle den for 15000.- (WTF?) 15 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 dyr kaffemaskin uansett må jeg si 2 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 dyr kaffemaskin uansett må jeg si Ja men en av de bedre investeringene jeg har gjort Forøvrig er det denne: http://www.whiteaway.no/product/siemens-tk76k573/?mkwid=saM1bTaCM_dc&pcrid=43719684224&pkw=_inurl:http://www.whiteaway.no/product/&pmt=b&gclid=CPen4v_rpcYCFYXOcgodEDAGQw Kjøpte den for 11 på whiteaway på tilbud Lenke til kommentar
Populært innlegg Notatblokk Skrevet 23. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2015 Fikk høre av en kollega at en kunde hadde kjøpt barberhøvler og barbert seg på do før hun ble med en fyr hjem fra byen. Sikkert lett i det blå lyset på kundetoalettet, jeg ser for meg en meget vellykket og flekkete barbering. 12 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Telenor klarte å sende noen av regningene mine til feil adresse (?), så mobilen ble sperret. Hvordan åpne den igjen? Sende mail? Kontakte dem via Mine Sider? Sende brev? Nope. Må ringe dem. Hvordan i helvete skal jeg kunne ringe dem når problemet er at mobilen er sperret? FFS... 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 send dokumentasjon på betalte regninger, vil trolig fungere Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Er bare å logge meg inn på Mine Sider for å se alle fakturaene og når de ble betalt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Telenor klarte å sende noen av regningene mine til feil adresse (?), så mobilen ble sperret. Hvordan åpne den igjen? Sende mail? Kontakte dem via Mine Sider? Sende brev? Nope. Må ringe dem. Hvordan i helvete skal jeg kunne ringe dem når problemet er at mobilen er sperret? FFS... Når mobilen blir sperret pga. manglende innbetaling, kan du ringe operatørens kundeservice, samt nødnummer (112, 113, 110) Hvordan klarte de å sende regning til feil adresse? Har du flyttet uten å melde endring? At det faktisk finnes folk som vil ha papirfaktura i 2015... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Sikker på at det ikke er abbonemanget som er sperret.. kan låses opp igjen på nettet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Sikker på at det ikke er abbonemanget som er sperret.. kan låses opp igjen på nettet Det er kun hvis det er frivillig sperret av kunden selv. Er det sperret av operatøren pga. kunden har ubetalte regninger etter purreprosess, må man ha betale på dagen eller ha betalingsavtale for å få det åpnet. Usikker på hvordan de gjør det i Telenor. Endret 23. juni 2015 av Dysfunctional Skrivefeil Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg sier at du kan låse det opp på telenor.no på dine sider, hvis du har blitt sperret pga ubetalte regninger. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Telenor klarte å sende noen av regningene mine til feil adresse (?), så mobilen ble sperret. Hvordan åpne den igjen? Sende mail? Kontakte dem via Mine Sider? Sende brev? Nope. Må ringe dem. Hvordan i helvete skal jeg kunne ringe dem når problemet er at mobilen er sperret? FFS... Når mobilen blir sperret pga. manglende innbetaling, kan du ringe operatørens kundeservice, samt nødnummer (112, 113, 110) Hvordan klarte de å sende regning til feil adresse? Har du flyttet uten å melde endring? At det faktisk finnes folk som vil ha papirfaktura i 2015... Ja, nettopp. Når mobilen er sperret er det bare å ringe dem. Aner ikke hvordan de klarte å sende til feil adresse. Flyttet for noen måneder siden, men var rimelig kjapp med å oppdatere adressen, og den ble dobbelsjekket etter første regning i retur (fikk melding om at den var i retur på mobilen, btw.) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Sikker på at det ikke er abbonemanget som er sperret.. kan låses opp igjen på nettet Ja, er abonnenetet. Hvor låser jeg det opp? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Ja, nettopp. Når mobilen er sperret er det bare å ringe dem. Var dette sarkastisk? Jeg var ganske klar i mitt innlegg. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Sikker på at det ikke er abbonemanget som er sperret.. kan låses opp igjen på nettet Ja, er abonnenetet. Hvor låser jeg det opp?Min telenor app f.eks. under tilleggstjenester eller hva det heter. Der legger de til en tjeneste som heter sperre telefon og sms. Har akkurat gjort det samme.for 2. Gang.. Brukte angreretten på en telefon fra nettbutikken, men fakturaen klarer de vist ikke fjerne... har ringt, sendt mail og nå via Facebook. .. Endret 23. juni 2015 av Marinius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå