BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Teknisk sett så slipper han jo å gjøre noe som helst hvis han blir sugd. 3 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Står i bokbutikken jeg da, da det kommer en dame inn. Så ganske kjørt ut, vil tippe hun var narkoman eller noe slikt, men virka ikke påvirket akkurat da. Skulle så ha en av nyhetene, som jo er litt dyre, kosta vel rundt 350kr den hun skulle ha. Så kommer ho opp til kassa, og jeg scanner boken og sier prisen som vanlig. Hun ser meg rett inn i øya, før hun smiler litt skjevt. "Kan ikke slå den ned til 100 da, om jeg suger deg på bakrommet?" Svare at hun kunne gjøre det, også sa vi 400 Vi har altså etablert at din pris for å utføre seksuelle handlinger for penger med en sliten narkoman er ca 50 kroner? ... Fuck off.... Nei du har et poeng, burde vel ha sakt 450 8 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Få betalt for å få en blowjob? Win-win. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 De aller fleste som går for å se Fifty Shades of Grey på kino er jenter. Unntakene er som oftest kjæresten. Derfor var det litt rart når to ungdommelige gutter kom for å kjøpe billetter til den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 De aller fleste som går for å se Fifty Shades of Grey på kino er jenter. Unntakene er som oftest kjæresten. Derfor var det litt rart når to ungdommelige gutter kom for å kjøpe billetter til den. Det er vel lov å være nysgjerrig? Og pupper. 5 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 "Har jeg fått nok?" "Ja, siden du spør, så har du kanskje det." "OK". Enkel gjest. Om alle var sånn ... Hvem sier hva? Hva jobber du med? Jævla street fighting? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 23. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg tipper bartender. 13 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Enten bartender eller dørvakt 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 23. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2015 Prostituert. 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 25. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2015 Dette innlegget er nok litt utenfor, men siden det omhandler en "kunde" så skriver jeg det her. Hjalp en fyr med å finne et nytt mobil-batteri, da jeg av en eller annen grunn blir mistenksom på vedkommende. Etter å ha vist han hvor mobil-batteriene var, gikk jeg rett inn på kamera-rommet for å observere. Og jammen hadde jeg ikke rett, første han gjør er å stappe en pakke ned i buksa. Jeg samler 2 andre ansatte for å stanse vedkommende til securitas ankommer. Dette mislyktes da han kommer seg forbi oss uten problemer. Han bestemmer seg for å løpe, og som tidligere fotballspiller greier jeg ikke dy meg, å løper etter. Ca. 100 meter borti gata bestemmer han seg for å hive varen som en slags supersmart manøver! Det dumme er at han har mobilen sin i samme hånd, så han kaster varen og mobilen rett inn i den tjukkeste busken. Han stopper og skriker "Vad FAN har du gjort med min mobil?" På dette tidspunktet forstod jeg hvor ruset vedkommende var. "Jeg har vel ikke rørt mobilen din!" "Giv meg min mobil, för FAN!" Jeg holder likesågreit avstand, da jeg vet jeg har overtaket og han flytter seg ikke før han finner sin mobil. 10 meter ifra oss virker det som det er årsmøtet i Junkie-forbundet. En samling på ca. 20-30 mann står å diskuterer høylytt. Plutselig blir det helt armageddon rundt meg og ALLE slåss! Det er det sykeste jeg har sett! 20-30 mann, som bare hopper på hverandre ifra alle kanter.. Slår og sparker og skriker! Det var så galt at den ene vaktbikkja sprang å gjemte seg bak meg! Både jeg og tyven står å bivåner det hele og vet ikke helt hva vi skal foreta oss. Is this real life? Securitas vekter 1, 2, 3, 4 og 10 kommer løpende! Og politibil 1, 2 og 3 kommer kjørende! Når situasjonen roer seg noenlunde, står jeg der å roper "Hei, kan vi få litt hjelp?" Securitas-vekterne retter fokus imot oss og situasjonen er løst. Tyven avslutter det hele med "Fan, jag är ledsen. Ursäkta." Fin fyr, bortsett fra at han er en tyv. Går deretter å spør en vekter: "Hvorfor ble det slåsskamp?" Får deretter denne fine historien. Dama til han ene sjefs-junkien hadde akkurat fått nye fortenner. Da fant han ene junkien det for godt å gå bort til henne å dra ut den ene tanna Dette er jo selvfølgelig ganske dårlig gjort i junkie-miljøet, så gjengen til sjefsjunkien dæljer løs på tannfeen, mens gjengen til tannfeen dæljer løs på sjefsjunkien sin gjeng. Står til og med om episoden på @rogalandops på twitter 51 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Både jeg og tyven står å bivåner det hele og vet ikke helt hva vi skal foreta oss. Is this real life? Kvalitetshistorie 10/10 would read again Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Dette når nok ikke opp til Corey sin men interessant facebook-diskusjon hos en skredder i Bergen. http://awesomescreenshot.com/0e44hahy43?utm_content=buffer3ff02&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer 6 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Er det ikke den saken som var en farsott i tabloidene for et par dager siden? Er egentlig et godt eksempel på personer som har altfor høy tiltro til sin egen ufeilbarlighet og burde innse til neste gang at det er bedre å krype til korset når man vet at man ikke har alt på det tørre istedenfor å gå ut med en konfrontasjon mot kunden på sosiale media. Som svært, svært sjeldent vil gå i butikkens favør uansett. Spesielt ikke etter at tabloidene plukker opp saken og skriver en artikkel formulert for å tiltrekke mest klikk som mulig. Kostbar lærepenge. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Kanskje ikke verdens beste service, men underholdende lesning Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Først ble situasjonen skapt av forskjellige omstendigheter. Kunne vært reddet inn av butikken ved å gi litt goodwill og kanskje tape en ca 200 kr. Så havnet saken på facebook. Her klarte butikken å gjøre saken værre med å stå fast på sin avgjørelse og attpåtil både kalle kunde løgner og deretter feit, indirekte. Ikke overraskende eskalerer saken i enorme dimmensjoner. Facebook-siden renner ned med dårlige tilbakemeldinger og kritikk. Ingenting går inn hos butikken. Så tar en eller annen Bergensavis kontakt med butikken og de påstår så at telefonen dems er stjålet og at de ikke har noe med saken å gjøre. Noe som viser seg å være en stor løgn. Etter en dags tid tas facebook siden til House of Singles Bergen ned. Plutselig rettes _all_ kritikk og dårlig omtale til facebook siden for butikken i Oslo(eller er det hovedkontoret). På dette tidspunktet tipper eg det begynner å skje en del ting internt i kjeden, og til slutt tvinges nok butikken i Bergen til å legge seg paddeflate og gå ut med en offentlig redergjørelse og beklagelse. Denne havnet her: http://www.ba.no/House_of_Singles_Bergen_legger_seg_helt_flat-5-8-28708.html Nå er omsider facebook-siden oppe igjen, med den offentlige beklagelsen. Den offentlige beklagelsen virker ikke mye oppriktig og virker nesten til å bortforklare det hele med fargerik personlighet og vanskelig oppvekst. men heldigvis, som det står, de gjør nesten aldri feil.... 7 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Han la seg ikke mye flat. Blåste bare opp seg selv litt. 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Yes. Og så brukte han legning-kortet. Tragisk. Endret 27. februar 2015 av nomore 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Har egentlig litt sansen for den kundebehandlingen. Og jeg er ikke sikker på at dette er ille nok til å falle utenfor "all PR er god PR"-tommelfingerregelen. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 27. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2015 *Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å rette opp i dette igjen, Mikaela, vi har tenkt på alt fra å skreddersy deg en ny kjole til å arrangere Mikaela Hørbergs dag her på House of Singles, gjerne med buekorps. Du har kanskje noen egne forslag?* Høres mer ut som sarkasme enn en beklagelse. 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kea Skrevet 27. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2015 DHL skulle levere en pakke til meg her om dagen. Han ringer på forhånd (allerede mer enn hva Bring noen gang har gjort) og spør om jeg er hjemme. Sier at det er jeg. Forklarer hvor jeg bor og han sier han er rett i nærheten, så jeg går ut og venter på ham (inngangen er ganske langt fra veien og litt vrien å finne dersom man ikke har vært der før). Etter meg minutter kommer en stor varebil som parkerer utenfor et hus på andre siden av veien. Fyren kommer ut med en pakke og ringer på døren. Jeg går bort til bilen og tenker jeg kan vente der så han slipper å kjøre de ekstra meterne. Så ringer han, der han står noen meter fra meg. "Jeg ringte på døren, men ingen lukker opp " "Det er fordi det ikke er der jeg bor. Du er ved feil hus. Jeg står ved bilen din." Han kommer bort, ler litt og sier "På tide å besøke optiker, kanskje?". 24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå