Populært innlegg Innavl Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Elsker når jeg får telefonsamtaler fra sinte kunder som truer med å bytte bank. I de aller fleste tilfellene er disse kundene dem vi tjener minst på. "Nå mister dere en god kunde" "Jada, du har kun 20 betalingsanmerkninger og en helt strippa konto... Bare bytt, du." I wish, istedenfor må jeg slikke ræv :-( Endret 1. februar 2015 av Innavl 22 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå er vel kundebehandlere i banken min (DnB) noen av de frekkeste/overlegne og/eller mest uvitende kundenkundebehandlere jeg har møtt på... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) "Nå mister dere en god kunde" Ord aldri ytret av noen god kunde noensinne. Endret 1. februar 2015 av Isbilen 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nukleosid Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 Nå er vel kundebehandlere i banken min (DnB) noen av de frekkeste/overlegne og/eller mest uvitende kundenkundebehandlere jeg har møtt på... Har motsatt erfaring enn deg på akkurat det. Får raskt svar på e-post, egentlig når som helst på døgnet. Og hvis jeg ringer eller bruker chat, får jeg raskt og hyggelig svar. Damen som var min faste kontaktperson i forbindelse med lån, mellomfinansiering og så videre for ikke så lenge siden, var også veldig hyggelig. Men jeg skjønner ofte ikke hvorfor enkelte folk klager over at de hele tiden møter på frekke kundebehandlere og dårlig service andre steder heller, for det er ekstremt sjelden jeg opplever det. Du må også huske på at det ofte har noe med hvordan man oppfører seg som kunde, uten at jeg påstår noe som helst om deg. 14 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 "Nå mister dere en god kunde" Ord aldri ytret av noen god kunde noensinne. husker alltid kunder ble sjokkert når jeg bare svarte "Greit", "ok", "Det høres lurt ut" elns til kunder som sa dem ville bytte leverandør. Vel, den tiden er forbi nå.. 5 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå er vel kundebehandlere i banken min (DnB) noen av de frekkeste/overlegne og/eller mest uvitende kundenkundebehandlere jeg har møtt på... Har motsatt erfaring enn deg på akkurat det. Får raskt svar på e-post, egentlig når som helst på døgnet. Og hvis jeg ringer eller bruker chat, får jeg raskt og hyggelig svar. Damen som var min faste kontaktperson i forbindelse med lån, mellomfinansiering og så videre for ikke så lenge siden, var også veldig hyggelig. Men jeg skjønner ofte ikke hvorfor enkelte folk klager over at de hele tiden møter på frekke kundebehandlere og dårlig service andre steder heller, for det er ekstremt sjelden jeg opplever det. Du må også huske på at det ofte har noe med hvordan man oppfører seg som kunde, uten at jeg påstår noe som helst om deg. Har ikke hatt behov for hjelp så ofte så kan selvfølgelig ikke uttale meg om alle kundebhandlere, men de få gangene var det slik at den ene gangen jeg ringte var en viss ting mulig, men når jeg ringte dagen ettwr sa noen andre det ikke var slik det var. Og så videre og så videre. Kom fram til at det var mulig ettwr mye fram og tilbake, virket ikke som de hadde noe særlig kommunikasjon med hverandre... En annen gang så spurte jeg på chat om noe var mulig, men fikk nei, men trodde det var mulig så diskuterte på en veldig pen måte, eller prøvde rettere sagt å spørre hvorfor/hvordan veldig hyggelig, men endte med et "det er sånn det bare er, er det noe annet du lurer på eller kan jeg avslutte chatten", lite tålmodighet fra kundebehandleren altså.. (spurte kun 1 el 2 gangen hvorfor/hvordan) Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 Har ikke hatt behov for hjelp så ofte så kan selvfølgelig ikke uttale meg om alle kundebhandlere, men de få gangene var det slik at den ene gangen jeg ringte var en viss ting mulig, men når jeg ringte dagen ettwr sa noen andre det ikke var slik det var. Og så videre og så videre. Kom fram til at det var mulig ettwr mye fram og tilbake, virket ikke som de hadde noe særlig kommunikasjon med hverandre... En annen gang så spurte jeg på chat om noe var mulig, men fikk nei, men trodde det var mulig så diskuterte på en veldig pen måte, eller prøvde rettere sagt å spørre hvorfor/hvordan veldig hyggelig, men endte med et "det er sånn det bare er, er det noe annet du lurer på eller kan jeg avslutte chatten", lite tålmodighet fra kundebehandleren altså.. (spurte kun 1 el 2 gangen hvorfor/hvordan) 15 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Slitsomt å skrive på mobil når en akkurat har våknet. Uansett alltid like greit å dra tråden her off-topic... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Min erfaring med DNB sine ansatte er helt annerledes. Hatt masse kontakt med dem, kan alltid finne en løsning, og de går gjerne de ekstra skrittene for meg som de strengt talt ikke må gjøre, og når jeg spør om hvorfor/hvordan så har jeg alltid fått lange, utfyllende svar. Tror du bare er uheldig. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Samme her. Hatt noen få hendelser med DNB, alle har vært fantastiske mennesker som har vært serviceinnstilte og hyggelige. (I Trondheim) 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Problemet er vel at har du 99 positive samtaler med banken din/operatøren din/restauranten din, og 1 negativ, så er det den negative du forteller om. 5 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nei, det jeg prøvde å si er at jeg kanskje har hatt 5-6 samtaler med banken siden jeg har vært hos dem, og alle har vært enten "OK" eller "dårlige" etter min erfaring. Føler jeg kun fikk snakket med en gammel kvinne som var lite villig til å finne en løsning. For at det ikke skal virke som om det er jeg som er vanskelig, kan jeg si at som regel får jeg en hyggelig kundebehandler når jeg ringer andre bedrifter som spør hvordan dagen er og ønsker meg en fin dag videre og så videre, mens hos DnB har jeg alltid hatt noe "Er det noe mer du trenger hjelp med?" "Okei, hade" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 mens hos DnB har jeg alltid hatt noe "Er det noe mer du trenger hjelp med?" "Okei, hade" Huff ja, så dårlig kundeservice å spør om du trenger hjelp til noe mer. Leter du etter problemer, så finner du dem! 9 Lenke til kommentar
Innavl Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 , mens hos DnB har jeg alltid hatt noe "Er det noe mer du trenger hjelp med?" "Okei, hade" Hvis dette er synonymt med dårlig kundeservice er jeg iallefall en fryktelig dårlig kundebehandler. Sjeldent jeg begynner å dra opp spørsmål om hvordan dagen til kunden har vært med mindre han eller hun virker interessert i smalltalk selv. 5 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Mente at de fleste andre jeg ringer sier ihvertfall "Ha en forsatt fin dag" istedenfor kun "Hade", også når jeg selv jobbet som for kundeservice... Kan nå slutte å dra tråden off-topic, kundehistorier, ikke flere sider med alles definisjon på bra og dårlig kundebehandling. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Slitsomt å skrive på mobil når en akkurat har våknet. Uansett alltid like greit å dra tråden her off-topic... (Sorry, bare kødda. Er enig i at det kanskje er litt mye off-topic nå. men det skjer hver gang. Er nok fint lite man kan gjøre med det. Jeg har gitt opp å irritere meg over det.) Endret 1. februar 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Populært innlegg kjekset Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jobber i en ganske populær klesbutikk med mange kunder. På fredag som nylig var, ble jeg stoppet av ett par som trengte hjelp. Stresset som jeg var, kunne jeg ikke annet enn å svare ja til de som trengte hjelp - der jeg gikk fra A-B. De så på noen jakker som hang opp fra taket. Samtalen gikk slik: Kunde: "Kan du ta ned denne så jeg får sett på den?" Jeg: "Selvfølgelig. Hvilken størrelse trenger du?" Kunde: "Medium" Jeg: "Ok, bare vent litt, så skal jeg hente en stige" *venter* Jeg klatrer opp. Da jeg fant størrelsen og skulle klatre ned, festet blikket mitt seg. Da innså jeg at ei jente på min alder driver å prøver klær i prøverommet. Jeg ble helt paff i noen sekunder før vi fikk øyekontakt. Det kleineste øyeblikket jeg har opplevd noen gang. Ble til at jeg ga de jakken, og gjemte meg på lageret til hun gikk Oppdatering: Den viktigste detaljen ble selvfølgelig glemt. Prøverommet var rett nedenfor jakkene, slik at jeg hadde fri kikk rett ned. Endret 1. februar 2015 av kjekset 31 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 du var høyt nok oppe til å se over veggen og inn i prøverommet altså? 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 du var høyt nok oppe til å se over veggen og inn i prøverommet altså? Vanskelig å få øyekontakt gjennom veggen så jeg vil nok påstå at han var høyt nok oppe, ja. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 du var høyt nok oppe til å se over veggen og inn i prøverommet altså? Vanskelig å få øyekontakt gjennom veggen så jeg vil nok påstå at han var høyt nok oppe, ja. Fikk du se noe nice da i det minste? 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå