Nukleosid Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Edit: forresten, har fryktelig mange kunder som tror jeg kan printe ut kvitteringa deres før de har betalt..Det kan du faktisk! På de fleste kassesystemer er det en knapp som heter "kopi", og hvis du trykker 0+kopi (eller 00+kopi), så får du ut en lapp som heter "brukt så langt". Den har jeg aldri sett på noen av de tre kassesystemene jeg har brukt så langt. Man kan vel skrive ut en kvittering på det som er slått inn så langt, men da blir det et pristilbud, og ikke en kvittering på betalt vare. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Prøv å sende en slik kvittering til regnskapsfører .. 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Sa aldri at de fikk en gyldig kvittering, men vil de ha det, så får de det. Så kan de heller få en skikkelig kvittering ETTER å ha betalt. Kundehistorietid! Vi har en kunde som fortalte oss at vi kunne droppe lettmelken og heller kjøpe h-melk, for den kunne blandes 70/30 med vann og smakte heeelt sånn som lettmelk, så sparer bedriften penger. Og vi kunne godt gjøre det hjemme også, sa hun, med et lurt blink. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg koots Skrevet 2. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2014 Ble oppringt fra TV2 Sumo som ville ha meg tilbake som kunde. Takket nei av div årsaker, blant annet at eneste grunnen til at jeg var kunde var en gratismnd under fotball VM, og at jeg skal være bortreist en mnd nå i jula. Selgeren sa da "jaja, da får du vel gå tilbake til piratebay da". Hva faen 13 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Vel, tar han feil? 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ble oppringt fra TV2 Sumo som ville ha meg tilbake som kunde. Takket nei av div årsaker, blant annet at eneste grunnen til at jeg var kunde var en gratismnd under fotball VM, og at jeg skal være bortreist en mnd nå i jula. Selgeren sa da "jaja, da får du vel gå tilbake til piratebay da". Hva faen Og hva er galt med det? Som om han mener TV2 Sumo er et produkt som er verdt 99 kr mnd, lol. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ble oppringt fra TV2 Sumo som ville ha meg tilbake som kunde. Takket nei av div årsaker, blant annet at eneste grunnen til at jeg var kunde var en gratismnd under fotball VM, og at jeg skal være bortreist en mnd nå i jula. Selgeren sa da "jaja, da får du vel gå tilbake til piratebay da". Hva faen Send en mail og klag. Kanskje du får en gratis måned til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kundehistorie som ikke omhandler poser: -en kunde kom frem til kassa med Norges Lover, som jo er en jækla svær og tung bok. Jeg hadde ene hånda på disken da jeg drev og feide vekk litt smårot, og da kunden rett et slett pælma boka ned mot disken med kraft landa den selvfølgelig på fingrene mine. Antar jo det ikke var med vilje, men klarte ikke la vær å komme med et lite smerteklynk og hoppa bakover. Kunden fikk så absolutt med seg hva som skjedde. I stedet for en beklagelse på knekt negl og vond og hoven finger kom det bare skarpt fra kunden: -jeg skal ha med meg kvitteringa på den altså!!! Edit: forresten, har fryktelig mange kunder som tror jeg kan printe ut kvitteringa deres før de har betalt.. Du skulle gitt'n et "one-inch-punch" , knegg knegg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ble oppringt fra TV2 Sumo som ville ha meg tilbake som kunde. Takket nei av div årsaker, blant annet at eneste grunnen til at jeg var kunde var en gratismnd under fotball VM, og at jeg skal være bortreist en mnd nå i jula. Selgeren sa da "jaja, da får du vel gå tilbake til piratebay da". Hva faen Send en mail og klag. Kanskje du får en gratis måned til! Kanskje, men smålig å klage på noe sånn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) En kunde kommer og kjøper to poser potetgull. Meg - Hei (scanner varene) det blir 59 kr Kunde - (ser på meg) det står at det koster 40 kr for 2 stykk Jeg går da og dobbeltsjekker. Det er tilbud, men ikke på de posene kunden har tatt med seg. Meg - den der sorten er ikke på tilbud. Ønsker du og bytte? Kunde - jeg tar en Kunde - men det står 2 for 40 Meg - det gjelder ikke den sorten (sier hva som er på tilbud Kunde - det står det der borte Kunde - så det er svindel Meg - nei det står tydelig merket hva som er på tilbud med både tekst og bilde Kunde - driver med svindel Meg - nei gjør ikke det Kunde - det er svindel Meg - nei. Kunde - jo. Meg - nei. Kunde - har andre ting og gjøre enn krangle med deg. Betaler posen og drar. Synes det var en veldig givende samtale mellom meg og kunde. Endret 2. desember 2014 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ble oppringt fra TV2 Sumo som ville ha meg tilbake som kunde. Takket nei av div årsaker, blant annet at eneste grunnen til at jeg var kunde var en gratismnd under fotball VM, og at jeg skal være bortreist en mnd nå i jula. Selgeren sa da "jaja, da får du vel gå tilbake til piratebay da". Hva faen Send en mail og klag. Kanskje du får en gratis måned til! Kanskje, men smålig å klage på noe sånn Hvorfor er det smålig? Er jo latterlig oppførsel av en person som driver med oppsøkende salg for et av Norges største mediahus. Lenke til kommentar
Populært innlegg mushi Skrevet 2. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2014 En kunde kommer og kjøper to poser potetgull. Meg - Hei (scanner varene) det blir 59 kr Kunde - (ser på meg) det står at det koster 40 kr for 2 stykk Jeg går da og dobbeltsjekker. Det er tilbud, men ikke på de posene kunden har tatt med seg. Meg - den der sorten er ikke på tilbud. Ønsker du og bytte? Kunde - jeg tar en Kunde - men det står 2 for 40 Meg - det gjelder ikke den sorten (sier hva som er på tilbud Kunde - det står det der borte Kunde - så det er svindel Meg - nei det står tydelig merket hva som er på tilbud med både tekst og bilde Kunde - driver med svindel Meg - nei gjør ikke det Kunde - det er svindel Meg - nei. Kunde - jo. Meg - nei. Kunde - har andre ting og gjøre enn krangle med deg. Betaler posen og drar. Synes det var en veldig givende samtale mellom meg og kunde. Det artigste er vår du kommer på jobb og setter deg i kassa. Etter en time eller to legger du merke til at mange kjøper to av en bestemt vare. Viser seg at det er to for en og ingen har sagt fra eller skrevet lapp... Post i butikk er herlig om dagen! Folk handler som gale store tv-er, kjøkkenmaskiner, tepper (!) og hundebur. Hente? Nei, vi venter 13 dager. 12 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Burde vært hentefrist på 2-3-4 dager, men mulighet for å kontakte dem om man skulle trenge mer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Burde vært hentefrist på 2-3-4 dager, men mulighet for å kontakte dem om man skulle trenge mer.Alle de store kolliene står på en plass i et hjørne og det er alltid den innerste som blir hentet. Ikke vet de hvor de har kjøpt pakka heller, så jeg må lete igjennom alle! Og de som ber meg søke pakken og ikke aner hvem den er bestilt på eller om de bruker mellomnavnet sitt til vanlig når de bestiller på nett. *sukk* Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ble oppringt fra TV2 Sumo som ville ha meg tilbake som kunde. Takket nei av div årsaker, blant annet at eneste grunnen til at jeg var kunde var en gratismnd under fotball VM, og at jeg skal være bortreist en mnd nå i jula. Selgeren sa da "jaja, da får du vel gå tilbake til piratebay da". Hva faen Send en mail og klag. Kanskje du får en gratis måned til! Fikk mail med tilbud om gratis mnd i morges, han ringte i ettermiddag. Har Netflix atm + 3 mnd Viaplay jeg fikk med da jeg kjøpte Chromecast. Holder bra for meg selv om jeg kanskje er innom TPB fra tid til annen 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Wow, det må være masse å gjøre på trafikkstasjonene nå, når man spør om noe og får bare et "Nei." tilbake. Joda, var et ja/nei-spørsmål, men går an å skrive litt mer enn det. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Der jeg jobber bruker vi "Thank you for your kind understanding" og Thank you for your kind cooperation", Kort fortalt så betyr det 'føkk off' så da kan folk få¨det i tillegg til et "Nei." 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg RunRookieRun Skrevet 3. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2014 Merker at det er visse kunder som ikke tenker klart i julstresset. *Min jobb er å gi gratis support til våre brukere. Vi kan hjelpe til med absolutt alt av oppsett og drift i den første perioden uten at det koster noe* Jeg hadde vært gjennom hele oppsetts-løpet og kunden var bare sekunder fra å komme i gang. Totalt hadde han vært på telefonen med meg i ca 40min. Var positiv tone hele veien og vi lo og pratet løst. Kunde: Det er så herlig at dere har denne servicen. Meg: ja, ikke sant. Så lenge du er happy er jeg happy. Kunde: Jeg er happy. Mye koster denne hjelpen meg forresten? Meg: Den er helt gratis. Koster ingenting ekstra for at jeg gjøre jobben enn om du gjør det selv. *her svartner plutselig stemmen til kunden Kunde: Jaha? Og nå får jeg vel en serviceavgift eller noe på neste faktura jeg da. Meg: Neida. Ingen ekstra kostnad i det hele tatt. Kunde: Den der må du lenger ut på landet med. Nå skjønner jeg hvorfor du var så hyggelig! Takk for meg! *sur tone *kunde legger på* Sååå.. han har i 45 minutter trodd at han måtte betale for dette, men når han fikk beskjed om at det var gratis var han plutselig overbevist om at jeg forsøkte å lure han for penger. Gleder meg til kundeoppfølgnings-teamet ringer han der :-P 37 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er ved flere anledninger jeg bare får lyst til å slutte i kundeservice. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er ved flere anledninger jeg bare får lyst til å slutte i kundeservice. No shit. Spesiellt de dagene der man får 5-6 av overnevnte på rad :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå