Sleggefett Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Edit: Så det var litt som å prøve å selge meg en t-skjorte i XXL når jeg trenger en i medium.... Enkle sammenligninger, I like it! 3 Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Sikkert andre som har skrevet dette tidligere i tråden men, en klassiker blant kunder er jo alltid denne: Meg: Pose? Kunde: Ja, hvis ikke ser det jo ut som jeg har stjelt den høhøhø Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ser jo ikke ut som en tyv om du tar med kvitteringa.. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Nei, ikke sant? Akkurat det sier jeg og. "Heheh ja ikke sant hehe, bra du iallefall har fått kvittering da!" Skal dog sies at det er stort sett er eldre kunder som sier det, som oftest med et lurt smil Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Sikkert andre som har skrevet dette tidligere i tråden men, en klassiker blant kunder er jo alltid denne: Meg: Pose? Kunde: Ja, hvis ikke ser det jo ut som jeg har stjelt den høhøhø Syns den var ganske bra jeg! Artig kunde! 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor må vi ha så ineffektive køsystemer i dette landet? Er så mye bedre med en kø på to kasser fordi da vil nesten alle komme fortere frem og ingen må stå å vente unødig. Og dere som klager på damer i 40-50-åra. Jeg slapp frem en som bare skulle ha en blomst, mot mine 2 fulle handleposer, og hun var meget hyggelig, nærmest insisterte på at jeg gikk først selv om vi kom samtidig til køen. Dustemannen etterpå i 30-40-åra derimot var bare innstilt på å snike i køen som den dritten han var. Dessverre for han valgte han feil kø, men siden jeg hadde mange flere varer kom han seg ut av butikken før jeg fikk gnidd det inn ... Skuffa! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er ikke bare Norge som sliter med kø. Så på Mythbuster der de prøvde ut forskjellige køsystemer for innsjekking på fly, og kort sagt er system de aller fleste flyplassene bruker (også i Norge) svært tungvindt og lite kundevennlig. I stedet for å fylle opp flyet steg for steg som vi gjør nå, bør man heller først fylle vindusplassene, så den midterste raden, og til slutt midgangen. Gjerne start bakfra og jobb forover også, så blir det svært effektivt og kundevennlig. Så hvorfor gjør ingen det? 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det må isåfall testes ut på en flokk sauer, før det prøves på mennesker. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ser jo ikke ut som en tyv om du tar med kvitteringa.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Inge Rognmo Skrevet 4. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2014 I stedet for å fylle opp flyet steg for steg som vi gjør nå, bør man heller først fylle vindusplassene, så den midterste raden, og til slutt midgangen. Gjerne start bakfra og jobb forover også, så blir det svært effektivt og kundevennlig. Så hvorfor gjør ingen det? Tror du virkelig at gjennomsnittlige flypassasjerer skal klare å forholde seg til "de som har setene A og F kan gå ombord først", når de ikke en gang klarer å følge den enklere beskjeden "de med seterad høyere enn X bes bruke den bakre inngangen"? Nånei, her er det nok utelukkende "meg først, deretter alle andre"-mentaliteten som gjelder i hodene til passasjerene... 13 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er ikke bare Norge som sliter med kø. Så på Mythbuster der de prøvde ut forskjellige køsystemer for innsjekking på fly, og kort sagt er system de aller fleste flyplassene bruker (også i Norge) svært tungvindt og lite kundevennlig. I stedet for å fylle opp flyet steg for steg som vi gjør nå, bør man heller først fylle vindusplassene, så den midterste raden, og til slutt midgangen. Gjerne start bakfra og jobb forover også, så blir det svært effektivt og kundevennlig. Så hvorfor gjør ingen det?Fordi da kommer folk som reiser sammen bort fra hverandre. Og folk er sikkert for dumme og late til å følge instruksjonene. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje vi bør ha egne fly for folk som klarer å lytte og lese, og egne fly for de som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje vi bør ha egne fly for folk som klarer å lytte og lese, og egne fly for de som ikke gjør det.Og hvordan skal de som ikke kan lytte og lese vite hvilket fly de skal bestille billett til? 9 Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Angående kø, var i USA og fløy JetBlue, ble ropt opp etter rad, startet bakerst og jaggu ble det fulgt også. Om det gikk raskere vet jeg ikke men man slapp å stå i midtgangen og glo mens man ventet på han ene på rad 3 som skulle pakke ut flyttelasset sitt. Ellers så virker det som om de aller fleste kundene som "skal bare veksle til vogn" ikke trenger å stå i kø samt det beste stedet og ordne med slikt er bak meg. Fint når da myntene kommer i cashguarden foran. Har forøvrig på halvannet år omtrent aldri hørt noen pose- eller kvitteringsvitser utrolig nok. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er ikke bare Norge som sliter med kø. Så på Mythbuster der de prøvde ut forskjellige køsystemer for innsjekking på fly, og kort sagt er system de aller fleste flyplassene bruker (også i Norge) svært tungvindt og lite kundevennlig. I stedet for å fylle opp flyet steg for steg som vi gjør nå, bør man heller først fylle vindusplassene, så den midterste raden, og til slutt midgangen. Gjerne start bakfra og jobb forover også, så blir det svært effektivt og kundevennlig. Så hvorfor gjør ingen det?Fordi da kommer folk som reiser sammen bort fra hverandre. Og folk er sikkert for dumme og late til å følge instruksjonene. Man har fortsatt fast plass. Man "kommer bort fra hverandre" de få minuttene det tar å boarde flyet. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Man har fortsatt fast plass. Man "kommer bort fra hverandre" de få minuttene det tar å boarde flyet.Si det til treåringen, du. 7 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hadde ikkje gjort meg so mykje om treåringen måtte bli igjen heime... 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Privatfly er tingen. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Angående fly er det også så sykt irriterende når man f.eks. flyr Ryanair eller andre flyselskap der man setter seg der man vil uten seteregistreringer, og en eller annen tulling går og stiller seg i kø en halvtime før de åpner opp for innsjekk, så alle andre følger etter. Så blir man stående i kø i evigheter istedet for å kunne sitte å vente en stund til. Ja, jeg stiller meg tidlig i kø selv, for å få plass til bagasjen min og eventuelt prøve å få et sete med bedre benplass (i hvertfall før de begynte med å kunne reservere seter ved nødutgangene, hvor det er bedre plass til beina). Men kjenner jeg hater de folka litt som stiller seg i køen med en gang de kommer fra sikkerhetskontrollen, og folk følger jo på da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Man har fortsatt fast plass. Man "kommer bort fra hverandre" de få minuttene det tar å boarde flyet.Si det til treåringen, du. Er det mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå