Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Førsteposten er ikke så nøye, alt er lov bare ikke lange diskusjoner angående posepriser. Kunden i dag kalte meg verdiløs osv. Skikkelig megge fra Moldeområdet. Hat. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Har du lest førsteposten? Har du? I lys av den oppblussede tråden om hvilke "dumme" ting kunder spør om: Har du noensinne møtt på en forhandler som later åpenlyst som om han har peiling? Eller tror DU ikke har peiling, og lyver så det renner deretter? Det er ganske tydelig at denne tråden består av to som er slått sammen, eller en som er splittet ut fra en annen -førsteposten stemmer dårlig/ikke med emnefeltet... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Hva med å ta den kanskje litt off-topic kundehistorien i stedet for fire sider med krangling om den historien er off-topic eller ikke? Det er så mange andre sider med off-topic (inkludert bra kundehistorier) at vi tåler en bra kundehistorie. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kea Skrevet 3. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg vil tørre å påstå at hyggelige historier som kanskje bringer noen smil er bra for trådens stemning en gang i blant, og fullt lovlig, uansett hva førsteposten sier. Så kjør på, Rudde. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Willa_C Skrevet 4. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. juli 2014 Kunde: Hvordan er disse buksene på, små eller store i størrelsen? Jeg: Litt store, jeg har prøvd de og je...*kunde avbryter meg* Kunde: Jada, du behøver ikke stå der å skryte over hvor tynn du er. Kvinner 50+... Elsker de 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reconzile Skrevet 9. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2014 Kunde: Det står noe cannot find DVI på skjermen og eg får det ikkje til å virke. Meg: Har du skrudd på datamaskinen? Kunde: Nå virket det! 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Darkbill Skrevet 9. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2014 Jobber som søppelmann. Var i dag ei blondine, store pupper, fake tan, stor BMW på oppkjørselen og slikt, og lurte på hvorfor det er larver i søppeldunken. Som om det er min skyld liksom. Svarte bare at det er sikkert noe som bare råtner. "Åja" er responsen. 14 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Elsker jobben min noen ganger, teknisk support. Kunde: Hei, bla, bla, bla fungerer ikke og jeg får det ikke til å funke. Meg: Okey, hva er det du ønsker å utføre? Kunde: Jeg skal inn der og gjøre dit og dat. Meg: OKey. Gå inn dit og gjør dit og datt, hva skjer da? Kunde: DET FUNKER! Tusen hjertelig takk!! 7 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Elsker jobben min noen ganger, teknisk support. Kunde: Hei, bla, bla, bla fungerer ikke og jeg får det ikke til å funke. Meg: Okey, hva er det du ønsker å utføre? Kunde: Jeg skal inn der og gjøre dit og dat. Meg: OKey. Gå inn dit og gjør dit og datt, hva skjer da? Kunde: DET FUNKER! Tusen hjertelig takk!! Dette er i varierende grad 30% av tech support. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Er i utgangspunktet kkke verdens største fan av telefonsrlgetr og har sjeldent interesse av hva tilbyr, men 10 minutt før jeg dro fra kontoret ringte en fra Aftenposten. Han var superhyggelig, og da jeg sa at avisen jeg allerede abonnerer på egentlig holder (leser Aftenposten på nett uansett), pusher han ikke videre men tok heller bittelitt småprat og takket for seg, mens han tiltalte meg ved fornavn. Det er ikke så mye som skal til, flere telefonselgere burde være slik. 4 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mens han tiltalte meg ved fornavn. *Grøss*. Hater at en som ikke kjenner meg gjør det, kun for å selge. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 9. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2014 Folk som ikke bruker skillepinnen når de legger på varer på kassabåndet. Jeg pleier å følge med, men enkelte ganger har jeg ikke tid til å få med meg alt. Så da slår jeg inn varene så lenge de kommer og kunden står der som en dum stutkuk uten å si noe. Etter at jeg har scannet 1/3 av varene til neste person så reagerer de plutselig og da må jeg gjennom et helvete for å flytte varene vekk, fjerne de fra kassaregisteret og til slutt scanne faenskapet inn igjen for tomsekuken som ikke følger med. Problemet hadde hvert løst om alle la skillepinnen etter seg og ikke før seg, men neida. Den generelle skrukkepungen som kommer å handler lever bare i sin egen verden. For ikke å snakke om kundene som overlesser båndet hele veien til himmelen. Alt mulig ramler ned både foran og bak kassen. Reagerer kunden? Ikke før jeg kremter høyt, peker og sier at en vare datt ned. De presterer deretter å lesse varen på toppen av lasset igjen. Har de erstattet hjernen sin med fugemasse? Jeg fatter ikke hva som kan gå gjennom hodet på slike folk. Det er verken logisk eller praktisk å bruke tid og krefter på å lesse hele båndet fult. Likevell har de en merkelig tankegang om at varene kommer fortere gjennom kassen om det er mange varer på båndet. Noe som er helt feil. Samtidig gidder de heller ikke å begynne å pakke varene sine når de har tømt vogna. Nei, da skal de stå å glane tomt ut i luften helt til jeg er ferdig. Spør jeg om de vil ha pose kommer de bare med et grynt og jeg må lirke frem om de vil ha 1, 2, 3 eller n-antall poser. Blir så oppgitt av å være i serviceyrket innen dagligvarebutikk. Heldigvis er det bare sommerjobb, men etter 1 år deltid og 3 år som ferievikar begynner jeg å se meg lei. 15 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mens han tiltalte meg ved fornavn. *Grøss*. Hater at en som ikke kjenner meg gjør det, kun for å selge. Iom. at dette var etter at jeg hadde sagt at jeg ikke var interessert i tilbudet ser jeg ikke helt hvordan det var i salgsøyemed, men på generelt basis er jeg enig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Ble stoppet på gaten av en som snakket engelsk "Excuse me do you speak english?" -"Yes?" "Is that your motorbike, the BMW motorbike over there" -"Eh yes, thats my bike, why?" Så begynte han å snakke om motorsykler og jeg tenkte kanskje han var en nysgjerrig turist eller noe. Plutselig skiftet han så emne til å spørre om jeg var lokalt herifra. Og etter å ha svart ham på spørsmålet byttet han igjen plutselig tema "Are you interested in pillows?" -"Eeeh, what, wait. WTF do you mean pillows?" Og så startet han å utbroddere hva han drev med og fortalte dermed indirekte at han egentlig ønsket bare å selge meg noe "No thank you, I am stocked up on pillows and blankets" -"Ok bye" Lenke til kommentar
Populært innlegg Star Fox Skrevet 9. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. juli 2014 Har reparert mobiler på privaten og en kunde av meg presterte å spørre om jeg var kristen siden jeg var så snill. Må bli mer badass fra nå av. 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg mushi Skrevet 10. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 10. juli 2014 En kunde kom bort for å få hjelp siden brødskjæreren ikke funka. Jeg prøvde alle triks og ingenting hjalp så jeg hentet en annen ansatt for å assistere. Hele greia endte med at han gravde ut loffen som hadde satt seg fast halvveis skjært i maskinen med en kniv. Helt merkelig, har aldri vært borti det før. Akkurat da vi hadde lyst til å gi opp startet maskina å vibrere og ringe. :!: Oppi lå en passe knust iPhone. Kunden starta bare å le og håpet forsikringa dekket det. 28 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) njaaaa, vet ikke om jeg kjøper denne helt jeg altså(tog du an?). Det at du fant deg i behandlingen uten å klage får meg til å tro at måten du brøyt inn i samtalen på var noget ufin og inneholdt sannsynligvis en anklagelse om juging. For alt du visste tok selgeren bare feil ved et uhell, men du mente han bevisst jugde.... hmmhmmhmm Det gir ikke helt mening, man finner seg ikke i å bli behandlet slik med mindre man har vært ufin selv..... og dette kommer fra noen som HATER butikkselgere Endret 11. juli 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg srbz Skrevet 11. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. juli 2014 Hadde en kunde i dag som kommenterte en seks år gammel forumpost :O 25 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Hadde en kunde i dag som kommenterte en seks år gammel forumpost :O haha! hvordan i huleste klarte jeg det!? Hadde en kunde i dag som hadde feilbestilt utstyr til en oljebrønn og som jeg nektet refusjon til, dem bestilte dobbelt opp og la det som ikke passet på hylla, 200 mill ekstra i kassa det. har man monopol på et produkt så har man monopol er ikke rart at et visst oljeselskap taper penger når dem ansette folk så inkompetente. Helt fantastisk Endret 11. juli 2014 av Henrik2k 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Noen ganger når du trykker inn på en tråd så går den til feil side. Bare en liten forum-bug. Skjer kun når man trykker på gå til siste uleste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå