Schreiber Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Men det er jo en god del kunder som setter fra seg varer på tilfeldig sted i butikken. Hva skjer om jeg åpner en brusflaske, drikker en del og setter den ifra meg? Eller om jeg gomler på en sjokolade i butikken og "mister" papiret? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Men det er jo en god del kunder som setter fra seg varer på tilfeldig sted i butikken. Hva skjer om jeg åpner en brusflaske, drikker en del og setter den ifra meg? Eller om jeg gomler på en sjokolade i butikken og "mister" papiret? Det sitter vel folk på bakrommet og ser på overvåkningskameraene til enhver tid. Hvis dem oppdager noe slikt, så blir vel kunden stanset og bedt om å betale for varene ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Det sitter vel folk på bakrommet og ser på overvåkningskameraene til enhver tid. Hvis dem oppdager noe slikt, så blir vel kunden stanset og bedt om å betale for varene ? Nei, det gjør de andeles ikke. Selv ikke på bysentere. De tar opp alt, ja, for å se etter lovbrudd, men det er faktisk ingen som gidder å se på kameraene/opptaket, med mindre de har hanket inn noen. De bruker sivile vektere istedet. Endret 10. april 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Ser ikke problemet med å drikke av brusen før man har betalt. Selv tar jeg gjerne også en pils iløpet av handleturen, it's all good. 7 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Men for guds skyld, denne diskusjonen er omtrent like interessant som rød ungdom sine politiske taler. Ikke går det lang tid mellom denne type diskusjoner her heller. Dem går over, men det er litt som å få utsatt dødstraffen sin i en konsentrasjonsleir - En går jo ikke akkurat i ekstase. 6 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Med mindre man fikk dødsstraffen utsatt, og krigen var over før man ble henrettet. Men ja, enig i at det er ekstremt med off-topic her. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 12. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2014 En kunde kommer inn og vil ha en kopi av en kvittering. Han har med seg en utskrift ifra banken, der det står dato, beløp, men ikke noe klokkeslett. Heldigvis har vi et veldig bra kvitterinssystem som gjør at vi kan søke på feks. artikkel-nummer, beløp, tidsrom, kvitterinsnummer, etc., så ettersom han hadde handlet for 249 kr så søkte jeg bare på det på samme dato. Så jeg spør kunde: Hva kjøpte du og når på dagen var dette? Kunde: Jeg kjøpte en HDMI-kabel, og det var imellom 10 og 12. Ifølge mitt system var det solgt en klokke, en drill, et batteri og en lampe til 249 kr imellom 10 og 12. "Jeg finner dessverre ikke noen kvittering på en HDMI-kabel." Kunde: "Kan du ikke bare ta en av di andre da?" Jeg: "Nei, det kan jeg ikke." Kunde: "Hvorfor det?" Jeg: "Fordi det er garantien til en annen kunde." Kunde: "Nå synes jeg du bør være litt fleksibel her!!" Jeg: "Du forstår vel at jeg ikke bare kan gi deg en annen kunde sin kvittering?" Kunde: "Jo, men det har seg slik at det ikke bare er meg som bruker dette kortet!" Jeg: "Men da kan du vel ringe å spørre vedkommende?" Kunde: "Dette er så elendig kundeservice! Det minste du kunne gjøre var å være litt fleksibel!" Så gikk kunde snurt ut av lokalet. Altså, jeg kunne vært fleksibel, ja, men da kunne det gått utover en annen kunde... Eller er jeg helt på villspor? Jaja, han kommer nok tilbake hvis det var så viktig for han 14 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Men for guds skyld, denne diskusjonen er omtrent like interessant som rød ungdom sine politiske taler. Ikke går det lang tid mellom denne type diskusjoner her heller. Dem går over, men det er litt som å få utsatt dødstraffen sin i en konsentrasjonsleir - En går jo ikke akkurat i ekstase. Beklager at vi har sviktet i vårt oppdrag. Skal vi hoppe utfor et stup eller skjære ut våre egne tarmer? Alt for Dem, deres høyhet. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Neste gang får du forklare hva fleksibel betyr, tror ikke han vet det 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Tommy Skrevet 12. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2014 Haha, fikk en telefon idag hvor kunden startet med "Dette er en hyggelig kunde som ringer". 18 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Livet hadde vært så mye enklere om kunder la slikt på det rene med en gang Endret 12. april 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hadde vært helt fantastisk ja, liker sånne folk! Lenke til kommentar
Populært innlegg Laffe Skrevet 15. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2014 Kunder som blir sure pga sine egene feil. Kunde1, kunde2 og meg K1: hei, dette er ikke mitt M: åja, beklager (returnerer varen, og setter skillepinnen for å demonstrere for k2) K2: du behøver ikke å sette den der nå som du er ferdig med k1 m: Det har du helt rett i, men siden dette er 7gang(faktisk sant) du ikke legger skillepinnen før du legger på varene dine, så må jeg nesten gjøre det så at du HUSKER det til neste gang! (HHelt siden 3gangen) K2: sorry da, men når det er 5-10 cm unna k1 sine varer,så regner jeg med at du vet hvor linjen går hend! ..... Er det mulig? Blir relativt oppgitt av slike kunder. 12 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kunder som blir sure pga sine egene feil. Kunde1, kunde2 og meg K1: hei, dette er ikke mitt M: åja, beklager (returnerer varen, og setter skillepinnen for å demonstrere for k2) K2: du behøver ikke å sette den der nå som du er ferdig med k1 m: Det har du helt rett i, men siden dette er 7gang(faktisk sant) du ikke legger skillepinnen før du legger på varene dine, så må jeg nesten gjøre det så at du HUSKER det til neste gang! (HHelt siden 3gangen) K2: sorry da, men når det er 5-10 cm unna k1 sine varer,så regner jeg med at du vet hvor linjen går hend! ..... Er det mulig? Blir relativt oppgitt av slike kunder. Skjønner frustrasjonen, men som kunde så har jeg etterhvert prøvd å få flere til å legge på skillepinne etter egne varer. Da slipper man situasjoner som dette her. Mindre kleint for alle parter. Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 16. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2014 For et par dager siden skulle jeg fly fra Paris til Oslo. Jeg var på flyplassen tidlig, nærmere bestemt tre snaue timer før avgang. Jeg stelte meg i en av køene for å sjekke inn og foran meg var bare et par pensjonister. Allerede på dette tidspunktet ante jeg at det kunne bli en kundehistorie. Gubben gikk til skranken ved siden av og fikk vite at skranken "vår" ville åpne om ikke lenge. Det gikk så noen minutter og så åpnet skranken for reisende uten bagasje ved siden av. Da var det 10 minutter til skranken vår ville åpne og disse pensjonistene ble helt fra seg da de så at køen ved siden av fikk sjekke inn før dem! Så gubben tok passene deres i hånden, stelte seg foran køen ved siden av, slengte passene på skranken og sa at han ville sjekke inn. Han fikk beskjed om at dette var køen for reisende uten bagasje og fikk igjen vite at det var 10 minutter til skranken vår ville åpne. Det var han ikke med på og han begynte derfor å skrike til stakkaren bak skranken, men måtte til slutt gi seg. Så kom han tilbake til kona. Og han skal aldri fly med Norwegian igjen! Det er bare tull med systemet! 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg Schreiber Skrevet 16. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2014 Ser det der hver jævla gang jeg er ute og flyr. Jeg henter billetten og ser hvilket sete jeg har fått, og jeg vil tro de fleste andre også har fast plass. Likevel, hver eneste gang gaten åpner strømmer folk til som sild i en tønne. Tror de flyet vil dra uten dem? Tror de folk vil stjele plassen deres? Har aldri skjønt det der. Flyet er trangt nok som det er, så jeg foretrekker å vente så lenge som mulig før jeg går ombord. Ikke fanken om jeg vil være den første til å gå inn, så jeg må reise meg for andre som skal forbi, strever med bagasjen og alt det der. Tror det er én gang jeg ikke har fått plass til bagasjen i hyllen over meg, men da kom en hyggelig flyvertinne og hjalp meg å finne plass til den litt lengre fremme i flyet. Og tro det eller ei, men jeg kom meg faktisk ut av flyet også uten problem - med bagasje, til og med - da det landet på rett flyplass til rett tid. 13 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Blir litt småoppgitt når butikkarbeidere spør meg om jeg skal ha pose når jeg åpenbart bærer på en skulderveske eller sekk. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alastor Skrevet 16. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2014 Jaha. Kan fortelle deg at masse kunder blir tilsvarende oppgitt over kunder med sekk som absolutt skal ha pose og lurer på hvorfor man ikke ble spurt. Enden på visa er at butikkansatte ikke er tankelesere - derfor de SPØR deg, så du kan svare hva du foretrekker. 40 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Blir litt småoppgitt når butikkarbeidere spør meg om jeg skal ha pose når jeg åpenbart bærer på en skulderveske eller sekk. Det er ikke gitt at du alltid har plass til varene i veska eller sekken din. 3 Lenke til kommentar
rankine Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Enig, jeg pleier stort sett å ha meg sekk når jeg handler, og den sekken er stort sett alltid full av bøker, pc osv. Derfor trenger jeg åpenbart alltid pose, selv om jeg åpenbart har sekk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå