Emancipate Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fikk inn denne saken på ticket systemet, har fjernet navn etc.Men hva skyldes feilen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Fikk inn denne saken på ticket systemet, har fjernet navn etc.Men hva skyldes feilen?Dette er ganske offtopic, men IE og Safari fikser ikke visse typer zip filer. Så inntil vi gjør endringer på vår backend, så er det kun ordentlige nettlesere(les: Chrome og Firefox) som fungerer på vår tjeneste. Dette kan være litt vanskelig å videreformidle til våre kunder, men å hinte til at vi er inkompetente, før hun i det hele tatt vet hva som er feil og før vi har svart henne, er mildt sagt frekt. Men jeg synker ikke ned til hennes nivå, men holder meg profesjonell. Vil ikke mate trollet Endret 4. april 2014 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Å så jeg digger folk som skal komme å levere inn service kl 20.11 en fredagskveld når butikken stenger kl 20. 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Låser du ikke døra klokka 20? 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Nei Må vente til låsevakten kommer for å låse, og det kan ikke gjøres før man er sikker på at de kundene som kom inn i butikken før kl 20 ikke skal ha noe fra vareutleveringen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Shablagoy Skrevet 4. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2014 Opplevde en litt lei situasjon her en dag. Jeg satt med noe kontorarbeid, og som alltid holder jeg da et lite øye med kameraovervåkningen, spesielt øl-avdelinga. Jeg ser ei eldre dame rote litt rundt der, før hun plukker opp en flaske, løfter litt opp på veska si fra handlevogna, og legger flasken nedi. Det overrasket meg ikke, jeg har flere ganger opplevd at 70+ damer stjeler øl. Jeg går så ut, og holder meg i nærheten mens hun handler videre for å vente på det rette tidspunktet å konfrontere henne. Liksom for å bekrefte hva jeg allerede vet, spør hun meg faktisk hvor ølet står i butikken. Jeg tenker at hun er bra frekk, og irritert plukker jeg opp veska hennes. Tre ting lærer jeg de neste tre sekundene. 1. Hun har ikke lagt ølet i veska, men under/bak. 2. Dama er dement. 3. Jeg er blitt velsignet med evnen til å gå fra sint til forvirret til hyggelig i én og samme setning. Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter. 23 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) 1. Hun har ikke lagt ølet i veska, men under/bak. 2. Dama er dement. Ta det med ro, hun har nok glemt deg allerede. (jeg vet... fy...) EDIT: For å snakke om noe annet... Endret 5. april 2014 av Schreiber 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Myst Skrevet 7. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2014 Tror jeg skal være glad jeg verken bor i USA eller jobber innen servicebransjen. https://www.youtube.com/watch?v=FJye229QbVs 10 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Sånne folk er nok i mindretall der borte også, heldigvis. Det er bare å lese denne tråden, så ser man fort at det der like gjerne kunne skjedd i Norge. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Sånn går det når man ser for mye på Dragon Ball. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Nei, i dette tilfellet har man bare en skrue løs. Ved overdose av DB, tenker man at man kan fly og forvandle seg til Super Saiyan ved nok skriking, og øve på Kamehameha-teknikken foran speilet.. Kan nok skje i Norge også, men mye mindre sannsynlighet. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Det er faktisk ikke så usannsynlig at det skjer i Norge. Norge er et mindre land, og dermed har det mindre sjanse til å skje. Men tenker vi pr innbygger det nok minst like stor sjanse for at denne tråden går off-topic, som vanlig. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Sannsynligheten for at denne tråden går off topic er vel lik én.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 9. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. april 2014 Denne historien er teknisk sett helt miss, og hører vel strengt tatt hjemme i en tråd som kunne hetet "Kollegaer på jobben din", men ettersom det er en fabelaktig historie så poster jeg den her. Butikken som jeg jobber i er for øyeblikket med i en konkurranse som heter "Batterijakten". Det er såpass enkelt at man skal samle en haug gamle, brukte batterier og levere di inn til nærmeste godkjente forhandler. Der får man 1 stempel pr. 500 gram og har du en hel haug, så får du 1 diplom (diplomet er verdt like mye som eventuelt antall stempel, da vekten står på). Jeg ser en kollega av meg gå forbi meg med et slikt diplom, så jeg spør: Har noen levert inn nok batterier for å få et diplom?? Hun: Ja! Di har levert inn 126 kg! Jeg: 126 KILO??? Hun: Ja! Men det er jo ikke så mye, på lørdag var det noen som leverte inn over 300 kg!! Jeg: HVA? Dette må jeg se! Vi beveger oss opp i kassen, hvor jeg finner 2 små bæreposer. Jeg: .... Så hvor er di 126 kg? Hun: Du holder dem i hånda! Jeg: Eeeeeeh... Dette er da på ingen måte 126 kg? Hun: Jo! Jeg: Jeg kan da vel ikke holde 126 kg med en hånd??? Hun: Hva mener du? Er ikke 100 gram 1 kg??? Jeg: HAHAHAHAHAHAHHA! Det hører med til historien at hun har fått gnidd det solid inn i hele dag 30 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det er godt gjort, hahaha Har løftet 155 kilo med en hånd BTW så det er ikke umulig 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter. Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende? Endret 9. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter. Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende? Både ja og nei. Går vedkommende forbi siste betalingspunkt, så er det tyveri. Har vedkommende åpnet produktet/tatt ut produktet ifra sin originale forpakning, kan du skrive anmeldelse på "ødelagt forpakning/med hensikt å stjele". Dette blir da en skjønnssak for politiet Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter. Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende? Både ja og nei. Går vedkommende forbi siste betalingspunkt, så er det tyveri. Har vedkommende åpnet produktet/tatt ut produktet ifra sin originale forpakning, kan du skrive anmeldelse på "ødelagt forpakning/med hensikt å stjele". Dette blir da en skjønnssak for politiet Så...teoretisk kan man bli politianmeldt hver gang man tar seg en slurk av brusen før man kjøper den fordi det ikke er sikkert at man har tenkt til å kjøpe den ? *uklar formulering* Endret 9. april 2014 av technicality 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Så...ifølge deg så skal jeg bli politianmeldt hver gang jeg tar meg en slurk av brusen før jeg kjøper den fordi det ikke er sikkert at jeg har tenkt til å kjøpe den ? Hvordan får du dette til å bli en sak om meg? Ted Bundy spurte, jeg svarte i henhold til hvilke alternativer vedkommende har. Edit: Og for å svare på spørsmålet ditt: Teknisk sett ja. Men jeg ville antatt at butikken ville brukt skjønn i din favør i dette tilfellet. Endret 9. april 2014 av Corey 1 Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter. Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende? Både ja og nei. Går vedkommende forbi siste betalingspunkt, så er det tyveri. Har vedkommende åpnet produktet/tatt ut produktet ifra sin originale forpakning, kan du skrive anmeldelse på "ødelagt forpakning/med hensikt å stjele". Dette blir da en skjønnssak for politiet Så...ifølge deg så skal jeg bli politianmeldt hver gang jeg tar meg en slurk av brusen før jeg kjøper den fordi det ikke er sikkert at jeg har tenkt til å kjøpe den ? Hva i huleste er egentlig vits med det? Klarer ikke vente 2 minutter på en slurk brus? Forøvrig så er en butikk et privat område, og om du ikke anmeldes for det, så har de ihvertfall muligheten til å utestenge kunder for det, dersom de ønsker det. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå