Isbilen Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Nummervisning burde være et privilegie man kunne få om man ikke var en tosk. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Det er lett å finne ut om det ringer fra selgere/markedsundersøkelser. Jeg bruker gulesider.no og telefonterror.no. I tillegg legger jeg på dersom telefonnummeret ser "pent" ut. Er det to 0-er etter hverandre, for eksempel, så trykker jeg øyeblikkelig på avslutt samtale. Senest i dag tidlig ringte noen fra nummeret 21508700. Helt soleklart et selgernummer. Endret 31. mars 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 http://www.telefonterror.no/21508700 Bingo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det er lett å finne ut om det ringer fra selgere/markedsundersøkelser. Jeg bruker gulesider.no og telefonterror.no. I tillegg legger jeg på dersom telefonnummeret ser "pent" ut. Er det to 0-er etter hverandre, for eksempel, så trykker jeg øyeblikkelig på avslutt samtale. Senest i dag tidlig ringte noen fra nummeret 21508700. Helt soleklart et selgernummer. Uhm, jeg har et nummer som er ca 41414200 Synd jeg ikke kan ringe til deg 7 Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har man en Android telefon, er det jo bare å legge inn en eller annen blacklist app, så slipper man å bekymre seg for selgere. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har man en Android telefon, er det jo bare å legge inn en eller annen blacklist app, så slipper man å bekymre seg for selgere. Eller man kan også reservere seg mot telefonsalg på brreg.no, og reservere seg mot nummeropplysning via teleleverandøren (de som trenger å få tak i meg, vet nummeret mitt, eller får tak i meg på andre måter). Jeg har gjort det, og får aldri telefoner fra verken selgere eller markedsundersøkelser. I forbindelse med et operatørbytte for en stund siden, glemte jeg å huke av for reservasjon mot nummeropplysning, og bare et par dager etter operatørbyttet, begynte de å ringe fra markedsundersøkelser. Gikk inn på teleleverandøren og endret til reservasjon, og et par dager etter ble det helt stille og har vært det siden. 3 Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 I forbindelse med et operatørbytte for en stund siden, glemte jeg å huke av for reservasjon mot nummeropplysning, og bare et par dager etter operatørbyttet, begynte de å ringe fra markedsundersøkelser. Gikk inn på teleleverandøren og endret til reservasjon, og et par dager etter ble det helt stille og har vært det siden. Det tar normalt ~30 dager før selgerne har fått vasket listene sine mot de som har reservert seg... 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Får man ræva si i butikken før alkoholsalget stenger så er problemet løst. Verre er det ikke. Hjelper ikke. Du må få ræva di igjennom kassen på butikken før alkoholsalget stenger. Hjelper hvis du har nok hjerneceller til å dra i butikken i god tid istedenfor rett før alkoholsalget stenger vettu. 4 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ingen problemer med det her. Jeg sørger alltid for at det er nok drikke i hus tilfelle det dukker opp en fest utav det blå. Men det betyr fortsatt ikke at jeg er noe spesielt glad i reglene rundt alkoholsalg her i landet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Laffe Skrevet 31. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2014 En kar med ørepropper på vei til kassen: Hei Han: ..... Pose? Han: .... Jeg hever stemmen for at han skal høre: kvittering? Han: ja Værsegod.. He.. Han: har du en pose? Jeg spørte deg i stad, men du svarte ikke. En krone takk Han: fyfaen da må du spørre meg om pose da!! Nå må jeg bruke kortet mitt kun for å betale en jævla pose. Her skal jeg aldri kjøpe mer! Møkka service. Når man verken svarer eller gidder i det hele tatt legge fra seg mobilen/ørepropper i 2 sekunder, ja da kan man ha det så godt. 34 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Vennligst ikke start en ny posediskusjon, har vært nok av dem i denne tråden. Burde kanskje vært en egen tråd hvor man diskutere poser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Vennligst ikke start en ny posediskusjon, har vært nok av dem i denne tråden. Burde kanskje vært en egen tråd hvor man diskutere poser. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1307989 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) En kar med ørepropper på vei til kassen: Hei Han: ..... Pose? Han: .... Jeg hever stemmen for at han skal høre: kvittering? Han: ja Værsegod.. He.. Han: har du en pose? Jeg spørte deg i stad, men du svarte ikke. En krone takk Han: fyfaen da må du spørre meg om pose da!! Nå må jeg bruke kortet mitt kun for å betale en jævla pose. Her skal jeg aldri kjøpe mer! Møkka service. Når man verken svarer eller gidder i det hele tatt legge fra seg mobilen/ørepropper i 2 sekunder, ja da kan man ha det så godt. Svarte du "Jeg spurte deg i stad, du svarte ikke. En krone takk"? Nå vet ikke jeg hvordan du sa det, men slik jeg leste det ser det faktisk ut som at du var arrogant til å begynne med. Møkka service vil jeg ikke si, men er nok litt enig med kunden i det tilfellet her. Og nei, skal ikke sette igang noe posediskusjon. Endret 1. april 2014 av aspirev5 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg TityBoi Skrevet 1. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2014 Hahahah nok en gang skal det vris og vrenges ja. At det går an å, i oppegående tilstand, mene at det er ansatt sin feil at kunde har på hodetelefoner. Herregud for en kunde du må være.... 19 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Hahahah nok en gang skal det vris og vrenges ja. At det går an å, i oppegående tilstand, mene at det er ansatt sin feil at kunde har på hodetelefoner. Herregud for en kunde du må være.... Endret 14. april 2014 av aspirev5 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Meg du sikter til? Såfall tar du meget feil, er alltid hyggelig mot personale i butikker, og har i tillegg jobbet i butikk selv. Jeg bare oppfattet det som at butikkarbeideren svarte på en arrogant måte, noe jeg ser som unødvendig. Var faktisk ikke så ille det kunden i utgangspunktet gjorde, han gikk bare og hørte på musikk. Er vel måten kunden svarte på som Laffe reagerte på, når det i utgangspunktet var kundens skyld at han ikke hørte første gangen han spurte. 3 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Meg du sikter til? Såfall tar du meget feil, er alltid hyggelig mot personale i butikker, og har i tillegg jobbet i butikk selv. Jeg bare oppfattet det som at butikkarbeideren svarte på en arrogant måte, noe jeg ser som unødvendig. Var faktisk ikke så ille det kunden i utgangspunktet gjorde, han gikk bare og hørte på musikk. Er vel måten kunden svarte på som Laffe reagerte på, når det i utgangspunktet var kundens skyld at han ikke hørte første gangen han spurte. Ja, var nok litt kjapp, måten han svarte på var jo helt på trynet, det er jeg enig i. Ferdig med den saken, mer kundehistorier. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Kan man ruse seg på skruer og såper? Nei, men man kan ruse seg på lim, og en del deodoranter inneholder alkohol. Betyr det at butikker ikke får lov å selge lim og deodoranter etter klokken åtte? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fikk inn denne saken på ticket systemet, har fjernet navn etc. *problemstilling* Dette må skyldes en eller annen bug, og det burde enkelt la seg ordne med kompetent it-support. Vil derfor foreslå at dersom ikke *firmanavn*s it-support finner denne feilen, må *firmanavn* trekke inn kompetanse utenfra Frekk kjerring Måtte Google henne, og jeg ble ikke overrasket av å se at hun ligner på storheksa. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reconzile Skrevet 4. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2014 Hadde inne ein sak i går. Personen hadde ein mobil som var veildig treig noko som viste at var på grunn av ~50 opne faner i innebygd nettleser, og ~150 opne faner i google chrome. Fane tellaren i chrome hadde slutter å telle og blitt erstattet med ein smiley, ein slags easter egg om ein har meir enn 100 faner opne. 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå