Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lett å finne ut om det ringer fra selgere/markedsundersøkelser. Jeg bruker gulesider.no og telefonterror.no. I tillegg legger jeg på dersom telefonnummeret ser "pent" ut. Er det to 0-er etter hverandre, for eksempel, så trykker jeg øyeblikkelig på avslutt samtale.

 

Senest i dag tidlig ringte noen fra nummeret 21508700. Helt soleklart et selgernummer.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lett å finne ut om det ringer fra selgere/markedsundersøkelser. Jeg bruker gulesider.no og telefonterror.no. I tillegg legger jeg på dersom telefonnummeret ser "pent" ut. Er det to 0-er etter hverandre, for eksempel, så trykker jeg øyeblikkelig på avslutt samtale.

 

Senest i dag tidlig ringte noen fra nummeret 21508700. Helt soleklart et selgernummer.

Uhm, jeg har et nummer som er ca 41414200 :p

 

Synd jeg ikke kan ringe til deg :(

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har man en Android telefon, er det jo bare å legge inn en eller annen blacklist app, så slipper man å bekymre seg for selgere.

Eller man kan også reservere seg mot telefonsalg på brreg.no, og reservere seg mot nummeropplysning via teleleverandøren (de som trenger å få tak i meg, vet nummeret mitt, eller får tak i meg på andre måter).

 

Jeg har gjort det, og får aldri telefoner fra verken selgere eller markedsundersøkelser.

 

I forbindelse med et operatørbytte for en stund siden, glemte jeg å huke av for reservasjon mot nummeropplysning, og bare et par dager etter operatørbyttet, begynte de å ringe fra markedsundersøkelser. Gikk inn på teleleverandøren og endret til reservasjon, og et par dager etter ble det helt stille og har vært det siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I forbindelse med et operatørbytte for en stund siden, glemte jeg å huke av for reservasjon mot nummeropplysning, og bare et par dager etter operatørbyttet, begynte de å ringe fra markedsundersøkelser. Gikk inn på teleleverandøren og endret til reservasjon, og et par dager etter ble det helt stille og har vært det siden.

 

 

Det tar normalt ~30 dager før selgerne har fått vasket listene sine mot de som har reservert seg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Får man ræva si i butikken før alkoholsalget stenger så er problemet løst. Verre er det ikke.

Hjelper ikke. Du må få ræva di igjennom kassen på butikken før alkoholsalget stenger.

 

 

Hjelper hvis du har nok hjerneceller til å dra i butikken i god tid istedenfor rett før alkoholsalget stenger vettu.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En kar med ørepropper på vei til kassen:

Hei

Han: .....

Pose?

Han: ....

Jeg hever stemmen for at han skal høre: kvittering?

Han: ja

Værsegod.. He..

Han: har du en pose?

Jeg spørte deg i stad, men du svarte ikke. En krone takk

Han: fyfaen da må du spørre meg om pose da!! Nå må jeg bruke kortet mitt kun for å betale en jævla pose. Her skal jeg aldri kjøpe mer! Møkka service.

 

Når man verken svarer eller gidder i det hele tatt legge fra seg mobilen/ørepropper i 2 sekunder, ja da kan man ha det så godt.

 

Svarte du "Jeg spurte deg i stad, du svarte ikke. En krone takk"? Nå vet ikke jeg hvordan du sa det, men slik jeg leste det ser det faktisk ut som at du var arrogant til å begynne med. Møkka service vil jeg ikke si, men er nok litt enig med kunden i det tilfellet her. :)

 

Og nei, skal ikke sette igang noe posediskusjon. :)

Endret av aspirev5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hahahah nok en gang skal det vris og vrenges ja. At det går an å, i oppegående tilstand, mene at det er ansatt sin feil at kunde har på hodetelefoner. Herregud for en kunde du må være....

:p

Endret av aspirev5
Lenke til kommentar

Meg du sikter til? Såfall tar du meget feil, er alltid hyggelig mot personale i butikker, og har i tillegg jobbet i butikk selv. Jeg bare oppfattet det som at butikkarbeideren svarte på en arrogant måte, noe jeg ser som unødvendig. Var faktisk ikke så ille det kunden i utgangspunktet gjorde, han gikk bare og hørte på musikk. :)

 

Er vel måten kunden svarte på som Laffe reagerte på, når det i utgangspunktet var kundens skyld at han ikke hørte første gangen han spurte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Meg du sikter til? Såfall tar du meget feil, er alltid hyggelig mot personale i butikker, og har i tillegg jobbet i butikk selv. Jeg bare oppfattet det som at butikkarbeideren svarte på en arrogant måte, noe jeg ser som unødvendig. Var faktisk ikke så ille det kunden i utgangspunktet gjorde, han gikk bare og hørte på musikk. :)

 

Er vel måten kunden svarte på som Laffe reagerte på, når det i utgangspunktet var kundens skyld at han ikke hørte første gangen han spurte.

 

Ja, var nok litt kjapp, måten han svarte på var jo helt på trynet, det er jeg enig i. Ferdig med den saken, mer kundehistorier. :)

Lenke til kommentar

Fikk inn denne saken på ticket systemet, har fjernet navn etc.

 

 

*problemstilling*

 

Dette må skyldes en eller annen bug, og det burde enkelt la seg ordne med kompetent it-support.
Vil derfor foreslå at dersom ikke *firmanavn*s it-support finner denne feilen, må *firmanavn* trekke inn kompetanse utenfra

 

Frekk kjerring :wow:

Måtte Google henne, og jeg ble ikke overrasket av å se at hun ligner på storheksa.

 

tumblr_mstmvxxmQJ1s5k9r5o1_500.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...