Alt-Ctrl Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Snakker man til en kundebehandler med en arrogant, kranglete og usmakelig oppførsel, så får kunden akkurat det minimum man har krav på.... Ikke en millimeter ekstra.... Har man en litt mer ydmyk, saklig og konstruktiv tilnærmin så når man så mye lengre, og kundebehandleren vil prøve så mye mer for å finne en bedre løsning. Dette er korrekt. Strekker meg gjerne mye lenger for kunder som viser forståelse eller i det minste tar opp saken på en saklig måte. Men så har du de som sutrer og klager over den samme tingen og gjentar seg igjen og igjen flere ganger før du slipper til. Og ... i det du prøver å si noe blir du bare avbrutt av en ny tirade om akkurat det samme. 4 Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hehe jobba på et kjøpesenter en stund. De dassene så ofte helt jævlige ut, stadig vekk tetta folk dassen med embalasje osv før de fylte den med drit så det rant utover gulvet. En gang var det smurt oppetter alle 4 veggene inni det ene rommet. Jeg brakk meg og gulpa utover gulvet selv når jeg åpna døra. Mange narkomane gjør dette bevisst Eg har også jobba på kjøpesenter. Eg var han som måtte vaske vekk driten som var smurt oppover veggane. Det var faktisk drit i taket óg. Det er lærte av den jobben, er at kvinnfolk er verre grisar på do enn mannfolk. Er det verkeleg nødvendig å kaste brukte tampongar og bind på golvet, når det er søppeøbøtte for sånt i alle toalettbåsane? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er midlertidig tilbake i butikkjobb, merker at ting fortsatt er det samme gamle: "Ingen strekkode? Den er vel gratis då! Hahahaha!" "Du vil vel ha pengar og du? Hhhehehehe" "Godkjent i dag og! heueueahehhah" Er det bare jeg som kunde som blir like oppgit som de som sitter bak kassa når de kommer med standardsvarene sine? Sukker høyt, slik at personen bak kassen føler at han/hun ikke er alene. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Egentlig kundehistorie, men:leverer pakke i post i butikk, pakken veies og jeg betaler frakt... Får regning fra posten på 80,- for manglende porto. Er det så utrolig vanskelig å sette på nok frimerker? Kunde ringer inn og har noe problemer med en app til en iPad. Dessverre kunne vi ikke hjelpe han da han ikke fant "hjem" knappen. Han fant pluggen for laderen, men ikke knappen ... Mener du knappen som er nedenfor skjermen? Den eneste knappen på hele iPaden? Japp, den eneste fysiske-knappen på forsiden av iPad'er er plent umulig for flere å finne. Først når jeg truer med at de må oppsøke pc-kyndige(fordi jeg skravler med dem over tlf) at de trykker overalt på nettbrettet og til slutt finner knappen. Eventuelt åpner øya. Urovekkende mange som har problemer med å finne den faktisk. Er ikke yrkestittelen deres kundeveiledere? Er det mulig å være så elendige at dere ikke klarer å veilede kundene deres til å finne en eneste knapp? Hva er det dere sier til de egentlig? "Trykk på knappen! Knappen! Den er der, knappen!" hva med å faktisk sette dere inn i kundens situasjon og veilede de litt?Tar forbehold om at det er veldig speiselle kunder her, men skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig å ikke klare å hjelpe noen med dette. Endret 24. mars 2014 av PhelpsTransposed 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det er faktisk noen som ikke klarer å forstå "trykk på den lille runde knappen under skjermen". Endret 24. mars 2014 av Knut Knudsen 5 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er ikke yrkestittelen deres kundeveiledere? Er det mulig å være så elendige at dere ikke klarer å veilede kundene deres til å finne en eneste knapp? Du ville blitt forundret over hvor mange mindre intelligente personer som vandrer rundt omkring i Norges land. Jeg tror egentlig ingen forstår dette før de har jobbet en stund med kundebehandling. 8 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er ikke yrkestittelen deres kundeveiledere? Er det mulig å være så elendige at dere ikke klarer å veilede kundene deres til å finne en eneste knapp? Du ville blitt forundret over hvor mange mindre intelligente personer som vandrer rundt omkring i Norges land. Jeg tror egentlig ingen forstår dette før de har jobbet en stund med kundebehandling. Jeg mister mer og mer trua på mennesker etter hver arbeidsdag. Heldigvis er det kort tid igjen før jeg skifter beite. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 I stand corrected. Kan hende de ikke kjenner igjen knappen på iphone som en knapp (de ser kanskje for seg noe som stikker ut) og at en heller bør bruke andre ord, dog? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvis det finnes folk der ute som ikke vet at en knapp er noe man trykker inn så vet jeg ikke hva jeg skal tro O.o 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 1. Hold iPaden med den blanke siden opp. Den store, fine siden av glass. Ikke den grå siden med eplelogoen. 2. Stryk fingeren forsiktig langs kanten på glassflaten til du finner det eneste stedet på hele siden som ikke er helt glatt. 3. Trykk der. Verre burde det strengt tatt ikke være. 7 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det er faktisk noen som ikke klarer å forstå "trykk på den lille runde knappen under skjermen". Kanskje de holder den sideveis? 1. Hold iPaden med den blanke siden opp. Den store, fine siden av glass. Ikke den grå siden med eplelogoen. 2. Stryk fingeren forsiktig langs kanten på glassflaten til du finner det eneste stedet på hele siden som ikke er helt glatt. 3. Trykk der. Verre burde det strengt tatt ikke være. Nå fikk du vedkommende til å trykke på webkameraet! Endret 24. mars 2014 av Tåkelur 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 24. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2014 Denne er kanskje litt miss i henhold til trådens tittel, men ble oppringt av et spesielt nummer nylig. Meg: "Ja, hallo det er *** som snakker!" Rart nummer: "Hei, det er fra statistisk sentralbyrå. Har du mulighet til å svare på en undersøkelse? Den varer i ca. 20 minutter." Meg: "Nei, jeg beklager, jeg er å trener akkurat nå og har derfor ikke anledning..." RN: "Ok. Kan vi da kontakte deg ved en annen anledning." Meg: "Nei, det er jeg dessverre ikke interessert i." RN: "Du er vel klar over at du er pliktet til å svare på slike undersøkelser?" Meg: "Unnskyld?? Jeg er ikke pliktet til noenting!" RN: "Hehe, nei kanskje ikke. men..." Meg: "Du får nå to valg, enten avslutter vi dette på en hyggelig måte, eller så legger jeg på." RN: Jaaadaaaaa. Men først la meg forklare deg fordelene ved å.." Meg: "Neivel. Farvel!" Altså, er vi virkelig pliktige til å svare på slike ting nå? 15 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Med tanke på at han svarer "nei, kanskje ikke" så kan det nok tenkes at han prøvde seg på en liten frekkis. Sikkert mange som kjøper den da. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Med tanke på at han svarer "nei, kanskje ikke" så kan det nok tenkes at han prøvde seg på en liten frekkis. Sikkert mange som kjøper den da. Joda, men begynte jo selvfølgelig å tenke litt. Isåfall litt av en frekkis. Særskilt siden det var statistisk sentralbyrå. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 En slesk fyr fra GET som ringte meg tidligere i dag, som prøvde å overtale meg at Viasat tilbudet var bedre enn å laste ned. Det ble ikke noe Viasat på meg altså Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Med tanke på at han svarer "nei, kanskje ikke" så kan det nok tenkes at han prøvde seg på en liten frekkis. Sikkert mange som kjøper den da. Joda, men begynte jo selvfølgelig å tenke litt. Isåfall litt av en frekkis. Særskilt siden det var statistisk sentralbyrå. Ble nysgjerrig nå og måtte google. Var kanskje ikke en frekkis allikevel. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1520277 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Nå fikk du vedkommende til å trykke på webkameraet! Men se så fint bildet ble! Han burde være stolt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Altså, er vi virkelig pliktige til å svare på slike ting nå? Ja. https://www.altinn.no/no/Starte-og-drive-bedrift/Drive/Andre-driftsoppgaver/Statistikkplikter/plikt/ 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Altså, er vi virkelig pliktige til å svare på slike ting nå? Ja. https://www.altinn.no/no/Starte-og-drive-bedrift/Drive/Andre-driftsoppgaver/Statistikkplikter/plikt/ Der står det jo også svart på hvitt "Og du skal få grei beskjed om hvilken lov som gir deg plikt til å svare og konsekvensen av å la være." Dette fikk jeg jo absolutt ikke, så da der jo det finfint. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Så langt jeg skjønner, gjelder disse undersøkelsene kun for de som har bedrift/enkeltmansforetak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå