Madridista1212 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Roper så høyt jeg kan Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 20. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2014 Kunde: Jeg vil gjerne bytte dette dusj-hodet. Jeg: Har det blitt brukt? Kunde: Ja? Jeg: Da kan du dessverre ikke få bytte det. Kunde: HVA??? Hvorfor ikke? Jeg: Det har med hygiene å gjøre, litt som når man kjøper undertøy så kan man ikke få byttet det. Kunde: NÅ HAR JEG ALDRI!! JEG HAR JOBBET MED BAD I 10 ÅR OG ALDRI HØRT NOE LIGNENDE!! TROR DU DET ER SKITTENT PÅ BADET MITT?? Jeg: Sånn er reglene dessverre... Kunde: DA MÅ DERE JO SKRIVE DET PÅ VAREN AT DET IKKE ER LOV Å BYTTE ETTER BRUK! Jeg: Beklager, men det er vi ikke pliktig å gjøre (hadde på dette tidspunktet veldig lyst å si: egentlig har du ikke rett på å bytte noenting). Kunde: Dette er den VERSTE kundebehandlingen jeg har opplevd noengang! *Tar med seg dusjhodet sitt å går* Rart at enkelte som har jobbet med slike ting i 10 år enda ikke kan regelverket 14 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Oppdatering fra den "værste" remabutikken. Nå har de fått nytt prissystem med digitale prislapper. Stort sett mye ryddigere, men jeg stolte ikke helt på alle prisene. 4 kroner for én type saus og 20 kroner for en annen smak av samme type uten noe tilbud?!? De har fortsatt en jobb å gjøre. Alle blomstene var priset, men blomstergjord og anti-bladlusmiddel var ikke priset. Et helt brusskap med energidrikker og angry birds-brus var ikke priset. Et 3x1x1 meter stort området med 33 forskjellige godteri hadde pris på 2 typer. Kassadama som ser ut som en zombie (kanskje smilt 2 ganger av 50, og da teller jeg med smil til andre enn meg) hadde farget og gredd håret. Før var det skittenblondt og delvis mørkebrunt og uflidd, nå hadde det ihvertfall én farge og var gredd. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 20. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2014 Gikk du seriøst gjennom hele butikken og sjekket hvor de ikke hadde priset skikkelig? Damn. 31 Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Rart at enkelte som har jobbet med slike ting i 10 år enda ikke kan regelverket Problemet er at mange butikker har bytterett selv om man kommer tilbake med produktene smurt inn med avføring. Kunder har ikke godt av det. Hadde en kunde som kom tilbake med en et produkt som hadde sluttet å fungere etter ett år. Nå skulle han ha pengene i hånda for produktet slik at han kunne benytte seg av et tilbud i en konkurrerende butikk. Endret 20. februar 2014 av KarlChilders 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Oppdatering fra den "værste" remabutikken. Nå har de fått nytt prissystem med digitale prislapper. Stort sett mye ryddigere, men jeg stolte ikke helt på alle prisene. 4 kroner for én type saus og 20 kroner for en annen smak av samme type uten noe tilbud?!? De har fortsatt en jobb å gjøre. Alle blomstene var priset, men blomstergjord og anti-bladlusmiddel var ikke priset. Et helt brusskap med energidrikker og angry birds-brus var ikke priset. Et 3x1x1 meter stort området med 33 forskjellige godteri hadde pris på 2 typer. Kassadama som ser ut som en zombie (kanskje smilt 2 ganger av 50, og da teller jeg med smil til andre enn meg) hadde farget og gredd håret. Før var det skittenblondt og delvis mørkebrunt og uflidd, nå hadde det ihvertfall én farge og var gredd. ta med en type av hver energi drikk og spør om pris 3 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Oppdatering fra den "værste" remabutikken. Nå har de fått nytt prissystem med digitale prislapper. Stort sett mye ryddigere, men jeg stolte ikke helt på alle prisene. 4 kroner for én type saus og 20 kroner for en annen smak av samme type uten noe tilbud?!? De har fortsatt en jobb å gjøre. Alle blomstene var priset, men blomstergjord og anti-bladlusmiddel var ikke priset. Et helt brusskap med energidrikker og angry birds-brus var ikke priset. Et 3x1x1 meter stort området med 33 forskjellige godteri hadde pris på 2 typer. Kassadama som ser ut som en zombie (kanskje smilt 2 ganger av 50, og da teller jeg med smil til andre enn meg) hadde farget og gredd håret. Før var det skittenblondt og delvis mørkebrunt og uflidd, nå hadde det ihvertfall én farge og var gredd. Det jeg venter på nå er at noen skal oppdatere med en ny post om han som gikk gjennom butikken idag og sjekket prising etc på alle varer i butikken. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Gikk du seriøst gjennom hele butikken og sjekket hvor de ikke hadde priset skikkelig? Damn.Nei. Så det kan godt ha vært andre steder det ikke var priset skikkelig. Men dette var det jeg så innen de første 5 meterne fra inngangen. 2 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Glad for at jeg ikke er hysterisk opptatt av pris (slik som for eksempel moren min). Innbiller meg at livet er mye bedre og ikke føler jeg at jeg har dårlig økonomi av den grunn heller. 8 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Glad for at jeg ikke er hysterisk opptatt av pris (slik som for eksempel moren min). Innbiller meg at livet er mye bedre og ikke føler jeg at jeg har dårlig økonomi av den grunn heller. Samme her. Titter i tilbudsblokka i ny og ne men er ingen krise om jeg går glipp av noe tilbud elle rom en vare er et par kroner dyrere enn hyllepris. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Glad for at jeg ikke er hysterisk opptatt av pris (slik som for eksempel moren min). Innbiller meg at livet er mye bedre og ikke føler jeg at jeg har dårlig økonomi av den grunn heller. Modern er også ille, kan hende hun er innom flere daglivarebutikker på en handletur når det er tilbud flere steder 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 28. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2014 Jobber i en bowlinghall og det er noen kunder som har egne kuler, og da vil de gjerne ha nyoljet bane når de kommer for å trene. Det er jo greit nok det, men det er veldig få av disse som tar seg bryet med å tørke av kulene sine innimellom. Det som skjer da, er at kulene blir liggende igjen bak i maskinen, fordi de er full av olje og kulereturen får ikke grep på den for å sende den tilbake. Da kommer de å klager til oss, og vi må ned og hente de ut. Uansett hvor mange ganger vi forklarer dette til kundene, så tar de ikke hintet... De vil ha olje på banene, men klarer ikke gjøre sin del av jobben! Brenn. 10 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jobber i en bowlinghall og det er noen kunder som har egne kuler, og da vil de gjerne ha nyoljet bane når de kommer for å trene. Det er jo greit nok det, men det er veldig få av disse som tar seg bryet med å tørke av kulene sine innimellom. Det som skjer da, er at kulene blir liggende igjen bak i maskinen, fordi de er full av olje og kulereturen får ikke grep på den for å sende den tilbake. Da kommer de å klager til oss, og vi må ned og hente de ut. Uansett hvor mange ganger vi forklarer dette til kundene, så tar de ikke hintet... De vil ha olje på banene, men klarer ikke gjøre sin del av jobben! Brenn. Wow, her lærte jeg utrolig mye nytt om bowling. Ingen ironi forøvrig, jeg er oppriktig talt fasinert. At en bane skal være nyoljet kunne jeg aldri tenkt på. Finnes det et eget produkt som heter bowlingolje? Lærte også at de som trener bowling er drittsekker 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Paranoid Nisse Skrevet 1. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Noen som jobber på en data- eller mobilforhandler. Opplevde nemlig dette i dag Kunde Uno: Laderen til datamaskinen var så og si revet opp. Så ut som 50 rotter hadde gnagd på ledningen. Den var brutt og åpen og ladet selvfølgelig ikke maskinen. Hadde han rett på ny? Det mente han. Kranglet i 20 minutter over noe han nektet å innse var hans egen feil. En lader smuldrer ikke opp åtte forskjellige steder og får kuttmerker! Kunde dos: Kunden får telefonen tilbake. Dette er ikke en vanntett telefon. En helt normal telefon. Ikke allverdens dyr heller. Hun får ikke telefonen dekket på grunn av vannskade. Hun må betale et feilsøkingsgebyr. Jeg ser at telefonen har dogg og dråper under skjermen når jeg tar den ut fra verkstedet. I følge henne var det JEG som hadde dyppet denne i vann. Nå nettopp! Hun banner og skriker og skal anmelde meg… Bruker så stygge ord at resten av butikken blir forskrekket. Hvordan kan man akseptere ovenfor seg selv å ty til slik oppførsel? Ja det suger når du mister telefonen i vann, for den var søkkvåt. Kunde tres: Høyttaleren spraker sier kunden. Men hvorfor er det sand i HELE høyttaleren? "Jo det har alltid vært der"… banne skrike mase… Høyttaleren er 1 ½ år gammel… Alle tre nevner i diskusjon med meg at de skal ta kontakt med forbrukerombudet for sånt lureri jeg holdt på med fant de seg ikke i. Dette hadde de lest på nettet vettu Endret 1. mars 2014 av Paranoid Nisse 19 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jeg jobber som tidligere nevnt på kino som billettør. Etter siste filmen har begynt, stenger billettluken for kvelden og vi tar oppgjøret. Dette gjør vi ti minutter etter at filmen har begynt, for å være sikker på at ingen flere skal inn. Så i forgårs satt jeg og ventet på å stenge. Det satt noen menn ute i foajeen og skravlet fra ca. kvart på 8. Filmen begynte 8, og jeg regnet med at de hadde e-billetter. Jeg begynte å stenge 10 over, tok ut pengene av kassen og begynte å telle opp. KVART OVER går disse mennene bort til dørvakten og spør hvor de kan kjøpe billett. Hun sier at luken er stengt, vi begynner med oppgjøret 10 minutter etter filmen. "TI minutter?! Ikke lenger?" Så kommer de bort og banker på glasset. Jeg åpner og de ber om billett. Jeg merker raskt at en av dem er beruset og er sterkt fristet til å nekte dem, siden ikke bare hadde de ventet i en halvtime uten å gjøre tegn til å ville kjøpe billetter, men er i tillegg uhøflige. Men siden jeg ikke ville ha noe bråk lot jeg dem betale og gå inn. Men altså... De satt der i en HALV TIME og hadde plenty med tid til å kjøpe billetter, de SÅ at luken stengte, og så kommer de bort og krever billetter etter at vi har stengt og krever at vi skal sitte i all evighet og vente? Som om vi som jobber der ikke vil hjem en gang... Maken til vemmelig oppførsel. Som min kollega sa, de hadde ikke fortjent å få gå inn. Hva er det med enkelte, som har NULL respekt for oss som jobber i serviceyrket? Vi regnes vel ikke som mennesker med liv, eller hva? Bare roboter som er til for å tjene andre? Lær folkeskikk! Endret 1. mars 2014 av Therawyn 8 Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva er det med enkelte, som har NULL respekt for oss som jobber i serviceyrket? Vi regnes vel ikke som mennesker med liv, eller hva? Bare roboter som er til for å tjene andre? Lær folkeskikk! Jeg lurer selv på dette her minst én dag til uken… I feel you 3 Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Rart at enkelte som har jobbet med slike ting i 10 år enda ikke kan regelverket Problemet er at mange butikker har bytterett selv om man kommer tilbake med produktene smurt inn med avføring. Kunder har ikke godt av det. Hadde en kunde som kom tilbake med en et produkt som hadde sluttet å fungere etter ett år. Nå skulle han ha pengene i hånda for produktet slik at han kunne benytte seg av et tilbud i en konkurrerende butikk. ER SÅ ENIG! Bortskjemte blir vi/de/oss/alle æsj Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg jobber som tidligere nevnt på kino som billettør. Etter siste filmen har begynt, stenger billettluken for kvelden og vi tar oppgjøret. Dette gjør vi ti minutter etter at filmen har begynt, for å være sikker på at ingen flere skal inn. Så i forgårs satt jeg og ventet på å stenge. Det satt noen menn ute i foajeen og skravlet fra ca. kvart på 8. Filmen begynte 8, og jeg regnet med at de hadde e-billetter. Jeg begynte å stenge 10 over, tok ut pengene av kassen og begynte å telle opp. KVART OVER går disse mennene bort til dørvakten og spør hvor de kan kjøpe billett. Hun sier at luken er stengt, vi begynner med oppgjøret 10 minutter etter filmen. "TI minutter?! Ikke lenger?" Så kommer de bort og banker på glasset. Jeg åpner og de ber om billett. Jeg merker raskt at en av dem er beruset og er sterkt fristet til å nekte dem, siden ikke bare hadde de ventet i en halvtime uten å gjøre tegn til å ville kjøpe billetter, men er i tillegg uhøflige. Men siden jeg ikke ville ha noe bråk lot jeg dem betale og gå inn. Men altså... De satt der i en HALV TIME og hadde plenty med tid til å kjøpe billetter, de SÅ at luken stengte, og så kommer de bort og krever billetter etter at vi har stengt og krever at vi skal sitte i all evighet og vente? Som om vi som jobber der ikke vil hjem en gang... Maken til vemmelig oppførsel. Som min kollega sa, de hadde ikke fortjent å få gå inn. Hva er det med enkelte, som har NULL respekt for oss som jobber i serviceyrket? Vi regnes vel ikke som mennesker med liv, eller hva? Bare roboter som er til for å tjene andre? Lær folkeskikk! Er det 10 minutter etter at selve filmen har startet? Jeg kommer nemlig alltid 15 minutter "for sent" når jeg skal på kino, slik at jeg slepper mesteparten av reklamen. (Ja, jeg er han som går forbi deg i mørket, etter at hele raden er fylt opp slik at alle må reise seg.) 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cpt Skrevet 1. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2014 Faen ta deg. 41 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 1. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Denne opplever jeg kanskje 10 ganger hver dag. Kunde: "Hei, jeg trenger blekk til en Canon-printer" Meg: "Okay! Hvilken modell er det?" Kunde: "En Canon!!!" Meg: "...... " Endret 1. mars 2014 av Corey 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå