Populært innlegg Macklemore Skrevet 17. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2013 Siden det ikke er prislapp på denne varen blir den vel gratis da? høhøhø 25 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ropende kunde *snip* Jeg kan til en viss grad forstå at han ble irritert over at du avbrøt han(det kan være veldig irriterende), alle kan ha dårlige og ekstremt elendige dager(derav reaksjonen). Men at han fortsetter, og roper(?) itillegg.. Utrolig! Forøvrig - når tror dere folk slutter å rope inn i telefonen/holder røret inni kjeften? Var flere tilfeller idag hvor jeg måtte skru ned volumet på headsettet pga kunden, og når neste kunde ble satt over hørte jeg rimelig lite siden jeg ikke hadde økt volumet etter forrige kunde.. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 17. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2013 Siden det ikke er prislapp på denne varen blir den vel gratis da? høhøhø kunderpajobben.gif Jeg fikk en ide her om dagen. Du vet QI, hvor de har en alarm som går av når en av gjestene tabber seg ut og svarer forutsigbart feil på et felle-spørsmål? Tenkte jeg skulle lage meg noe sånt til jobben. Henge opp et par skjermer bak disken, og hver gang en kunde sier for eksempel det der, kunne jeg trykke på en knapp og få dem til å flashe "ER DEN GRATIS DA?" akkompagnert av et klaxon-horn. 17 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er det så vanskelig å ha pris (og riktig pris) på alle varer? OG plassere varene på riktig hylleplass? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Klatt3n Skrevet 17. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2013 Ja. 19 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Siden det ikke er prislapp på denne varen blir den vel gratis da? høhøhø kunderpajobben.gif "det betyr at jeg bestemmer prisen" 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg kan til en viss grad forstå at han ble irritert over at du avbrøt han(det kan være veldig irriterende), alle kan ha dårlige og ekstremt elendige dager(derav reaksjonen). Men at han fortsetter, og roper(?) itillegg.. Utrolig! Jada, forøvrig enig i det. Når ting går i veldig høyt tempo, særskilt når det er lange køer føler jeg at jeg får forståelse ifra folk flest på dette punktet. Det er dog ingen akseptabel unnskyldning. Etter å ha avspilt situasjonen i hodet mitt sikkert 1000 ganger i løpet av dagen, må han ha vært psykisk syk eller noe, ettersom han vekslet imellom rolig og eksplosiv til tusen på milisekunder. 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 "Venter på beløp" sier kundene høyt hveeeer gang det kommer opp.. >< 90% av de trur det betyr "ta ut kortet". Når det faktisk står "ta ut kortet" da skjønner de ikke en drit. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 18. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg var og handlet i butikken hvor min kamerat jobber. Da han hadde glemt koden til en av de grønnsakene jeg handlet passet jeg på å si "høhø, da får jeg de vel gratis da, høhø".Han ga meg et blikk som kunne drepe Endret 18. desember 2013 av Laughing Madcap 25 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er det så vanskelig å ha pris (og riktig pris) på alle varer? OG plassere varene på riktig hylleplass? Du tror det er mulig når kundene selv plukker vekk prislappene for å bløffe om prisen? 6 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 "Venter på beløp" sier kundene høyt hveeeer gang det kommer opp.. >< 90% av de trur det betyr "ta ut kortet". Når det faktisk står "ta ut kortet" da skjønner de ikke en drit. Jeg også forteller personen bak disken at det står venter på beløp, dette fordi i mange små? butikker, må de bak disken trykke på en tast for å sende forespørselen til bankterminalen. Eller skal jeg bare stå der i flere minutter før de oppdager hva som skjer? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg irriterer meg langt mer over kunders atferd rundt betalingsterminaler enn jeg burde. Nei, ikke putt inn kortet nå, din pikk, nå tar det halvannet sekund ekstra. VENT! IKKE TA UT KORTET ENDA! BRENN! 4 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Du tror det er mulig når kundene selv plukker vekk prislappene for å bløffe om prisen? I de fleste butikker, kommer prisen inn når varen blir scannet i kassen, og da hjelper det lite å ta vekk prislappene. Selv med de nye digitale prislappene er det en del feil i forhold til prisen i kassa (dagligvarebutikker). Og det hjelper ikke når man må lete 3 hylleplasser bort og 2 ned for å finne riktig pris til riktig vare. Er det kunder som flytter på prislappene også, for å forvirre andre kunder? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Here we go again. Set sail for off-topic island... 4 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Bare jeg som setter kortet inn i terminalen asap og ikke har problemer med det? 4 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg setter alltid inn kortet med en gang. Har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg irriterer meg langt mer over kunders atferd rundt betalingsterminaler enn jeg burde. Nei, ikke putt inn kortet nå, din pikk, nå tar det halvannet sekund ekstra. VENT! IKKE TA UT KORTET ENDA! BRENN! Skaff dere annen kortterminalløsning. 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er mye som står høyere på ønskelista. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Tydelig at man burde få en lynleksjon i hvordan man bruker en bankterminal før man går inn døra til butikken ... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg håper på bare trådløse terminaler, så jeg kan ha den utenfor apekattenes rekkevidde helt frem til de skal gjøre greia si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå