Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ropende kunde

*snip*

Jeg kan til en viss grad forstå at han ble irritert over at du avbrøt han(det kan være veldig irriterende), alle kan ha dårlige og ekstremt elendige dager(derav reaksjonen). Men at han fortsetter, og roper(?) itillegg.. Utrolig!

 

Forøvrig - når tror dere folk slutter å rope inn i telefonen/holder røret inni kjeften? Var flere tilfeller idag hvor jeg måtte skru ned volumet på headsettet pga kunden, og når neste kunde ble satt over hørte jeg rimelig lite siden jeg ikke hadde økt volumet etter forrige kunde..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan til en viss grad forstå at han ble irritert over at du avbrøt han(det kan være veldig irriterende), alle kan ha dårlige og ekstremt elendige dager(derav reaksjonen). Men at han fortsetter, og roper(?) itillegg.. Utrolig!

 

Jada, forøvrig enig i det.

 

Når ting går i veldig høyt tempo, særskilt når det er lange køer føler jeg at jeg får forståelse ifra folk flest på dette punktet. Det er dog ingen akseptabel unnskyldning.

 

Etter å ha avspilt situasjonen i hodet mitt sikkert 1000 ganger i løpet av dagen, må han ha vært psykisk syk eller noe, ettersom han vekslet imellom rolig og eksplosiv til tusen på milisekunder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Venter på beløp" sier kundene høyt hveeeer gang det kommer opp.. ><

 

90% av de trur det betyr "ta ut kortet".

 

Når det faktisk står "ta ut kortet" da skjønner de ikke en drit.

 

 

:wallbash:

Jeg også forteller personen bak disken at det står venter på beløp, dette fordi i mange små? butikker, må de bak disken trykke på en tast for å sende forespørselen til bankterminalen. Eller skal jeg bare stå der i flere minutter før de oppdager hva som skjer?

Lenke til kommentar

Du tror det er mulig når kundene selv plukker vekk prislappene for å bløffe om prisen?

I de fleste butikker, kommer prisen inn når varen blir scannet i kassen, og da hjelper det lite å ta vekk prislappene.

Selv med de nye digitale prislappene er det en del feil i forhold til prisen i kassa (dagligvarebutikker).

Og det hjelper ikke når man må lete 3 hylleplasser bort og 2 ned for å finne riktig pris til riktig vare. Er det kunder som flytter på prislappene også, for å forvirre andre kunder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...